[AAR] Spotkanie po latach (Battlegroup Overlord)
- AWu
- Słońce Austerlitz
- Posty: 18134
- Rejestracja: poniedziałek, 16 października 2006, 13:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: [AAR] xxxxxx Battlegroup Overlord - Klub Agresor 23.11.2
Śliczne te domki.
I 8 rad Xardasa też mi się podoba.
I 8 rad Xardasa też mi się podoba.
- xardas12r
- Generalleutnant
- Posty: 3912
- Rejestracja: poniedziałek, 27 listopada 2006, 13:05
- Lokalizacja: Olsztyn/Warszawa
- Been thanked: 21 times
- Kontakt:
Re: [AAR] xxxxxx Battlegroup Overlord - Klub Agresor 23.11.2
Niektóre zdjęcia wyszły naprawdę dobrze
- WarHammster
- Général de Division
- Posty: 3211
- Rejestracja: czwartek, 8 marca 2012, 22:56
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 7 times
- Kontakt:
Re: [AAR] xxxxxx Battlegroup Overlord - Klub Agresor 23.11.2
Świetnie przerobiłeś fotki Maciek. Czekam na raport z takim właśnie efektem.
http://warhammster.blogspot.com/
W żywocie Herborda - starszyzna nie może podjąć żadnej decyzji bez konsultacji z ludem.
W żywocie Herborda - starszyzna nie może podjąć żadnej decyzji bez konsultacji z ludem.
- xardas12r
- Generalleutnant
- Posty: 3912
- Rejestracja: poniedziałek, 27 listopada 2006, 13:05
- Lokalizacja: Olsztyn/Warszawa
- Been thanked: 21 times
- Kontakt:
Re: [AAR] xxxxxx Battlegroup Overlord - Klub Agresor 23.11.2
Jeszcze się zastanawiam nad zdjęciami kolorowymi vs. czarno-białe
- Przemos19
- General der Panzertruppen
- Posty: 4986
- Rejestracja: sobota, 10 czerwca 2006, 22:46
- Lokalizacja: Zawiercie/Katowice
- Been thanked: 18 times
- Kontakt:
Re: [AAR] xxxxxx Battlegroup Overlord - Klub Agresor 23.11.2
Nie no, relacja zapowiada się smakowicie. Jak zostały zrobione drogi?
http://www.przemos85.blogspot.com/ - blog poświęcony OWW2 i wargamingowi
http://www.battlegroup.net.pl - strona poświęcona Operation World War 2 i wargamingowi
http://www.battlegroup.net.pl - strona poświęcona Operation World War 2 i wargamingowi
- GRZ
- Général de Brigade
- Posty: 2695
- Rejestracja: niedziela, 10 lipca 2011, 15:26
- Lokalizacja: Warszawa
- Been thanked: 3 times
Re: [AAR] xxxxxx Battlegroup Overlord - Klub Agresor 23.11.2
Fotki fajne. Czekamy na raport. Lepsze imho są zdjęcia kolorowe.
"In war victory is one part planing and nine parts faith"
ale dobre kostki pomagają.
ale dobre kostki pomagają.
- AWu
- Słońce Austerlitz
- Posty: 18134
- Rejestracja: poniedziałek, 16 października 2006, 13:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: [AAR] xxxxxx Battlegroup Overlord - Klub Agresor 23.11.2
Niebo po ciut nieodpowiednim kątem w stosunku do ziemi.
Mi się bardziej podobają czarno białe, mniej widać, że to modele.
Mi się bardziej podobają czarno białe, mniej widać, że to modele.
- WarHammster
- Général de Division
- Posty: 3211
- Rejestracja: czwartek, 8 marca 2012, 22:56
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 7 times
- Kontakt:
Re: [AAR] xxxxxx Battlegroup Overlord - Klub Agresor 23.11.2
Żadnych czarno białych zdjęć bo ubije jak śmietanę . Kolorowe zdjęcia są ładne bo kolorowe. AWu oczywiście detektyw gadżet, nie czepiaj się szczegółów .
http://warhammster.blogspot.com/
W żywocie Herborda - starszyzna nie może podjąć żadnej decyzji bez konsultacji z ludem.
W żywocie Herborda - starszyzna nie może podjąć żadnej decyzji bez konsultacji z ludem.
- AWu
- Słońce Austerlitz
- Posty: 18134
- Rejestracja: poniedziałek, 16 października 2006, 13:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: [AAR] xxxxxx Battlegroup Overlord - Klub Agresor 23.11.2
Paralotniarz.. jestem wyczulony na kąt chmur i trochę razi :>
- Raleen
- Colonel Général
- Posty: 43400
- Rejestracja: czwartek, 22 grudnia 2005, 14:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 3970 times
- Been thanked: 2528 times
- Kontakt:
Re: [AAR] xxxxxx Battlegroup Overlord - Klub Agresor 23.11.2
Od tego jest w Photoshopie opcja obracania zdjęć, by takie problemy jw. eliminować. A co do wcześniejszej kwestii - jestem za kolorem.
Panie, weźcie kości w rękę i wyobraźcie sobie, że gracie z królem Kastylii, i rzucając je na stół zdajecie wszystko na los bitwy. Jeśli dopisze wam szczęście, zrobicie najlepszy rzut, jaki kiedykolwiek uczynił król na ziemi; a jeśli rzut wam się nie powiedzie, inaczej nie odejdziecie z gry, jak z honorem.
Gil de Osem do króla Portugalii Jana I Dobrego przed bitwą pod Aljubarrotą (14.VIII.1385)
Gil de Osem do króla Portugalii Jana I Dobrego przed bitwą pod Aljubarrotą (14.VIII.1385)
- xardas12r
- Generalleutnant
- Posty: 3912
- Rejestracja: poniedziałek, 27 listopada 2006, 13:05
- Lokalizacja: Olsztyn/Warszawa
- Been thanked: 21 times
- Kontakt:
Re: [AAR] xxxxxx Battlegroup Overlord - Klub Agresor 23.11.2
Kolejne dwa pomysły:
Mapa rozstawienia
Minimapa z zaznaczoną pozycją jednostki
Przejdą?
Mapa rozstawienia
Minimapa z zaznaczoną pozycją jednostki
Przejdą?
- AWu
- Słońce Austerlitz
- Posty: 18134
- Rejestracja: poniedziałek, 16 października 2006, 13:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: [AAR] xxxxxx Battlegroup Overlord - Klub Agresor 23.11.2
Fiu Fiu
Zrób to jeszcze we flashu z animacjami
Zrób to jeszcze we flashu z animacjami
Re: [AAR] xxxxxx Battlegroup Overlord - Klub Agresor 23.11.2
Pierwsza opcja chyba czytelniejsza, ale druga bardziej przypomina RTSa
- WarHammster
- Général de Division
- Posty: 3211
- Rejestracja: czwartek, 8 marca 2012, 22:56
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 7 times
- Kontakt:
Re: [AAR] xxxxxx Battlegroup Overlord - Klub Agresor 23.11.2
Pomysł przedni. Bardzo mi się podoba Macieju Nie pytaj się czy przejdą, jesteś kreatywny i nie potrzebujesz nikogo aprobaty . Pomyśl jeszcze nad nazwą i... nie mogę się doczekać raportu .
PS. Możesz połączyć oba pomysły.
PS. Możesz połączyć oba pomysły.
http://warhammster.blogspot.com/
W żywocie Herborda - starszyzna nie może podjąć żadnej decyzji bez konsultacji z ludem.
W żywocie Herborda - starszyzna nie może podjąć żadnej decyzji bez konsultacji z ludem.
Re: [AAR] xxxxxx Battlegroup Overlord - Klub Agresor 23.11.2
Ja bym trochę kolorki skręcił, żeby wyglądały na wyblakłe.