Irak 2003

..i inne gry Takeo Takagi
Awatar użytkownika
Piotro
Sergent-Major
Posty: 183
Rejestracja: wtorek, 19 maja 2009, 23:09
Lokalizacja: Wrocław/Częstochowa

Post autor: Piotro » środa, 4 listopada 2009, 14:38

Tak sobie czytam o twojej grze, pomysł przypadł mi do gustu i postanowiłem zrobić coś od siebie. Zajęło mi to jakieś 30 minut więc nie był to problem (a raczej przyjemność) tym bardziej że pozwoliło mi odwlec robienie tego co naprawdę powinienem :)
Jakby ci się spodobało, to mogę ci wysłąć plik, do którego wrzucałbyś już tylko grafiki i zmieniał teksty - ale przydałaby sie odrobina znajmości photoshopa.
Obrazek
Powodzenia w robieniu i testowaniu gry :)
Awatar użytkownika
Takeo Takagi
Shosa
Posty: 1019
Rejestracja: piątek, 17 listopada 2006, 12:36
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Takeo Takagi » poniedziałek, 30 listopada 2009, 08:48

Dziękuję za wsparcie :) Jak się wygrzebię z bieżących spraw, to wracam do Iraku (nie dosłownie, oczywiście) i pewnie będę potrzebował graficznej pomocy :)
Ciasteczko po prostu mi się należy.
Awatar użytkownika
Takeo Takagi
Shosa
Posty: 1019
Rejestracja: piątek, 17 listopada 2006, 12:36
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Takeo Takagi » sobota, 19 marca 2011, 15:45

Mała próbka poprawionych żetonów, jakie właśnie robię. Piechota niezbyt piękna mi wychodzi, ale cóż - grafik ze mnie żaden.

Obrazek
Ciasteczko po prostu mi się należy.
Awatar użytkownika
Maćko
Sergent
Posty: 100
Rejestracja: wtorek, 21 marca 2006, 13:18
Lokalizacja: Zagłębie Dąbrowskie Będzin
Kontakt:

Re: Irak 2003

Post autor: Maćko » wtorek, 13 września 2011, 20:12

Może zamiast grafiki "hipków" wrzuć zarys AK-74 po ukosie (by wypełnił żeton) analogicznie karabin M16 dla sprzymierzonych (lub inna broń główna charakteryzująca jednostkę piechoty).
W oczach mu męty i w głowie mu męty,
Tu i tam biega szalony.
- Warusie - woła - Warusie przeklęty!
Oddaj mi moje legiony!
Awatar użytkownika
Comandante
General de División
Posty: 3025
Rejestracja: piątek, 12 maja 2006, 21:51
Lokalizacja: Verulamium

Re: Irak 2003

Post autor: Comandante » środa, 14 września 2011, 21:18

Fajny koncept - a czy myslales o tym, zeby zmienic troche skale i przejsc na poziom strategiczny? Brygady i Dywizje zamiast batalionow? Mniejsza mapa. Gra moglaby toczyc sie na kilku plaszczyznach: stricte wojskowej, polityczno-dyplomatycznej (oddzialywanie na swiatowa opinia publiczna, ktora moze skrocic lub wydluzyc koalicyjne okienko, obecnie okreslona na 25 dni) oraz quasi-RPG czyli poszukiwanie najwazniejszych przywodcow ze slynnej talii kart - zadaniem Iraku jest ich ukrywac, wiec to daje im dodatkowe zajecie i nie musza sie juz biernie przygladac natarciom Koalicji. Tutaj mozna czerpac z War of the Ring i poszukiwania Druzyny Pierscienia przez Nazgule ;)
Powyższe opinie są mojego autorstwa.
Wszystkie prawa zastrzeżone.

www.diablospolacos.com
Awatar użytkownika
Raleen
Colonel Général
Posty: 36565
Rejestracja: czwartek, 22 grudnia 2005, 14:40
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 241 times
Been thanked: 152 times
Kontakt:

Re: Irak 2003

Post autor: Raleen » środa, 14 września 2011, 22:04

Znam grę i takiego problemu ze skalą, jaki podejrzewasz Comendante, nie ma. Wydarzenia natury politycznej też dałoby się wprowadzać kartami bez większych przeszkód.
Panie, weźcie kości w rękę i wyobraźcie sobie, że gracie z królem Kastylii, i rzucając je na stół zdajecie wszystko na los bitwy. Jeśli dopisze wam szczęście, zrobicie najlepszy rzut, jaki kiedykolwiek uczynił król na ziemi; a jeśli rzut wam się nie powiedzie, inaczej nie odejdziecie z gry, jak z honorem.

Gil de Osem do króla Portugalii Jana I Dobrego przed bitwą pod Aljubarrotą (14.VIII.1385)
Awatar użytkownika
Comandante
General de División
Posty: 3025
Rejestracja: piątek, 12 maja 2006, 21:51
Lokalizacja: Verulamium

Re: Irak 2003

Post autor: Comandante » środa, 14 września 2011, 22:50

Ja nie podejrzewam zadnych problemow - skad pomysl, ze cos podejrzewam? Mnie by po prostu bardzo ciekawila gra na takim poziomie. Natomiast walki o miasta mnie mniej kreca, wiec egoistycznie lobbuje za tym, co mnie sie podoba.
Powyższe opinie są mojego autorstwa.
Wszystkie prawa zastrzeżone.

www.diablospolacos.com
Awatar użytkownika
janekbossko
Sergent-Major
Posty: 198
Rejestracja: wtorek, 13 lutego 2007, 14:56
Lokalizacja: Szczecin

Re: Irak 2003

Post autor: janekbossko » środa, 14 września 2011, 23:00

A w jakiej fazie gra juz jest?
Jak idą testy? jesli jest możliwość chetnie bym pomógł w Szczecińskim okręgu :)
Awatar użytkownika
Raleen
Colonel Général
Posty: 36565
Rejestracja: czwartek, 22 grudnia 2005, 14:40
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 241 times
Been thanked: 152 times
Kontakt:

Re: Irak 2003

Post autor: Raleen » czwartek, 15 września 2011, 07:32

Na razie jak widać autor zajęty "życiem". Ale kontakt z nim mam i będzie prowadził projekt.
Panie, weźcie kości w rękę i wyobraźcie sobie, że gracie z królem Kastylii, i rzucając je na stół zdajecie wszystko na los bitwy. Jeśli dopisze wam szczęście, zrobicie najlepszy rzut, jaki kiedykolwiek uczynił król na ziemi; a jeśli rzut wam się nie powiedzie, inaczej nie odejdziecie z gry, jak z honorem.

Gil de Osem do króla Portugalii Jana I Dobrego przed bitwą pod Aljubarrotą (14.VIII.1385)
Zablokowany

Wróć do „Irak 2003”