Rogue Stars

Recenzje przepisów, relacje z rozgrywek (After Action Reports), zasady domowe.

Rogue Stars

Postby Gomi » Wednesday, 26 April 2017, 20:33

https://ospreypublishing.com/rogue-stars

Ktoś już grał? Jakieś opinie?

Po wstępnym zapoznaniu mi się podoba, pytanie czy jest ktoś w Warszawie chętny do pogrania?
User avatar
Gomi
Appointé
 
Posts: 34
Joined: Sunday, 11 January 2015, 18:20
Location: Warszawa

Re: Rogue Stars

Postby jimmor » Wednesday, 26 April 2017, 21:38

Andrea Sfiligoi... czy to silnik oparty jakoś na Songs of Blades and Heroes...?
Mój projekt... też kiedyś będę wydawcą gier :P
http://stormrider.pl/
User avatar
jimmor
Sergent-Major
 
Posts: 184
Joined: Saturday, 3 March 2007, 19:39
Location: znikąd

Re: Rogue Stars

Postby Sarmor » Wednesday, 26 April 2017, 22:27

Nie.
W Rogue Stars ponoć już w ogóle nie ma klasycznych współczynników, a wszystko opiera się na wielu modyfikatorach rzutów.
"For when countries are in conflict, then we find the soldier's part
Is to clean up all the troubles that the politicians start."

The Node / Sturmovik Commander PL Zapraszam!
User avatar
Sarmor
Major General
 
Posts: 3958
Joined: Tuesday, 21 September 2010, 14:06
Location: Warszawa

Re: Rogue Stars

Postby Kadzik » Wednesday, 26 April 2017, 22:47

Sarmor wrote:Nie.
W Rogue Stars ponoć już w ogóle nie ma klasycznych współczynników, a wszystko opiera się na wielu modyfikatorach rzutów.

Współczynniki są ale schowane, np. nie ma współczynnika aktywacji, ale standardowo koleżkę aktywujemy na 10+, a jak posiada cechę weteran to 8+, jak cywil to 13+ etc. Równie dobrze można to było oddać we współczynnikach :)

Moim zdaniem czuć, że jest to monsieur Sfingoli, ale nie jest to klon Songsów.

Z Noskiem się przymierzamy - mamy podręczniki i modele do Infinity. Osobiście chciałbym coś kultystyczno-roguetradowego bądź generic sci-fi :)
Kadzik
Colonel
 
Posts: 1693
Joined: Thursday, 24 December 2009, 02:32

Re: Rogue Stars

Postby jimmor » Wednesday, 26 April 2017, 23:04

Hmmm.... może się przyjrzę. Do Infinity próbowałem się kilka razy zmusić, ale system aktywacji mnie odrzuca za każdym razem.
Mój projekt... też kiedyś będę wydawcą gier :P
http://stormrider.pl/
User avatar
jimmor
Sergent-Major
 
Posts: 184
Joined: Saturday, 3 March 2007, 19:39
Location: znikąd

Re: Rogue Stars

Postby brathac » Thursday, 27 April 2017, 15:10

Ja się przymierzam w 15mm.
User avatar
brathac
Major
 
Posts: 1167
Joined: Tuesday, 17 October 2006, 12:19
Location: Łódź

Re: Rogue Stars

Postby Gomi » Thursday, 27 April 2017, 20:48

Doczytałem podręcznik faktycznie czuć serią "Songs of..." właśnie przez aktywacje czy sam pomysł konstruowania bohaterów. Jako że nie ma statystyk dla modeli dostajemy mnóstwo modyfikatorów bez reference sheet nie ma co się brać do grania. Natomiast bardzo mi się podobają kombinacje z scenariuszami, aczkolwiek wymagają sporej ilości różnorodnego terenu.
Kadzik wrote:Z Noskiem się przymierzamy - mamy podręczniki i modele do Infinity. Osobiście chciałbym coś kultystyczno-roguetradowego bądź generic sci-fi :)

Kadziku mogę się przymierzyć z wami?
Ja mam troszkę modeli z Deadzona Rebeliantów w sam raz na jakiś najemników/piratów, czy Enforcerów jako Star Cops :)
User avatar
Gomi
Appointé
 
Posts: 34
Joined: Sunday, 11 January 2015, 18:20
Location: Warszawa

Re: Rogue Stars

Postby Kadzik » Friday, 28 April 2017, 09:19

Gomi wrote:Doczytałem podręcznik faktycznie czuć serią "Songs of..." właśnie przez aktywacje czy sam pomysł konstruowania bohaterów. Jako że nie ma statystyk dla modeli dostajemy mnóstwo modyfikatorów bez reference sheet nie ma co się brać do grania. Natomiast bardzo mi się podobają kombinacje z scenariuszami, aczkolwiek wymagają sporej ilości różnorodnego terenu.

Na Lead Adventures była dyskusja, by część najczęściej używanych zdolności np. Marksman i aktywacje przekształcić w statystyki, bo to stałe modyfikatory do stałej wartości progowej. Osobiście uważam, że wszystkie te zdolności są na tyle proste i intuicyjne, że idzie to szybko ogarnąć - w przeciwieństwie do Infinity, gdzie zdolności jest chyba jeszcze więcej i dość mocno na siebie wpływają, np. wykluczając się wzajemnie.

Kadziku mogę się przymierzyć z wami?
Ja mam troszkę modeli z Deadzona Rebeliantów w sam raz na jakiś najemników/piratów, czy Enforcerów jako Star Cops :)

Oczywiście :D Dowolne, fajnie pomalowane modele będą mile widziane :)
Kadzik
Colonel
 
Posts: 1693
Joined: Thursday, 24 December 2009, 02:32


Return to Niehistoryczne systemy bitewne

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest