Afterglow

Recenzje przepisów, relacje z rozgrywek (After Action Reports), zasady domowe.
Ignis
Caporal
Posty: 65
Rejestracja: środa, 26 października 2011, 21:29

Afterglow

Post autor: Ignis »

Obrazek

Witam,
Chciałabym zaprosić wszystkich na stronę nowego polskiego systemu w klimatach postapo - AFTERGLOW.

Na stronie znajduje się wersja beta zasad do pobrania za darmo.
Szykujemy już pierwsze startery frakcyjne.
Niedawno rozpoczęliśmy otwarte betatesty i osoby zainteresowane zapraszamy do dołączenia do nich.

Osoby zainteresowane zasadami, modelami czy światem gry zachęcam do polubienia naszej strony na FB. Dzięki temu wszystkie nowinki będą docierać do Was natychmiast i nie przegapicie żadnego z konkursów ;)
Awatar użytkownika
Telamon
Maréchal d'Empire
Posty: 6920
Rejestracja: środa, 30 maja 2012, 17:27
Lokalizacja: Kraków/Zakliczyn
Has thanked: 697 times
Been thanked: 404 times
Kontakt:

Re: AFTERGLOW

Post autor: Telamon »

Fajna inicjatywa, będę obserwował.
MichaelLando
Sous-lieutenant
Posty: 350
Rejestracja: wtorek, 11 czerwca 2013, 00:09
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Re: Afterglow

Post autor: MichaelLando »

Ciekawe ciekawe. Czytałem zasady, brakuje mi tylko limitu amunicji konkretnego. Ale jak wyjdzie szczegółowy opis frakcji ludzi pustyni to na pewno się zastanowię poważniej nad grą.
Awatar użytkownika
WarHammster
Général de Division
Posty: 3211
Rejestracja: czwartek, 8 marca 2012, 22:56
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 9 times
Been thanked: 7 times
Kontakt:

Re: Afterglow

Post autor: WarHammster »

Strona świetna. Dla mnie świat postapo to świat ludzki (Mad Max, Księga Ocalenia, Wodny Świat, Przybysz) bez krasnoludów i elfów. Zrobiliście Szadołruna postapo. Brakuje jeszcze trolli i ogrów.

Życzę Wam sukcesów i ogromnego zainteresowania na rynku.
http://warhammster.blogspot.com/
W żywocie Herborda - starszyzna nie może podjąć żadnej decyzji bez konsultacji z ludem.
Ignis
Caporal
Posty: 65
Rejestracja: środa, 26 października 2011, 21:29

Re: Afterglow

Post autor: Ignis »

Dzięki za miłe słowa :)

Obrazek

Właśnie ruszyliśmy z kampanią crowdfundingową na Wspieram.to.
Zachęcam do zaglądania i wspierania Afterglow :)

https://wspieram.to/Afterglow

W ciągu kilku dni na stronie pojawią się też nowe zasady gry :)
Awatar użytkownika
Sarmor
Lieutenant General
Posty: 4286
Rejestracja: wtorek, 21 września 2010, 14:06
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 146 times
Been thanked: 110 times
Kontakt:

Re: Afterglow

Post autor: Sarmor »

Spytam z ciekawości - czemu Wspieram to, a nie Kickstarter? Na tym drugim mielibyście większy zasięg, a z takimi figurkami pewnie niejeden gracz z zagranicy by się zainteresował.
I brakuje mi "stretch goals", czyli dodatkowych planów, które zrealizujecie po przekroczeniu bazowej kwoty.
TheNode.pl – zapraszam!
Ignis
Caporal
Posty: 65
Rejestracja: środa, 26 października 2011, 21:29

Re: Afterglow

Post autor: Ignis »

Można powiedzieć, że to takie patriotyczne zacięcie. Myślimy o zagranicy i zasady są tłumaczone ale chcieliśmy sprawdzić nasze rodzime podwórko. Nie chcielibyśmy być kolejną firmą, która zajmuje się tylko rynkiem zachodnim zostawiając lokalnych graczy samym sobie i nie dając nawet zasad gry w języku polskim.

Stretch goals pojawią się przy jednej z pierwszych aktualizacji. Czekamy jeszcze na wycenę kilku fajnych rzeczy :)
Awatar użytkownika
Sarmor
Lieutenant General
Posty: 4286
Rejestracja: wtorek, 21 września 2010, 14:06
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 146 times
Been thanked: 110 times
Kontakt:

Re: Afterglow

Post autor: Sarmor »

Obyście się na tym nie przejechali. Miło, że chcecie dbać o rodzime podwórko, ale u nas póki co największym osiągnięciem małej firmy jest niewielka grupa aktywnych fanów (mam na myśli SpellCrowa i środowisko Umbry Turris, choć ten system jest specyficzny, bo pozwala na używanie dowolnych modeli fantasy). Pieniądze robi się raczej na wysyłaniu produktu za granicę.
Nie musicie nawet tłumaczyć zasad, przygotujcie trochę więcej modeli oraz sklep po angielsku i ogłaszajcie się na TMP, Lead Adventure i innych zagranicznych stronach.

A z bardziej przyziemnych spraw: kiedy mniej więcej można się spodziewać pierwszych figurek do Ludzi Pustkowi i Odrzuconych?
TheNode.pl – zapraszam!
Awatar użytkownika
MKG
Adjoint
Posty: 759
Rejestracja: środa, 3 września 2008, 08:16
Lokalizacja: Lublin
Has thanked: 6 times
Been thanked: 24 times

Re: Afterglow

Post autor: MKG »

Ignis pisze:Można powiedzieć, że to takie patriotyczne zacięcie. Myślimy o zagranicy i zasady są tłumaczone ale chcieliśmy sprawdzić nasze rodzime podwórko. Nie chcielibyśmy być kolejną firmą, która zajmuje się tylko rynkiem zachodnim zostawiając lokalnych graczy samym sobie i nie dając nawet zasad gry w języku polskim.
Cóż, podejście to jest hmmmm..... idealistyczne ;) Nie raz się przejechałem się na tym co w Polsce ludzie chcą, a co finalnie kupują. Spotkałem się również z sytuacją, gdy zainteresowanie dramatycznie spadło praktycznie do zera z chwilą wypuszczenia produktu.
Ale aby nie było że jojczę: projekt poparłem kompletnie w ciemno (jak będę miał chwilę wieczorem to obejrzę) sensowniejszą kwotą. Osobiście trzymam kciuki za każdy rodzimy projekt z naszego podwórka o ile wiąże się on z rozwojem gry, a nie tylko kolejnym fabrykowaniem zamienników.
Ostatnio zmieniony środa, 3 września 2014, 21:31 przez MKG, łącznie zmieniany 1 raz.
Ignis
Caporal
Posty: 65
Rejestracja: środa, 26 października 2011, 21:29

Re: Afterglow

Post autor: Ignis »

Zdajemy sobie sprawę ze specyfiki naszego krajowego rynku figurek. Siedzimy w tym już dosyć długo.
Nie była to łatwa do podjęcia decyzja ale ostatecznie postanowiliśmy spróbować. Wiem, że dosyć idealistycznie i ryzykownie. Mamy jednak nadzieję, że będziemy pozytywnie zaskoczeni.

MKG - dziękujemy :)

Sarmor - zasady do trzeciej frakcji (na razie nie zdradzę do jakiej ;) ) powinny znaleźć się na stronie gry w ciągu miesiąca. Co do modeli do kolejnych frakcji to tempo ich ukazywania się będzie mocno uzależnione od odbioru całego projektu i powodzenia kampanii na Wspieram.to. Dlatego też wolelibyśmy na razie nie podawać żadnych konkretnych terminów.
Awatar użytkownika
Sarmor
Lieutenant General
Posty: 4286
Rejestracja: wtorek, 21 września 2010, 14:06
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 146 times
Been thanked: 110 times
Kontakt:

Re: Afterglow

Post autor: Sarmor »

A czy w ramach "jednego wybranego modelu" można wybrać któregoś z Piechurów albo Wojowników czy to dotyczy tylko pojedynczych? Te dwie startowe frakcje akurat średnio mnie kręcą, a chętnie Was wesprę. :)
TheNode.pl – zapraszam!
Ignis
Caporal
Posty: 65
Rejestracja: środa, 26 października 2011, 21:29

Re: Afterglow

Post autor: Ignis »

Sarmor - jasne, że tak :)
Awatar użytkownika
Sarmor
Lieutenant General
Posty: 4286
Rejestracja: wtorek, 21 września 2010, 14:06
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 146 times
Been thanked: 110 times
Kontakt:

Re: Afterglow

Post autor: Sarmor »

Nie chcę nadmiernie narzekać, ale dobrze rozumiem, że na Wspieram.to nie mogę zmienić "nagrody za wsparcie", a jedynie dopłacić więcej lub wziąć kolejną nagrodę? Chodzi mi o możliwość np. wstępnego zadeklarowania wsparcia na poziomie Zbrojny, a później, w miarę przebiegu kampanii, zmianę na Przywódcę Bandy?

I czy przygotowywane przez Was "stretch goals" będą do wzięcia w ramach obecnych poziomów wsparcia czy pojawią się do "dokupienia"? Taki mechanizm jest na KS, gdzie można dopłacić do początkowej kwoty wsparcia i dobrać sobie jakieś dodatkowe figurki czy gadżety.
TheNode.pl – zapraszam!
Ignis
Caporal
Posty: 65
Rejestracja: środa, 26 października 2011, 21:29

Re: Afterglow

Post autor: Ignis »

Sarmor - z tego co wiemy nie da się zmienić już wykupionego progu. Można dokupić za to nowe.
Czekamy jednak na odpowiedź na Twoje pytania od ekipy Wspieram.to. Jak tylko dostaniemy konkretne info to damy znać.
Ignis
Caporal
Posty: 65
Rejestracja: środa, 26 października 2011, 21:29

Re: Afterglow

Post autor: Ignis »

Na stronie naszej kampanii Wspieram.to zamieściliśmy pierwszą aktualizację, a w niej m.in. informacje o nowych zasadach, pokazach Afterglow MG oraz zdjęcia wydrukowanych modeli Wojowników Naiym'vael.

https://wspieram.to/1910-Afterglow,akt-396.html
ODPOWIEDZ

Wróć do „Systemy sci-fi i fantasy”