Strategie

Forum historyczno-wargamingowe
Teraz jest wtorek, 11 grudnia 2018, 06:12

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: DropZone Commander
PostNapisane: poniedziałek, 9 listopada 2015, 16:02 
Censor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 16 października 2006, 13:40
Posty: 18446
Lokalizacja: Warszawa
Panowie po co takie spory..

GRZ ma słuszne uwagi.. ale jak też sam zauważył nie obejrzał filmików z Dropfleeta nie wspominając o raportach Dropzona (który jest znacznie starszy i ma więcej tego).

W dzisiejszych czasach nawet jak battle reporterzy robią rażące błędy w zasadach (zdarza się przy Malifaux) to da się wyrobić opinię o grze i stylach rozgrywki frakcji nawet.

Osobiście obejrzałem kilka i zupełnie mnie system nie zainteresował, mam do tego Epica, a modele mnie nie kupiły..
Ale można sobie wyrobić opinię o tym jak płynie rozgrywka (flow) i o co chodzi w grze* tak ogólnie mówiąc na podstawie samych filmików.

Chociażby tu:
https://www.youtube.com/watch?v=enxGJE2xNb4

Calutka seria.

Warto przed zakupem, warto..

Z nich wiem, że Dropfleet ma potencjał jako gra i pewnie nie będzie to podręcznik tylko na półkę :P
I tak odkryłem Chain of Commanda - jedyną grę którą kupiłem w pre-orderze nim była dostępna :)

Żyjemy w czasach wargamingowego raju.. oglądać, kupować i grać zamiast się kłócić..



Zrobiłbyś Blaku grę pokazowa zamiast wymyślać.. :lol:
Gra nie twoja, więc nie powinieneś odczuć tego tak osobiście jak Hamster jak ci GRZ tę grę zacznie łamać.. (trzeba go pilnować - taki już ma styl gry Munchkin)


Blak napisał(a):
Jak myślicie, będą scenariusze/kampanie, w których bitwy na orbicie DfC będą dawały później plusy/minusy do bitew miejskich z DzC, i na odwrót?


Po to się robi takie system by były opcje na kampanie i wpływ desantu.

*
np: Charakterystyczną cecha tej gry jest niska mobilność, potrzebujesz tych wielkich dropshipów by ładować do nich swoje jednostki i je przestawiać bo bez tego będą tkwić praktycznie w miejscu.

PS: Mają szkolne autobusy technicale :)
Obrazek

https://www.youtube.com/watch?v=TP2oxRPy4Bs
:lol:

_________________
http://waristheh-word.blogspot.com/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: DropZone Commander
PostNapisane: poniedziałek, 9 listopada 2015, 18:14 
Caporal
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 27 stycznia 2015, 15:17
Posty: 62
Nikt się nie kłoci, a jeśli są jakieś różnice, to załatwimy wszystko z GRZ podczas bitewki DfC.;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: DropZone Commander
PostNapisane: czwartek, 12 listopada 2015, 10:16 
Caporal-Fourrier

Dołączył(a): poniedziałek, 27 grudnia 2010, 11:54
Posty: 90
Lokalizacja: Warszawa/Ożarów Mazowiecki
Też zakupiłem DzC, jakieś 2 miesiące temu, właściwie bez większych analiz i kalkulacji, raczej w przypływie entuzjazmu :lol: Dzisiaj kończę malować starter scourge, brat ma resistance, budynki sklejone i może niebawem uda nam się zagrać :roll:

_________________
http://kolejnybitewny.blogspot.com/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: DropZone Commander
PostNapisane: piątek, 4 listopada 2016, 00:25 
Caporal-Fourrier
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 2 listopada 2016, 16:29
Posty: 90
Witam! Gram od jakiegoś już czasu w DZC i system bardzo mi się podoba. Żeby przybliżyć go trochę szerszej publiczności zacząłem pisać serię artykułów o tej grze, a zacząłem od fluffu:

Fluff z głównego podręcznika: http://kostkadomina.blogspot.com/2016/09/dropzone-commander-fluff.html

Opisy frakcji: http://kostkadomina.blogspot.com/2016/10/dropzone-commander-opisy-frakcji.html

W następnej kolejności powstanie (właściwie już powstaje) wpis przybliżający mechanikę, a po nim poradnik jak najlepiej zacząć grać na 999 punktów.

_________________
http://kostkadomina.blogspot.com/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: DropZone Commander
PostNapisane: wtorek, 8 listopada 2016, 01:06 
Caporal-Fourrier
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 2 listopada 2016, 16:29
Posty: 90
Moje pierwsze malunki do DZC czyli 3 razy Neptune Medium Dropship. Zależało mi na prostej kolorystyce, kojarzącej się z High-Tech'em i jestem zadowolony z efektu.

Obrazek

Obrazek

Link do posta z większą ilością zdjęć: http://kostkadomina.blogspot.com/2016/11/neptune-medium-dropship-x3.html

_________________
http://kostkadomina.blogspot.com/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: DropZone Commander
PostNapisane: sobota, 19 listopada 2016, 22:48 
Caporal-Fourrier
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 2 listopada 2016, 16:29
Posty: 90
Jeśli kogoś interesuje podstawowa mechanika Dropzone Commander'a to zapraszam do przeczytania tego posta:

http://kostkadomina.blogspot.com/2016/11/dropzone-commander-opis-mechaniki.html

Obrazek

_________________
http://kostkadomina.blogspot.com/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: DropZone Commander
PostNapisane: czwartek, 5 stycznia 2017, 19:32 
Caporal-Fourrier
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 2 listopada 2016, 16:29
Posty: 90
Dropzone się rozwija, więc moja armia też. Starter skończony :)

Obrazek

LINK: http://kostkadomina.blogspot.com/2017/01/phr-500pts-army.html

_________________
http://kostkadomina.blogspot.com/


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. Color scheme by ColorizeIt!
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL


Informacja o ciasteczkach
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji świadczonych usług. Jeśli nie akceptujesz tego faktu prosimy o opuszczenie tej strony.