Battletech-help!

Recenzje przepisów, relacje z rozgrywek (After Action Reports), zasady domowe.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
SeeM
Sergent
Posty: 111
Rejestracja: wtorek, 3 stycznia 2012, 13:55
Been thanked: 1 time

Re: Battletech-help!

Post autor: SeeM » sobota, 14 września 2019, 08:38

jimmor pisze:
piątek, 13 września 2019, 20:34
Mam za sobą pierwsze bitwy i... straaasznie wolno to idzie. 2 55-tonowce z podręcznika tańczyły wokół siebie 15 tur (2h) i nie zdołały się poważniej uszkodzić... jakieś rady jak to przyspieszyć?
Podnieś staty pilotów na 3/4 i będzie szybciej. Z czasem gra przyspieszy, kiedy tylko nabierzesz wprawy w łapaniu modyfikatorów.
Awatar użytkownika
brathac
Major
Posty: 1195
Rejestracja: wtorek, 17 października 2006, 12:19
Lokalizacja: Łódź
Has thanked: 5 times
Been thanked: 2 times
Kontakt:

Re: Battletech-help!

Post autor: brathac » sobota, 14 września 2019, 10:59

A jeśli nadal to będzie za długo popatrz na Alpha Strike.
Awatar użytkownika
jimmor
Adjudant-Major
Posty: 326
Rejestracja: sobota, 3 marca 2007, 18:39
Lokalizacja: znikąd
Has thanked: 6 times
Been thanked: 3 times
Kontakt:

Re: Battletech-help!

Post autor: jimmor » niedziela, 15 września 2019, 22:28

Alfę oglądałem, ale przydałoby się coś pomiędzy AS a BT. Podniosę cechy pilotów, poszukam też / zbuduję wydajniejsze konstrukcje. 4-5 medium laserów na 25t i zaczną mechy padać...
Mój projekt... też kiedyś będę wydawcą gier :P
http://stormrider.pl/
Awatar użytkownika
brathac
Major
Posty: 1195
Rejestracja: wtorek, 17 października 2006, 12:19
Lokalizacja: Łódź
Has thanked: 5 times
Been thanked: 2 times
Kontakt:

Re: Battletech-help!

Post autor: brathac » poniedziałek, 16 września 2019, 18:33

Ideą BT nie są wydajne konstrukcje :D
Awatar użytkownika
jimmor
Adjudant-Major
Posty: 326
Rejestracja: sobota, 3 marca 2007, 18:39
Lokalizacja: znikąd
Has thanked: 6 times
Been thanked: 3 times
Kontakt:

Re: Battletech-help!

Post autor: jimmor » piątek, 27 września 2019, 13:30

Jakby ktoś jednak chciał pokombinować to tu jest soft jaki znalazłem:

http://www.solarisskunkwerks.com/downlo ... qRyiYb37gg
Mój projekt... też kiedyś będę wydawcą gier :P
http://stormrider.pl/
Awatar użytkownika
brathac
Major
Posty: 1195
Rejestracja: wtorek, 17 października 2006, 12:19
Lokalizacja: Łódź
Has thanked: 5 times
Been thanked: 2 times
Kontakt:

Re: Battletech-help!

Post autor: brathac » piątek, 27 września 2019, 13:32

Można też skorzystać z MegaMekLaba.
https://megamek.org/
Awatar użytkownika
jimmor
Adjudant-Major
Posty: 326
Rejestracja: sobota, 3 marca 2007, 18:39
Lokalizacja: znikąd
Has thanked: 6 times
Been thanked: 3 times
Kontakt:

Re: Battletech-help!

Post autor: jimmor » poniedziałek, 28 października 2019, 08:58

Mam za sobą starcie na 3000 B.V(2.0) i poszło nieźle, koncentracja ognia robi swoje. Teraz szukam jeszcze dwóch rzeczy do BT:
1. Scenariuszy, tak by nie grać 'na wybicie'. Zajrzałem do TOTAL WARFARE, ale jakoś te scenariusze nie porywają, w dodatku opisy do zastosowania BV wydają się mało spójne albo nie rozumiem czegoś. Np. jak zrozumieć

"Battle Value: If you are using the BV system, the point value of
the defending force equals that of the attacking force, though the
defending force must be only half as large as the attacking force."

Są może jakieś fanowskie scenariusze gdzieś dostępne? Jakieś miejsce w sieci, które warto przejrzeć?

2. Podobny temat - kampania. Szukam zasad do kampanii dla 3-4 graczy, w trybie "multiplayer", bez mistrza gry. Z tego co zdążyłem się dowiedzieć, Campaign Operations są raczej przeznaczone dla kampanii narracyjnej. Istnieje coś takiego dla BT na wzór kampanii Mordheim lub Babylon 5 ACTA?
Mój projekt... też kiedyś będę wydawcą gier :P
http://stormrider.pl/
ODPOWIEDZ

Wróć do „Systemy sci-fi i fantasy”