To jest dobre rozwiązanie, ale ja tylko nawiązywałem do tego, żebyś czasu nie tracił na być może ponowne w jakimś stopniu balansowanie obu stron konfliktu. Sam w swojej grze, kiedy w przeszłości zrobiłem żetony do testów (wtedy kiedy nie mogłem dostać bloczków oraz miałem jak testować fizyczny egzemplarz ) i zastosowałem to o czym piszesz to spowodowało, że musiałem znowu balans naprostowywać, bo z bloczków o Sprawności Bojowej 3+ wychodziły mi 2 żetony.farmer pisze: ↑sobota, 20 listopada 2021, 16:58 Obracanie wokół osi będzie raczej mało praktyczne i może rodzić kłopoty przy rozsypaniu się stosu czy różnych operacjach mieszania się armii... Myślałem raczej o klasycznym ujęciu awers=pełna siła, rewers=połowiczna.
Mgła też klasycznie, poprzez stosy lub planszetki armii...
... co z kolei pozwoli na zmniejszenie mapy, która jest duża głównie przez bloczkowy wymóg miejsca...
Ogólnie, wersja żetonowa od razu ciągnie za sobą sporo plusów - przynajmniej na pierwszy rzut oka.
Ale na spokojnie temat ogarniesz, tylko trochę więcej pracy dla Ciebie .
Pozdrawiam