World of Tanks: Rush (Rebel.pl)

Awatar użytkownika
SPIDIvonMARDER
Oberleutnant
Posty: 762
Rejestracja: sobota, 4 czerwca 2011, 10:37
Lokalizacja: Gdańsk
Has thanked: 3 times
Been thanked: 9 times

World of Tanks: Rush (Rebel.pl)

Post autor: SPIDIvonMARDER »

Awatar użytkownika
SPIDIvonMARDER
Oberleutnant
Posty: 762
Rejestracja: sobota, 4 czerwca 2011, 10:37
Lokalizacja: Gdańsk
Has thanked: 3 times
Been thanked: 9 times

Re: World of Tanks: Rush (Rebel.pl)

Post autor: SPIDIvonMARDER »

Tutaj dopiszę wrażenia z ostatniej partii, jaką rozegrałem już po opublikowania recenzji. Graliśmy 1v1, miałem 3 bazy zawsze obsadzone i talię nabitą czołgami, a przeciwnik już tylko jedną, której zawsze broniły lekkie czołgi. Niestety, ale przez dobrą godzinę do niczego nie doszliśmy, gdyż nie mogłem w jednej chwili skolekcjonować na ręku 3 czołgów jednej nacji naraz, czyli dwóch na atak na bazę i jednego do zniszczenia czołgu lekkiego. Co chwilę wyskakiwały mi medale. Ten mechanizm jest zły, że te punkty aż tak bardzo przeszkadzają, gdyż rozgrywka ulega sztucznemu wydłużeniu.
Awatar użytkownika
Raleen
Colonel Général
Posty: 37674
Rejestracja: czwartek, 22 grudnia 2005, 14:40
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 727 times
Been thanked: 407 times
Kontakt:

Re: World of Tanks: Rush (Rebel.pl)

Post autor: Raleen »

Dla mnie, tak jak napisałeś, wygląda to na jechanie wyłącznie na tytule spopularyzowanym przez grę komputerową. Zwykle takie gry słabo wychodzą.
Panie, weźcie kości w rękę i wyobraźcie sobie, że gracie z królem Kastylii, i rzucając je na stół zdajecie wszystko na los bitwy. Jeśli dopisze wam szczęście, zrobicie najlepszy rzut, jaki kiedykolwiek uczynił król na ziemi; a jeśli rzut wam się nie powiedzie, inaczej nie odejdziecie z gry, jak z honorem.

Gil de Osem do króla Portugalii Jana I Dobrego przed bitwą pod Aljubarrotą (14.VIII.1385)
Awatar użytkownika
Sarmor
Lieutenant General
Posty: 4176
Rejestracja: wtorek, 21 września 2010, 14:06
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 23 times
Been thanked: 29 times
Kontakt:

Re: World of Tanks: Rush (Rebel.pl)

Post autor: Sarmor »

Czy ja dobrze widzę, że radzieckie pojazdy są opisane cyrylicą?
SPIDIvonMARDER pisze:Jeśli robimy grę, w której nie chodzi o jakąś głęboką analizę charakteru czołgów i ich zastosowania, a jedynie chcemy pobawić się w kolekcjonowanie kart z kolorowymi modelami, to lepiej by było wziąć Wielką Brytanię, ponieważ miała o wiele bardziej rozbudowany park maszynowy, gdyż po prostu dłużej walczyli jako niepodległe państwo.
Ale pomijając Wielką Brytanię można zrobić dodatek z tą frakcją i sprzedać go za 50 zł. ;)


Zgadłem: http://boardgamegeek.com/boardgameexpan ... cond-front
"For when countries are in conflict, then we find the soldier's part
Is to clean up all the troubles that the politicians start."

The Node / Sturmovik Commander PL Zapraszam!
Awatar użytkownika
SPIDIvonMARDER
Oberleutnant
Posty: 762
Rejestracja: sobota, 4 czerwca 2011, 10:37
Lokalizacja: Gdańsk
Has thanked: 3 times
Been thanked: 9 times

Re: World of Tanks: Rush (Rebel.pl)

Post autor: SPIDIvonMARDER »

Masakra :D Ciekawe, kiedy będzie dodatek dla Chińczyków :)
Awatar użytkownika
AWu
Słońce Austerlitz
Posty: 18354
Rejestracja: poniedziałek, 16 października 2006, 13:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: World of Tanks: Rush (Rebel.pl)

Post autor: AWu »

Co do Shermanów, jest Excelsior, a nie ma Fireflya?
Awatar użytkownika
clown
Général de Division Commandant de place
Posty: 4522
Rejestracja: poniedziałek, 9 stycznia 2006, 17:07
Lokalizacja: Festung Stettin
Has thanked: 1 time
Been thanked: 5 times

Re: World of Tanks: Rush (Rebel.pl)

Post autor: clown »

Może dlatego, że wersja niemiecka miała pięć biegów do przodu i jeden wsteczny, a francuska odwrotnie?
"Cała kraina gier jest oczywiście krainą maniactwa, a jednak rejon gier naśladowczo-wojennych jest w tej krainie bardziej maniacki niż inne rejony. Jak na mój gust, jest to już 'konik' posunięty zbyt daleko, hermetyczny, bez przyszłości."
Awatar użytkownika
AWu
Słońce Austerlitz
Posty: 18354
Rejestracja: poniedziałek, 16 października 2006, 13:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: World of Tanks: Rush (Rebel.pl)

Post autor: AWu »

Ha ha ha Clownie

Nie ma jak świeży dobry żart.. 8-)

To co mnie zniechęca do WOTa w realu sprawi, że nie zainteresuję się karcianka ani przez chwilę.
Awatar użytkownika
SPIDIvonMARDER
Oberleutnant
Posty: 762
Rejestracja: sobota, 4 czerwca 2011, 10:37
Lokalizacja: Gdańsk
Has thanked: 3 times
Been thanked: 9 times

Re: World of Tanks: Rush (Rebel.pl)

Post autor: SPIDIvonMARDER »

Jak napisałem w podsumowaniu, karcianka nadaje się jako rozgrzewka przed jakimś No Retreatem lub nawet Memoirem, gdyż sama w sobie jest nudna. Jedyna radocha to z kupowania czołgów, co chyba jeszcze trąci sentymentem modelarskim, kiedy tow chodzi się do sklepu, kupuje dwa Tygrys a potem nagle uświadamia, że nie ma się czasu na klejenie.
Awatar użytkownika
Arteusz
Praetor
Posty: 3167
Rejestracja: niedziela, 7 października 2007, 16:17
Lokalizacja: Kielce

Re: World of Tanks: Rush (Rebel.pl)

Post autor: Arteusz »

Grywam z synem. Jest ok. Zwykły deckbulding z elementem wojennym.
Jak ktoś lubi kolekcjonować różne czołgi na ręce lub w decku to będzie zadowolony.
Mechanicznie jest raczej dobrze. Zapychanie ręki np. medalami to rzadkość i nie wiem czy nie wynika raczej z błędnej strategii atakowania zawsze i brania czegokolwiek z rezerwy niż z samej mechaniki. Zawsze warto mieć też w sowim decku jakiś pojazd z umiejętnością demontaż aby do takich sytuacji nie dochodziło. Przydaje się doświadczenie z Dominiona ;-)
Jako przerywnik, wprowadzająca gra lub do grania z pociechami (każdy niech sobie wybierze co mu pasuje) jest ok.
Na dodatek nie czekam jakoś bardzo ale...
Moje gry
Szlachectwa nie nabiera się przez urodzenie, ale przez czyny.
"Moim obowiązkiem, jako patrioty, nie jest umrzeć za swój kraj, ale sprawić, żeby wróg oddał życie za własny".
kuczek
Tambour
Posty: 5
Rejestracja: niedziela, 28 grudnia 2014, 20:55

Re: World of Tanks: Rush (Rebel.pl)

Post autor: kuczek »

Mam pytanie o karty pojazdów z umiejętnością dodatkową "badania" - ikona lupa.
Jak należy z takiej karty korzystać? W instrukcji podane jest aby tę dodatkową zdolność użyć zanim użyje się karty np. do ataku. Ale w opis tej umiejętności sugeruje aby po jej wykorzystaniu odłożyć kartę na złomowisko.
Czy to oznacza, że jeśli taka karta znajdzie się w moim garażu, to mogę za nią zakupić pojazd z rezerw o koszcie zakupu nie przekraczającym wysokości badań i tę kartę muszę natychmiast odłożyć na złomowisko? Nie mogę już jej wykorzystać do ataku, użyć jej surowców do zakupu innego pojazdu czy odłożyć na bazę w celu jej obrony?
Z góry dziękuję za odpowiedź.
Awatar użytkownika
Arteusz
Praetor
Posty: 3167
Rejestracja: niedziela, 7 października 2007, 16:17
Lokalizacja: Kielce

Re: World of Tanks: Rush (Rebel.pl)

Post autor: Arteusz »

kuczek pisze: Czy to oznacza, że jeśli taka karta znajdzie się w moim garażu, to mogę za nią zakupić pojazd z rezerw o koszcie zakupu nie przekraczającym wysokości badań i tę kartę muszę natychmiast odłożyć na złomowisko? Nie mogę już jej wykorzystać do ataku, użyć jej surowców do zakupu innego pojazdu czy odłożyć na bazę w celu jej obrony?
Po wykorzystaniu ląduje na złomowisku.

Ogólnie to karty pojazdu wykorzystujemy albo do ataku, albo do zakupu albo do ich ikonek.
Moje gry
Szlachectwa nie nabiera się przez urodzenie, ale przez czyny.
"Moim obowiązkiem, jako patrioty, nie jest umrzeć za swój kraj, ale sprawić, żeby wróg oddał życie za własny".
kuczek
Tambour
Posty: 5
Rejestracja: niedziela, 28 grudnia 2014, 20:55

Re: World of Tanks: Rush (Rebel.pl)

Post autor: kuczek »

Arteusz pisze: Ogólnie to karty pojazdu wykorzystujemy albo do ataku, albo do zakupu albo do ich ikonek.
To możemy decydować czy wykorzystujemy ikony czy inne funkcje karty?
Może źle zrozumiałem zapis w instrukcji, ale wydawało mi się że trzeba użyć zdolności specjalnych karty, a później użyć ją do ataku lub zakupu. Ale jeśli my decydujemy w jaki z tych trzech sposobów używamy karty to zmienia postać rzeczy.
Dzięki za odpowiedź.
Awatar użytkownika
Arteusz
Praetor
Posty: 3167
Rejestracja: niedziela, 7 października 2007, 16:17
Lokalizacja: Kielce

Re: World of Tanks: Rush (Rebel.pl)

Post autor: Arteusz »

Jedynym obowiązkiem jest jak kartę wykorzystasz do ikonek i ma ona wartość obrony większą od zera to wtedy musisz ją po wykorzystaniu dać na obronę bazy.
Moje gry
Szlachectwa nie nabiera się przez urodzenie, ale przez czyny.
"Moim obowiązkiem, jako patrioty, nie jest umrzeć za swój kraj, ale sprawić, żeby wróg oddał życie za własny".
kuczek
Tambour
Posty: 5
Rejestracja: niedziela, 28 grudnia 2014, 20:55

Re: World of Tanks: Rush (Rebel.pl)

Post autor: kuczek »

Dzięki za odpowiedź.
Czy jest jakaś zasada co do kolejności wykorzystania kart będących na ręku?
Tzn. jeśli na ręku mam kartę ze zdolnością "zwiad" i dwie karty inżynierów, a w rezerwach leży karta pojazdu, którą mam ochotę nabyć za te dwa punkty. To najpierw muszę wykorzystać zdolność "zwiad" i zmienić karty w rezerwach, czy też mogę zakupić tę kartę pojazdu z rezerw a później użyć zdolności "zwiad"?
ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólnie o grach planszowych”