Strona 2 z 2

: piątek, 2 listopada 2007, 23:22
autor: xardas12r
Miny Hawkinsa: Możesz postawić pole minowe, jeżeli figurka posiadająca miny spędzi w bez ruchu 2 pełne tury (reszta oddziału może działać normalnie). Pole działa przeciw czołgowo i przeciw piechotnie.

Ciężki pancerz: Odejmij od wyniku -2 w przypadku trafienia z przodu i -1 po trafieniu w bok/tył pojazdu

Wysoka manewrowość: Pojazd może cofać z pełną prędkością oraz w czasie tego ruchu dokonać 2 zwrotów.

Haubica: Armata tak sklasyfikowana nie może mieć pocisków przeciwpancernych

Broń zamontowana w kadłubie: Pojazdy z działem montowanym w kadłubie mogą obrócić je w granicy 45° (22,5° w prawo, 22,5° w lewo).

Zawieszenie HVSS: Pojazd z tą charakterystyką ignoruje charakterystykę „Łatwo Grzęznący”
Kolejne.

EDIT:
O miotaczu ognia:
Było:
Lekkie i ciężkie miotacze ognia przeciwko Piechocie
Użycie miotaczy ognia w terenie zurbanizowanym było coraz bardziej i bardziej powszechne. Rosjanie, Niemcy i Amerykanie (walczący na Pacyfiku) używali tej broni aby wypłoszyć nawet najbardziej wytrzymałych przeciwników z ich kryjówek. W terminologii gry, miotacze ognia używają ognia bezpośredniego, więc w wyniku nie trafienia nie stosuje się zasady zniesienia (NE(Bez Efektu)): należy rozważyć taki strzał z miotacza ognia jako źle wymierzony, lub z powodu niskiego ciśnienia w butli). W przypadku udanego trafienia, wszystkie modele na obszarze objętym działaniem miotacza ognia, zostają trafione i nie uwzględnia się osłony na Tabeli Obrażeń.
Jest:
Lekkie i ciężkie miotacze ognia przeciwko Piechocie
Użycie miotaczy ognia w terenie zurbanizowanym było coraz bardziej powszechne. Rosjanie, Niemcy i Amerykanie (walczący na Pacyfiku) używali tej broni aby wypłoszyć nawet najbardziej wytrzymałych przeciwników z ich kryjówek. Miotacz płomieni wymaga użycia trójkątnego szablonu. Ogólnie, jeśli podstawa modelu piechoty albo części pojazdu jest w granicach szablonu w tedy ten modelem został trafiony.W przypadku udanego trafienia, wszystkie modele na obszarze objętym działaniem miotacza ognia, zostają trafione i nie uwzględnia się osłony na Tabeli Obrażeń.

Ignoruje osłone (L/M/H)?
: Podczas rzucania na obrażenia , broń ignoruje taką lub gorszą osłonę.

Ulepszone pociski:Dodaj bonus +1 do trafienia.

Samodzielna jednostka: Model z taką charakterystyką nie musi utrzymywać kohezji? z jednostką macierzystą. Ewentualną separacje należy zadeklarować przed startem gry. Jednostka wtedy ma RP:1.
Zaznaczone na czerwono jest dla mnie nie jasne ,czy tak ma zostać.

: sobota, 3 listopada 2007, 18:40
autor: Itagaki
"coraz bardziej i bardziej" zmieńcie na "coraz bardziej" - "more and more" to właśnie "coraz badziej/więcej"

a kohezja (zwarcie) lepiej zabrzmi jako "kontakt"
"Model z taką charakterystyką nie musi utrzymywać kontaktu z jednostką macierzystą"

: sobota, 3 listopada 2007, 18:50
autor: dragon
Zdecydowanie kontakt, kohezja za bardzo "wydumana". ;)

Temat przykleilem , zeby był bardziej widoczny.

: sobota, 3 listopada 2007, 19:12
autor: Thomas
Kohezja proponuję zostawić tak jak tłumaczyłem, czyli odległość dowodzenia. Kontakt może być mylący ponieważ może się kojarzyć z tym, że model musi być w kontakcie z innym modelem np podstawkami. A w przypadku kohezji mamy tutaj do czynienia z odległością 10cm jaka musi być zachowana między modelami. Tak BTW, jakby co to możecie zadawać pytania, chętnie udzielę odpowiedzi :)

pozdro
T

: wtorek, 8 stycznia 2008, 21:36
autor: Przemos19
Oficjalnie biorę się za listę armii NIEMIECKA.

: sobota, 12 kwietnia 2008, 17:42
autor: Mentos
Na jakim etapie jest spolszczenie? Może ktoś już ma jakiś plik gotowy?

: sobota, 12 kwietnia 2008, 18:27
autor: Przemos19
Narazie wstępnie gotowa jest lista armii niemiecka, kilka tematow nizej.

: poniedziałek, 28 kwietnia 2008, 22:23
autor: Przemos19
Poczytałem dziś trochę o PSZ i naszły mnie 3 myśli:
1. Czy nie zamienić radiooperator na radiotelegrafista.
2. Unit tłumaczyć nie jako oddział lecz pododdział.
3. Zamiast trening który zachował się w szczątkowej formie, dać wszędzie wyszkolenie.

: wtorek, 29 kwietnia 2008, 00:13
autor: DT
1 i 3 zamiana bedzie poprawna.....
2 - pluton, druzyna, sekcja to zawsze pododdzialy..... kompania to takze pododdzial (w pulku, batalionie), ale od Brygady w góre samodzielne kompanie w tych zwiázkach taktycznych to bédá oddzialy....

: wtorek, 29 kwietnia 2008, 10:12
autor: Przemos19
Hmm no to będzie pododdział, bo w całej grze najwyższy szczebel taktyczny to kompania ;)

: środa, 14 maja 2008, 22:27
autor: Rolwgord
Oto co "dotłumaczyłem" do końca, przeredagowałem zgodnie z "rozkładem" z podręcznika v.1.3.
Niestety pisownia i gramatyka jest sprawdzona tylko do 72 strony więc mogą się zdarzyć drobne błędy.

Oto wyniki:
http://www.gog.neostrada.pl/do72strOWW2pl1.3.doc