Spolszczenie połączenie wysiłków

Forum systemu bitewnego "Operation: World War II".

Postby xardas12r » Saturday, 3 November 2007, 00:22

Miny Hawkinsa: Możesz postawić pole minowe, jeżeli figurka posiadająca miny spędzi w bez ruchu 2 pełne tury (reszta oddziału może działać normalnie). Pole działa przeciw czołgowo i przeciw piechotnie.

Ciężki pancerz: Odejmij od wyniku -2 w przypadku trafienia z przodu i -1 po trafieniu w bok/tył pojazdu

Wysoka manewrowość: Pojazd może cofać z pełną prędkością oraz w czasie tego ruchu dokonać 2 zwrotów.

Haubica: Armata tak sklasyfikowana nie może mieć pocisków przeciwpancernych

Broń zamontowana w kadłubie: Pojazdy z działem montowanym w kadłubie mogą obrócić je w granicy 45° (22,5° w prawo, 22,5° w lewo).

Zawieszenie HVSS: Pojazd z tą charakterystyką ignoruje charakterystykę „Łatwo Grzęznący”


Kolejne.

EDIT:
O miotaczu ognia:
Było:
Lekkie i ciężkie miotacze ognia przeciwko Piechocie
Użycie miotaczy ognia w terenie zurbanizowanym było coraz bardziej i bardziej powszechne. Rosjanie, Niemcy i Amerykanie (walczący na Pacyfiku) używali tej broni aby wypłoszyć nawet najbardziej wytrzymałych przeciwników z ich kryjówek. W terminologii gry, miotacze ognia używają ognia bezpośredniego, więc w wyniku nie trafienia nie stosuje się zasady zniesienia (NE(Bez Efektu)): należy rozważyć taki strzał z miotacza ognia jako źle wymierzony, lub z powodu niskiego ciśnienia w butli). W przypadku udanego trafienia, wszystkie modele na obszarze objętym działaniem miotacza ognia, zostają trafione i nie uwzględnia się osłony na Tabeli Obrażeń.

Jest:
Lekkie i ciężkie miotacze ognia przeciwko Piechocie
Użycie miotaczy ognia w terenie zurbanizowanym było coraz bardziej powszechne. Rosjanie, Niemcy i Amerykanie (walczący na Pacyfiku) używali tej broni aby wypłoszyć nawet najbardziej wytrzymałych przeciwników z ich kryjówek. Miotacz płomieni wymaga użycia trójkątnego szablonu. Ogólnie, jeśli podstawa modelu piechoty albo części pojazdu jest w granicach szablonu w tedy ten modelem został trafiony.W przypadku udanego trafienia, wszystkie modele na obszarze objętym działaniem miotacza ognia, zostają trafione i nie uwzględnia się osłony na Tabeli Obrażeń.


Ignoruje osłone (L/M/H)?
: Podczas rzucania na obrażenia , broń ignoruje taką lub gorszą osłonę.

Ulepszone pociski:Dodaj bonus +1 do trafienia.

Samodzielna jednostka: Model z taką charakterystyką nie musi utrzymywać kohezji? z jednostką macierzystą. Ewentualną separacje należy zadeklarować przed startem gry. Jednostka wtedy ma RP:1.


Zaznaczone na czerwono jest dla mnie nie jasne ,czy tak ma zostać.
Last edited by xardas12r on Saturday, 3 November 2007, 20:18, edited 1 time in total.
Image
User avatar
xardas12r
Generalleutnant
 
Posts: 3881
Joined: Monday, 27 November 2006, 14:05
Location: Olsztyn/Warszawa

Postby Itagaki » Saturday, 3 November 2007, 19:40

"coraz bardziej i bardziej" zmieńcie na "coraz bardziej" - "more and more" to właśnie "coraz badziej/więcej"

a kohezja (zwarcie) lepiej zabrzmi jako "kontakt"
"Model z taką charakterystyką nie musi utrzymywać kontaktu z jednostką macierzystą"
Everyone sees that even a beautiful full moon starts to change its shape becoming smaller as the time passes. Even in our human lives things are as it is.
Takeda Harunobu
User avatar
Itagaki
Général de Brigade
 
Posts: 2042
Joined: Thursday, 22 December 2005, 15:42
Location: Dublin

Postby dragon » Saturday, 3 November 2007, 19:50

Zdecydowanie kontakt, kohezja za bardzo "wydumana". ;)

Temat przykleilem , zeby był bardziej widoczny.
Politycy wszędzie są tacy sami. Obiecują zbudować most nawet tam, gdzie nie ma rzeki.

Nikita Chruszczow
User avatar
dragon
Starszyj Lejtienant
 
Posts: 730
Joined: Wednesday, 27 September 2006, 13:46
Location: Warszawa

Postby Thomas » Saturday, 3 November 2007, 20:12

Kohezja proponuję zostawić tak jak tłumaczyłem, czyli odległość dowodzenia. Kontakt może być mylący ponieważ może się kojarzyć z tym, że model musi być w kontakcie z innym modelem np podstawkami. A w przypadku kohezji mamy tutaj do czynienia z odległością 10cm jaka musi być zachowana między modelami. Tak BTW, jakby co to możecie zadawać pytania, chętnie udzielę odpowiedzi :)

pozdro
T
.:: !! POSZUKIWANI WARGAMERZY Z ŁODZI I OKOLIC. ZGŁOSZENIA I INFO NA PW !! ::.
User avatar
Thomas
First Lieutenant
 
Posts: 653
Joined: Thursday, 1 June 2006, 12:09
Location: Łódź

Postby Przemos19 » Tuesday, 8 January 2008, 22:36

Oficjalnie biorę się za listę armii NIEMIECKA.
http://www.przemos85.blogspot.com/ - blog poświęcony OWW2 i wargamingowi

http://www.battlegroup.net.pl - strona poświęcona Operation World War 2 i wargamingowi
User avatar
Przemos19
General der Panzertruppen
 
Posts: 4927
Joined: Saturday, 10 June 2006, 22:46
Location: Zawiercie/Katowice

Postby Mentos » Saturday, 12 April 2008, 17:42

Na jakim etapie jest spolszczenie? Może ktoś już ma jakiś plik gotowy?
Mentos
Appointé
 
Posts: 40
Joined: Monday, 28 January 2008, 16:26
Location: Białystok

Postby Przemos19 » Saturday, 12 April 2008, 18:27

Narazie wstępnie gotowa jest lista armii niemiecka, kilka tematow nizej.
http://www.przemos85.blogspot.com/ - blog poświęcony OWW2 i wargamingowi

http://www.battlegroup.net.pl - strona poświęcona Operation World War 2 i wargamingowi
User avatar
Przemos19
General der Panzertruppen
 
Posts: 4927
Joined: Saturday, 10 June 2006, 22:46
Location: Zawiercie/Katowice

Postby Przemos19 » Monday, 28 April 2008, 22:23

Poczytałem dziś trochę o PSZ i naszły mnie 3 myśli:
1. Czy nie zamienić radiooperator na radiotelegrafista.
2. Unit tłumaczyć nie jako oddział lecz pododdział.
3. Zamiast trening który zachował się w szczątkowej formie, dać wszędzie wyszkolenie.
http://www.przemos85.blogspot.com/ - blog poświęcony OWW2 i wargamingowi

http://www.battlegroup.net.pl - strona poświęcona Operation World War 2 i wargamingowi
User avatar
Przemos19
General der Panzertruppen
 
Posts: 4927
Joined: Saturday, 10 June 2006, 22:46
Location: Zawiercie/Katowice

Postby DT » Tuesday, 29 April 2008, 00:13

1 i 3 zamiana bedzie poprawna.....
2 - pluton, druzyna, sekcja to zawsze pododdzialy..... kompania to takze pododdzial (w pulku, batalionie), ale od Brygady w góre samodzielne kompanie w tych zwiázkach taktycznych to bédá oddzialy....
Czesi również bronili Polski w 1939 roku
User avatar
DT
Divisní generál
 
Posts: 3667
Joined: Thursday, 22 December 2005, 19:41
Location: Milton Keynes

Postby Przemos19 » Tuesday, 29 April 2008, 10:12

Hmm no to będzie pododdział, bo w całej grze najwyższy szczebel taktyczny to kompania ;)
http://www.przemos85.blogspot.com/ - blog poświęcony OWW2 i wargamingowi

http://www.battlegroup.net.pl - strona poświęcona Operation World War 2 i wargamingowi
User avatar
Przemos19
General der Panzertruppen
 
Posts: 4927
Joined: Saturday, 10 June 2006, 22:46
Location: Zawiercie/Katowice

Postby Rolwgord » Wednesday, 14 May 2008, 22:27

Oto co "dotłumaczyłem" do końca, przeredagowałem zgodnie z "rozkładem" z podręcznika v.1.3.
Niestety pisownia i gramatyka jest sprawdzona tylko do 72 strony więc mogą się zdarzyć drobne błędy.

Oto wyniki:
http://www.gog.neostrada.pl/do72strOWW2pl1.3.doc
User avatar
Rolwgord
Caporal-Fourrier
 
Posts: 78
Joined: Sunday, 1 April 2007, 16:08
Location: Gdańsk

Previous

Return to Operation: World War II

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests