Jakich pojazdów wam w grze brakuje? Alternatywne statystyki

Forum systemu bitewnego "Operation: World War II".

Postby Kamil88 » Monday, 21 May 2007, 22:37

W porównaniu do Tygrysa jest ok !
User avatar
Kamil88
Adjudant
 
Posts: 217
Joined: Sunday, 26 November 2006, 16:09
Location: Wrocław

Postby Borsuk » Wednesday, 23 May 2007, 14:35

kupiłem ostatnio 2 szermany firefli i dwa achillesy z firmy Hat fajne mają troche czesci małe dopieszczenie i jest zajefane polecam :rotfl:
"Przejdziemy przez Niemców jak gówno przez kaczkę" - Gen. Patton
User avatar
Borsuk
Sous-lieutenant
 
Posts: 474
Joined: Monday, 14 May 2007, 14:19
Location: Tarnów

Postby Raleen » Wednesday, 23 May 2007, 14:37

Jak pomalujesz to czekamy na obrazki :)
Panie, weźcie kości w rękę i wyobraźcie sobie, że gracie z królem Kastylii, i rzucając je na stół zdajecie wszystko na los bitwy. Jeśli dopisze wam szczęście, zrobicie najlepszy rzut, jaki kiedykolwiek uczynił król na ziemi; a jeśli rzut wam się nie powiedzie, inaczej nie odejdziecie z gry, jak z honorem.

Gil de Osem do króla Portugalii Jana I Dobrego przed bitwą pod Aljubarrotą (14.VIII.1385)
User avatar
Raleen
Colonel Général
 
Posts: 34376
Joined: Thursday, 22 December 2005, 15:40
Location: Warszawa

Postby Kamil88 » Wednesday, 23 May 2007, 15:08

Dam wam ciężki orzech do zgryzienia, co powiecie na statystyki do Goliatów ? :twisted:
User avatar
Kamil88
Adjudant
 
Posts: 217
Joined: Sunday, 26 November 2006, 16:09
Location: Wrocław

Postby Raleen » Wednesday, 23 May 2007, 15:10

Używano ich gdzieś poza naszym rejonem? Pewnie jestem niedouczony, ale ja je znam tylko z powstania warszawskiego :)
Panie, weźcie kości w rękę i wyobraźcie sobie, że gracie z królem Kastylii, i rzucając je na stół zdajecie wszystko na los bitwy. Jeśli dopisze wam szczęście, zrobicie najlepszy rzut, jaki kiedykolwiek uczynił król na ziemi; a jeśli rzut wam się nie powiedzie, inaczej nie odejdziecie z gry, jak z honorem.

Gil de Osem do króla Portugalii Jana I Dobrego przed bitwą pod Aljubarrotą (14.VIII.1385)
User avatar
Raleen
Colonel Général
 
Posts: 34376
Joined: Thursday, 22 December 2005, 15:40
Location: Warszawa

Postby Kamil88 » Wednesday, 23 May 2007, 15:59

Goliaty (SdKfz. 303) były używane na wszystkich frontach od wiosny 1942 roku. Faktycznie głowinie ich używano podczas Powstania Warszawskiego. Ponoć użyto ich w D-Day. Ogólnie jestem ciekawy koncepcji w grze, takie Goliaty z max. ilością 60 kg. ładunków wybuchowych, mogą narobić niezłego bałaganu. Oczywiście będą dostępne w głównie w Engineer Platoon' ach, w raczej używane przeważnie w scenariuszach.
User avatar
Kamil88
Adjudant
 
Posts: 217
Joined: Sunday, 26 November 2006, 16:09
Location: Wrocław

Postby Borsuk » Thursday, 24 May 2007, 10:24

Zgadza sie Goliatów używano w D-Day na plażach normandi. Wielu amerykanów poniosło smierc. Zazwyczaj wykorzystywane do niszczenia obiektów fortyfikacji nieprzyjaciela i gniazd oporu w D-Day jako półłapki na plazy (dzisiejsze Cleimory) zdalnie odpalane zapomocą kabla.
Możecie znalezc w książce "Najdłuższy dzien" autor Cornelius Rayan
"Przejdziemy przez Niemców jak gówno przez kaczkę" - Gen. Patton
User avatar
Borsuk
Sous-lieutenant
 
Posts: 474
Joined: Monday, 14 May 2007, 14:19
Location: Tarnów

Postby Witzland » Friday, 3 August 2007, 12:09

Jestem bardzo zainteresowany statystykami do goliatów. Widziałem je na kilku zdjęciach archiwalnych z frontu wschodniego (używano ich tez do zwalczania radzieckich czołgów z zasadzki).
Ale nie ma statystyk...
User avatar
Witzland
Sergent
 
Posts: 114
Joined: Monday, 27 November 2006, 10:05
Location: Warszawa

Postby Borsuk » Friday, 3 August 2007, 13:15

No własnie a przydały by sie bo mam zamiar kupic niemieckich pionierów
"Przejdziemy przez Niemców jak gówno przez kaczkę" - Gen. Patton
User avatar
Borsuk
Sous-lieutenant
 
Posts: 474
Joined: Monday, 14 May 2007, 14:19
Location: Tarnów

Postby Witzland » Friday, 3 August 2007, 13:32

Hehe ja już kupiłem :lol:
Mam zamiar ich użyć częściowo jako pracowników przy budowie kolei :D (ostatnio odrestaurowałem kolejkę PIKO i myślę że będzie dobra do scenariuszy OO)
A taki goliat byłby świetny przy rekonstrukcji powstania warszawskiego :D
User avatar
Witzland
Sergent
 
Posts: 114
Joined: Monday, 27 November 2006, 10:05
Location: Warszawa

Postby xardas12r » Friday, 31 August 2007, 16:06

Sdkfz 141/1 Panzer III Ausf J (Medium Tank) 42-44
POINTS: 640 (RP:1)
Main weapon (turret): KwK39 50mm medium gun (L60) with coaxial Mg34 light machine gun.
Secondary weapon (lower hull): Mg34 light machine gun with support.
Crew: 4 men and 1 sergeant (leader), all armed with MP40 sub-machine guns.
Duties: Commander, machine-gunner/radio operator, gunner, assistant, driver.
Characteristics: Coaxial weapon, long barrel (main weapon), radio operator, weapon support.

Variants:
• Ambush camouflage can be added for +30 points.
• 1 tank per platoon can become an HQ by adding a long-range radio and replacing the sergeant with a lieutenant for +30
points.
• A KwK39 50mm medium gun (L48) can be change with KwK07 75mm medium gun (L24) with short barrel for + 70 (1942-1943, Sdkfz 141/2 Ausf N)
• An Mg34 light machine gun with anti-aircraft weapon support can be added for +70 points. Secondary weapon (upper hatch). Additional duty for the Commander: anti-aircraft machine-gunner (exposed).
• Schurzen can be added for +30 points.
• You can buy 1-3 improved shells for +50 points each (only pz III J ).

Sdkfz 161 Panzer IV F2,G,H,J (Medium Tank) 42-45
POINTS: 810 each (RP:1)
Main weapon (turret): KwK40 75mm medium gun (L48) with coaxial Mg34 light machine gun.
Secondary weapon (lower hull): Mg34 light machine gun with support.
Crew: 4 men and 1 sergeant (leader), all armed with MP40 sub-machine guns.
Duties: Commander, machine-gunner/radio operator, gunner, assistant, driver.
Characteristics: Coaxial weapon, soft skin, long barrel (main weapon), radio operator, weapon support.

Variants:
• Ambush camouflage can be added for +30 points.
• 1 tank per platoon can become an HQ by adding a long-range radio and replacing the sergeant with a lieutenant for +30
points.
• An Mg34 light machine gun with anti-aircraft weapon support can be added for +70 points. Secondary weapon (upper
hatch). Additional duty for the Commander: anti-aircraft machine-gunner (exposed).
• Schurzen can be added for +30 points.
• Nähverteidigungswaffe can be added for +100 points, only if the tank has also bought Schurzen.
• A lateral smoke-launcher can be added for +80 points (not available if you buy Nähverteidigungswaffe).
• You can remove the soft skin for +30 points.
• Medium armour can be added for +100 points.
• You can buy 1-3 improved shells for +50 points each.(F2 ,G, H ,J)
• A KwK40 75mm medium gun (L48) can be change with KwK07 75mm medium gun (L24) with short barrel for - 200 (Sdkfz 161 Panzer IV Ausf F1)
Image
User avatar
xardas12r
Generalleutnant
 
Posts: 3881
Joined: Monday, 27 November 2006, 14:05
Location: Olsztyn/Warszawa

Postby xardas12r » Tuesday, 16 October 2007, 17:41

1-5 PzKpfw V "Panther" Ausf.F(Medium Tank) (1945)
POINTS: 1420 each (RP:1)
Main weapon (turret): Main weapon (turret): KwK42 75mm medium gun (L70) with coaxial Mg34 light machine gun.
Secondary weapon (lower hull): Stg 44 with support.
Crew: 4 men and 1 sergeant (leader), all armed with MP40 sub-machine gun.
Duties: Commander, machine-gunner/radio operator, gunner, assistant, driver.
Characteristics: Coaxial weapon,extra-long barrel (main weapon), extra-heavy armour, radio operator, weapon support,
Variants:
• Ambush camouflage can be added for +30 points.
• 1 tank per platoon can become an HQ by adding a long-range radio and replacing the sergeant with a lieutenant for +30
points.
• An Mg34 light machine gun with anti-aircraft weapon support can be added for +70 points. Secondary weapon (upper
hatch). Additional duty for the Commander: anti-aircraft machine-gunner (exposed).
• Schurzen can be added for +30 points.
• You can buy 1-3 improved shells for +50 points each.
• Nähverteidigungswaffe can be added for +100 points.
• You can change KwK42 75mm medium gun with KwK43 88mm heavy gun (L71) with extra-long barrel for +200 pkt
•A night vision device can be added for +90 (You can see in night as
day)

I jak ???
Last edited by xardas12r on Thursday, 18 October 2007, 11:01, edited 1 time in total.
Image
User avatar
xardas12r
Generalleutnant
 
Posts: 3881
Joined: Monday, 27 November 2006, 14:05
Location: Olsztyn/Warszawa

Postby Przemos19 » Wednesday, 17 October 2007, 00:22

Night vision wg mnie za tani odrobine, tak ze 100pkt by bylo lepsze :)
http://www.przemos85.blogspot.com/ - blog poświęcony OWW2 i wargamingowi

http://www.battlegroup.net.pl - strona poświęcona Operation World War 2 i wargamingowi
User avatar
Przemos19
General der Panzertruppen
 
Posts: 4927
Joined: Saturday, 10 June 2006, 22:46
Location: Zawiercie/Katowice

Postby xardas12r » Wednesday, 17 October 2007, 14:39

Działa odwrotnie do ambush'a ,a ten 30 kosztuje ;)
Image
User avatar
xardas12r
Generalleutnant
 
Posts: 3881
Joined: Monday, 27 November 2006, 14:05
Location: Olsztyn/Warszawa

Postby Kamil88 » Wednesday, 17 October 2007, 14:45

Fajnie że pomyślałeś o tym modelu, bo tylko takie posiadam, jak dla mnie powinien kosztować te 1500 ale z 88
User avatar
Kamil88
Adjudant
 
Posts: 217
Joined: Sunday, 26 November 2006, 16:09
Location: Wrocław

PreviousNext

Return to Operation: World War II

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests

cron