Powstanie Listopadowe [Los Diablos Polacos]

Forum grupy Los Diablos Polacos
alensztajner
Caporal
Posty: 62
Rejestracja: sobota, 21 kwietnia 2007, 19:56
Lokalizacja: Płock\Olsztyn

Post autor: alensztajner » niedziela, 20 maja 2007, 22:39

Niestety nie znam na tylę dobrze Powst. List. aby sugerować umieszczenie jakiś wydarzeń, ale wariant drugi jest zdecydowanie ciekawszy.
Awatar użytkownika
Strategos
Censor
Posty: 8363
Rejestracja: czwartek, 22 grudnia 2005, 17:53
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Strategos » niedziela, 20 maja 2007, 23:10

kadrinazi pisze:Ja wolę szkołę drugą - zaletą gry jest dla mnie wtedy możliwość sprawdzenia 'co mogłoby się stać gdyby...' Takie hipotetyczne wydarzenia mi się podobają.

Uważam , że dobrze jest kiedy każda gra posiada warianty co było gdyby.
To jest coś o czym się w zasadzie zawsze myśli czytając książki historyczne ale nie ma się mozliwości aby sprawdzić . Pozostaje wyobraźnia albow włąsnie gra ( wyobraźni :wink: ) stwozrona pzrez kogoś kto bardzo dobtrze zan tematykę i umie w języku gry w sposób wyważony przedstawić interesujący nas problem .
"Bądź szybki jak wicher, spokojny jak las, napastliwy i żarłoczny jak ogień, niewzruszony jak góra, nieprzenikniony jak ciemność, nagły jak piorun"

Sun Tzu
Awatar użytkownika
Aldarus
Chef de bataillon
Posty: 1038
Rejestracja: wtorek, 12 września 2006, 08:56
Lokalizacja: Warszawa - Bielany

Post autor: Aldarus » poniedziałek, 21 maja 2007, 14:00

To i ja nie będę oryginalny - drugi. Ale skoro te wydarzenia nie zaszły, choć autor powiedzmy uzna, że mogły, to ich zagranie winno być nieco trudniejsze (jakieś obwarowania, wyższy koszt) - nie wiem jakie rozwiązanie przyjąłeś, więc trudno mi coś bardziej konkretnego napisać.
Nie dyskutuj z idiotą.
Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, potem pokona doświadczeniem.
Caellan
Piechur
Posty: 49
Rejestracja: czwartek, 23 marca 2006, 15:10
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Caellan » poniedziałek, 21 maja 2007, 15:47

Jestem jak najbardziej za wariantem drugim. Ew. na takiej zasadzie, że można byłoby spokojnie grać bez tych kart — dla osób, które nie lubią gdybania, albo żeby sprawdzić, czy się dało w warunkach historycznych jednak to wygrać ;)
"Zabijcie wszystkich, Bóg pozna swoich!"
Awatar użytkownika
Nico
Général de Division
Posty: 3932
Rejestracja: poniedziałek, 24 kwietnia 2006, 10:50

Post autor: Nico » poniedziałek, 21 maja 2007, 15:50

Deck podstawowy - historyczny i jeśli graczę bedą chcieli mogą dodać karty opcjonalne - nie-historyczne :). Tak chyba będzie najporściej.
Niech żyje Napoleon! - wołaj ludzie tkliwy
niech żyje po tysiąc lat (kto z nas będzie żywy),
Niech Polak ostatni z tym czuciem umiera
A hasło: Napoleon! niech mu usta zwiera!
tstaszek
Adjoint
Posty: 764
Rejestracja: sobota, 18 marca 2006, 19:06
Lokalizacja: SKĄD SIĘ DA :)

Post autor: tstaszek » poniedziałek, 21 maja 2007, 15:54

No i zasady/przepisy muszą wyraźnie określać gdzie kończy się historia a gdzie zaczyna gdybanie.
Awatar użytkownika
Jasz
Général de Brigade
Posty: 2168
Rejestracja: poniedziałek, 11 września 2006, 21:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Jasz » wtorek, 29 maja 2007, 13:38

a ja odpowiem filozoficznie: to zalezy
od: stosunku wydarzeń historycznych do nie-historycznych, ogólnej ilości wydarzen itd. wszystko według zasady co za dużo to nie zdrowo. W PoGu są karty opcjonale (w dodatku bardzo fajne) tylko, że podsawowych jest tak duzo, że dodatkowe sa bardziej utrudnienim niz urozmajceniem gry.
Wracjąc do wydarzeń historycznych. Jeśli są tylko takie które się rzeczywiście wyadzryły to japrawdopodobniej cześć z nich nie zostanie zagrana/wprowadzona i juz jest nie historycznie. Nie zanm dokładnie mechaniki ale takie siłowe numery jak w Shiftind Sandsach gdzie właściwei wszystko się musi wydarzyc i to we własciwych "datach" (nie wcześniej niz) jest jak dla mnie wkurzajace.
Awatar użytkownika
Comandante
General de División
Posty: 3027
Rejestracja: piątek, 12 maja 2006, 21:51
Lokalizacja: Verulamium

Post autor: Comandante » sobota, 2 czerwca 2007, 00:20

Dezerter i Tstaszek widzieli dzisiaj mape a dwaj pierwsi nawet karty, testowe zetony i posluchali troche o grze. Nakazali mi pracowac dalej :)
Ostatnio zmieniony czwartek, 1 stycznia 1970, 01:00 przez Comandante, łącznie zmieniany 2 razy.
Powyższe opinie są mojego autorstwa.
Wszystkie prawa zastrzeżone.

www.diablospolacos.com
Awatar użytkownika
Comandante
General de División
Posty: 3027
Rejestracja: piątek, 12 maja 2006, 21:51
Lokalizacja: Verulamium

Post autor: Comandante » sobota, 2 czerwca 2007, 16:09

Obrazek

Tutaj fragment mapki w kolorze, dla ciekawskich.
Powyższe opinie są mojego autorstwa.
Wszystkie prawa zastrzeżone.

www.diablospolacos.com
Awatar użytkownika
Nico
Général de Division
Posty: 3932
Rejestracja: poniedziałek, 24 kwietnia 2006, 10:50

Post autor: Nico » sobota, 2 czerwca 2007, 16:28

Uważaj, bo za chwile się okaże, że pokazujesz fragment mapy TiSowskiego Powstania ;-).

Ciemno zielony - lasy, jasno zielony ?
Niech żyje Napoleon! - wołaj ludzie tkliwy
niech żyje po tysiąc lat (kto z nas będzie żywy),
Niech Polak ostatni z tym czuciem umiera
A hasło: Napoleon! niech mu usta zwiera!
Awatar użytkownika
Comandante
General de División
Posty: 3027
Rejestracja: piątek, 12 maja 2006, 21:51
Lokalizacja: Verulamium

Post autor: Comandante » sobota, 2 czerwca 2007, 17:07

Mam prawnikow, ostatnio ukarali jednego Klienta za naruszenie praw autorskich na kwote, za ktora moge TiS sobie kupic ;P

(potrafie tez dać w zeby jak trzeba)

Zatem OFICJALNIE informuje, ze te prace SA chronione prawem autorskim. :)

jedno lasy i drugie lasy ;)
Powyższe opinie są mojego autorstwa.
Wszystkie prawa zastrzeżone.

www.diablospolacos.com
tstaszek
Adjoint
Posty: 764
Rejestracja: sobota, 18 marca 2006, 19:06
Lokalizacja: SKĄD SIĘ DA :)

Post autor: tstaszek » poniedziałek, 4 czerwca 2007, 09:07

Sorry, że tak późno, ale w domu net mi padł.

Potwierdzam, że gra zapowiada się super. Już sama mapka mimo, że czarno-biała i bez bajerów przy zastosowaniu (dość prostego chwytu- nie wiem czy można o nim pisać ;) ) była bardzo fajna. Myślę, że wersja ostateczna powinna być dużo ciekawsza. To co udało mi się usłyszeć na temat zasad, przepisów i mechaniki gry również mi się podobało. Gra zapowiada się naprawdę ciekawie. Mam nadzieję, że teraz prace ruszą z kopyta i niedługo będziemy mogli przegnać wstrętnych zaborców z naszej pieknej ojczyzny :) :).
Awatar użytkownika
Comandante
General de División
Posty: 3027
Rejestracja: piątek, 12 maja 2006, 21:51
Lokalizacja: Verulamium

Post autor: Comandante » sobota, 10 października 2009, 16:11

Postanowilem ozywic projekt, wprowadzając go na drogę, o ktorej mysle od dluzszego czasu. To dość karkołomne przedsiewzięcie - ale jesli uda mi sie je zrealizowac, bede wielce ukontentowany. :)
tstaszek
Adjoint
Posty: 764
Rejestracja: sobota, 18 marca 2006, 19:06
Lokalizacja: SKĄD SIĘ DA :)

Post autor: tstaszek » sobota, 10 października 2009, 18:45

OOoo niczym feniks z popiołów :).
Super, czekam na newsy i trzymam kciuki za powodzenie.
Tylko trzeba brac pod uwagę fakt, że TiS też ma taki projekt :).
Konkurencja jest taka stymulująca :).
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Comandante
General de División
Posty: 3027
Rejestracja: piątek, 12 maja 2006, 21:51
Lokalizacja: Verulamium

Post autor: Comandante » sobota, 10 października 2009, 22:58

TAKIEGO miec nie moze - chyba, ze czytaja mi w myslach :)

O ile wiem, TiS celuje w gre wojskową. Ja w duzym stopniu zajety jestem wewnetrznymi sprawami Powstania. Strony konfliktu nie sa tak oczywiste jak w typowych grach wojennych. Innymi slowy - patrze na Powstanie troche jak na wojne domową ;)
Zablokowany

Wróć do „Los Diablos Polacos”