Warmaster Ancients - pokazy systemu

Recenzje przepisów, relacje z rozgrywek (After Action Reports), zasady domowe.
Awatar użytkownika
Itagaki
Général de Brigade
Posty: 2011
Rejestracja: czwartek, 22 grudnia 2005, 14:42
Lokalizacja: Dublin
Been thanked: 2 times

Post autor: Itagaki »

Co świadczy o poziomie historyczności systemu :)
Everyone sees that even a beautiful full moon starts to change its shape becoming smaller as the time passes. Even in our human lives things are as it is.
Takeda Harunobu
Awatar użytkownika
AWu
Słońce Austerlitz
Posty: 18134
Rejestracja: poniedziałek, 16 października 2006, 13:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: AWu »

Cisza
mi chodziło o to że nie da sie zamknac w kotle w WMA

To był jeden z powodów , że nie wlazlem w WMA a wybrałem DBXa
Awatar użytkownika
Cisza
Général de Brigade
Posty: 2180
Rejestracja: środa, 7 października 2009, 12:40
Lokalizacja: Warszawa
Been thanked: 18 times
Kontakt:

Post autor: Cisza »

Itagaki pisze:Co świadczy o poziomie historyczności systemu :)
WMA ma to do siebie, że różnie odwzorowuje różne jednostki. Słabiej wychodzi ze zwykłą piechotą (przez sposób zdejmowania strat w walce wręcz i jej zbyt decydujący wynik), a lepiej ze skirmishem czy jazdą.

Walki dwóch armii opartych na kawalerii można by odwzorować całkiem nieźle, bo tu przepychania raczej nie było, a szarże mające zdecydowany wynik (choć brak np. prowadzenia kontr szarż też wypacza przebieg walki).

Sami autorzy WMA zastrzegają zresztą, że nie chodziło im o symulację, ale łatwy, grywalny system. Zresztą ja też tak go traktuję.

Całkiem nieźle zasady przepychania się przy walce wręcz oddaje natomiast Field of Glory.
Ba'tki Machny wspomnij czasy
Gdy do walki brak ci sił
Jak na stepach Ukrainy
Białych i czerwonych bił!
_____________________
www.polewalki.blogspot.com
ODPOWIEDZ

Wróć do „Systemy historyczne - do końca XIX w.”