Tombstone - nowy system dla Dzikiego Zachodu

Recenzje przepisów, relacje z rozgrywek (After Action Reports), zasady domowe.
Awatar użytkownika
Sarmor
Lieutenant General
Posty: 4286
Rejestracja: wtorek, 21 września 2010, 14:06
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 146 times
Been thanked: 110 times
Kontakt:

Re: Tombstone - nowy system dla Dzikiego Zachodu

Post autor: Sarmor »

Jak tak, to ja może zabiorę się za Apaczów... Ale nie obiecuję, że się wyrobię.
TheNode.pl – zapraszam!
DKSabir
Appointé
Posty: 34
Rejestracja: niedziela, 13 maja 2012, 21:45

Re: Tombstone - nowy system dla Dzikiego Zachodu

Post autor: DKSabir »

Sarmor pisze:Jak tak, to ja może zabiorę się za Apaczów... Ale nie obiecuję, że się wyrobię.


Dzięki Sarmor :) Jak Ci się uda będzie fajnie, a jak się nie wyrobisz to ja mam trochę figur, a Paweł Kur też weźmie swoich Apaczów. Może Yori jeszcze dożuci swoich i Kadzik. Zobaczymy jak będzie ;)
Awatar użytkownika
Yori
Praefectus Praetorio
Posty: 1696
Rejestracja: piątek, 28 listopada 2008, 19:09
Lokalizacja: Warszawa man! Złu mówi zawsze: no pasaran!

Re: Tombstone - nowy system dla Dzikiego Zachodu

Post autor: Yori »

Figurki wezmę, z terenami to Kadzik wspominał, że może użyczyć, bo ja w temacie terenów to leń śmierdzący jestem :oops:
DKSabir
Appointé
Posty: 34
Rejestracja: niedziela, 13 maja 2012, 21:45

Re: Tombstone - nowy system dla Dzikiego Zachodu

Post autor: DKSabir »

Yori pisze:Figurki wezmę, z terenami to Kadzik wspominał, że może użyczyć, bo ja w temacie terenów to leń śmierdzący jestem :oops:
To super, ja mam trochę terenu więc nie będzie problemu.
Kadzik

Re: Tombstone - nowy system dla Dzikiego Zachodu

Post autor: Kadzik »

Górki, płotki, jeziorko i małe drzewka bez problemu użyczę. Domków jeszcze nie skończyłem :(
Awatar użytkownika
Sarmor
Lieutenant General
Posty: 4286
Rejestracja: wtorek, 21 września 2010, 14:06
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 146 times
Been thanked: 110 times
Kontakt:

Re: Tombstone - nowy system dla Dzikiego Zachodu

Post autor: Sarmor »

Jednak nie uda mi się przygotować Apaczów na sobotę... :(
Ale chętnie wziąłbym niepomalowanych i zrobił zdjęcie porównawcze z Apaczami od Artizana do recenzji.
TheNode.pl – zapraszam!
Awatar użytkownika
MKG
Adjoint
Posty: 759
Rejestracja: środa, 3 września 2008, 08:16
Lokalizacja: Lublin
Has thanked: 6 times
Been thanked: 24 times

Re: Tombstone - nowy system dla Dzikiego Zachodu

Post autor: MKG »

Taki informacja "szpiegowska". Na Colours tuż obok nas było stoisko Great Escape Games, która to firma naprawdę przysiadła fałda z promocją systemu Dead's Man Hands. Nawet kosztem Rules of Engagmnent (dotychczas raczej ich sztandarowy produkt). Mieli doń wszystko: modele w 28mm, bannery, akcesoria, podręczniki oraz laserowo cięte domki, taczki, szubienice i wszystko co jest niezbędne do budowy westernowego miasteczka. Niestety byłem zbyt zajęty, aby móc pograć po sąsiedzku, ale mi to po dwóch dniach patrzenia na to zaczynało się puszczać bąki kalibru 0.44 :D
Awatar użytkownika
Antek_
Caporal
Posty: 65
Rejestracja: czwartek, 12 listopada 2020, 11:50
Lokalizacja: Gromnik/Tarnów/Kraków
Has thanked: 6 times
Been thanked: 8 times

Re: Tombstone - nowy system dla Dzikiego Zachodu

Post autor: Antek_ »

Ma ktoś zasady i by się podzielił?
No chyba najmłodszy na forum jestem.
Awatar użytkownika
Raleen
Colonel Général
Posty: 43314
Rejestracja: czwartek, 22 grudnia 2005, 14:40
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 3901 times
Been thanked: 2474 times
Kontakt:

Re: Tombstone - nowy system dla Dzikiego Zachodu

Post autor: Raleen »

Antek_ pisze: wtorek, 23 marca 2021, 21:34 Ma ktoś zasady i by się podzielił?
Nie wiem czy tak do końca zostały spisane... Ewentualnie spróbuj napisać do DKSabir - on robił ten system kiedyś.
Fajne to było, ale potem jakoś u nas chłopaki zaczęli się interesować Musket & Tomahawks, a autor trochę przycichł. Może jeszcze wróci do pomysłu.
Panie, weźcie kości w rękę i wyobraźcie sobie, że gracie z królem Kastylii, i rzucając je na stół zdajecie wszystko na los bitwy. Jeśli dopisze wam szczęście, zrobicie najlepszy rzut, jaki kiedykolwiek uczynił król na ziemi; a jeśli rzut wam się nie powiedzie, inaczej nie odejdziecie z gry, jak z honorem.

Gil de Osem do króla Portugalii Jana I Dobrego przed bitwą pod Aljubarrotą (14.VIII.1385)
Awatar użytkownika
Antek_
Caporal
Posty: 65
Rejestracja: czwartek, 12 listopada 2020, 11:50
Lokalizacja: Gromnik/Tarnów/Kraków
Has thanked: 6 times
Been thanked: 8 times

Re: Tombstone - nowy system dla Dzikiego Zachodu

Post autor: Antek_ »

Fajnie by było, bo z tego co tu poczytałem system bardzo mi przypadł do gustu.
No chyba najmłodszy na forum jestem.
Szary
Sous-lieutenant
Posty: 363
Rejestracja: środa, 26 lutego 2014, 20:16
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 19 times
Been thanked: 12 times

Re: Tombstone - nowy system dla Dzikiego Zachodu

Post autor: Szary »

Też byłbym ciekawy (ten temat lata temu zainspirował mnie do zaznaczenia na podstawkach moim figurkom z Dzikiego Zachodu, a potem i reszcie "skirmishowych", pola widzenia w ten biało-czerwony sposób).

Ale też przyznać trzeba, że jeśli znasz angielski to systemów do grania na Dzikim Zachodzie jest mnóstwo i to na wielu różnych stopniach realizmu i skomplikowania. Ja osobiście na razie szykuję się do używania starszej edycji Fistfull of Lead, ale tu np. jest świetny materiał o rozegraniu nieco bardziej narracyjnej kampanii wokół strzelaniny w OK Corral według darmowych zasad:

https://www.youtube.com/watch?v=0xdJEILS_GM
Awatar użytkownika
Antek_
Caporal
Posty: 65
Rejestracja: czwartek, 12 listopada 2020, 11:50
Lokalizacja: Gromnik/Tarnów/Kraków
Has thanked: 6 times
Been thanked: 8 times

Re: Tombstone - nowy system dla Dzikiego Zachodu

Post autor: Antek_ »

No ja niestety tylko polski chyba że miałbym kogoś kto by mnie nauczył grać.
No chyba najmłodszy na forum jestem.
Awatar użytkownika
Telamon
Maréchal d'Empire
Posty: 6920
Rejestracja: środa, 30 maja 2012, 17:27
Lokalizacja: Kraków/Zakliczyn
Has thanked: 697 times
Been thanked: 404 times
Kontakt:

Re: Tombstone - nowy system dla Dzikiego Zachodu

Post autor: Telamon »

https://www.youtube.com/watch?v=0xdJEILS_GM

Tutaj rozgrywka w przykładowym kowbojskim systemie.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Systemy historyczne - do końca XIX w.”