Tombstone - nowy system dla Dzikiego Zachodu

Recenzje przepisów, relacje z rozgrywek (After Action Reports), zasady domowe.
Awatar użytkownika
MKG
Adjoint
Posty: 759
Rejestracja: środa, 3 września 2008, 08:16
Lokalizacja: Lublin
Has thanked: 6 times
Been thanked: 24 times

Re: Tombstone - nowy system dla Dzikiego Zachodu

Post autor: MKG »

Nie wiem czy było, ale tutaj są fajne klimaty westernowe:
http://www.knuckleduster.com/

Szczególnie fajne (jakkolwiek troszczę drogie są budynki), figurki ciężko jest ocenić, ale wyglądają obiecująco. Są w dystrybucji przez Caliver Books, jak trzeba coś więcej, to mogę z Davem pogadać.
Kadzik

Re: Tombstone - nowy system dla Dzikiego Zachodu

Post autor: Kadzik »

Płotki skończone (7 odcinków "z bali" i 8 wiejskich):
https://lh5.googleusercontent.com/-0Wp9 ... C03034.JPG

[standardowo więcej na blogu]


Domki też już nabierają kształtów. Brakuje kominów i deskowania ścian.
Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
Yori
Praefectus Praetorio
Posty: 1696
Rejestracja: piątek, 28 listopada 2008, 19:09
Lokalizacja: Warszawa man! Złu mówi zawsze: no pasaran!

Re: Tombstone - nowy system dla Dzikiego Zachodu

Post autor: Yori »

Zmiażdżyłeś mnie ilością wykonanych elementów!

I jakością!
Awatar użytkownika
AWu
Słońce Austerlitz
Posty: 18134
Rejestracja: poniedziałek, 16 października 2006, 13:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Tombstone - nowy system dla Dzikiego Zachodu

Post autor: AWu »

No ja go dodałem do listy moich wrogów..

Nie cierpię robić terenów.. a jak już zrobię to nie mam gdzie trzymać..

a tu ..
:shock:
Awatar użytkownika
Yori
Praefectus Praetorio
Posty: 1696
Rejestracja: piątek, 28 listopada 2008, 19:09
Lokalizacja: Warszawa man! Złu mówi zawsze: no pasaran!

Re: Tombstone - nowy system dla Dzikiego Zachodu

Post autor: Yori »

Kadzik to cwany gapa. Swoje tereny może trzymać w Wargamerze :D
Kadzik

Re: Tombstone - nowy system dla Dzikiego Zachodu

Post autor: Kadzik »

Dzięki za miłe komentarze :)
Tereny faktycznie trzymam na razie na Wilczej......ale już się nam na zapleczu straszny bajzel robi i niedługo będę musiał pewnie wynieść się z nimi do domu. Muszę opracować jakiś sprytny plan przewożenia ich w jednym pudełku.

BTW: Dzisiaj wrzucę foty jezioro-bagienka porośniętego sitowiem :)
Awatar użytkownika
Yori
Praefectus Praetorio
Posty: 1696
Rejestracja: piątek, 28 listopada 2008, 19:09
Lokalizacja: Warszawa man! Złu mówi zawsze: no pasaran!

Re: Tombstone - nowy system dla Dzikiego Zachodu

Post autor: Yori »

Już zacieram ręce z radości, że moje figurki będą wokół tego bajorka skradać się, w celu oskalpowania Twoich figurek :lol:

Tereny pierwsza klasa! Zazdroszczę talentu i weny twórczej!
Kadzik

Re: Tombstone - nowy system dla Dzikiego Zachodu

Post autor: Kadzik »

Yori pisze:Już zacieram ręce z radości, że moje figurki będą wokół tego bajorka skradać się, w celu oskalpowania Twoich figurek :lol:
Mam robić konwersje odczepianego na magnesie skalpu u każdej figurki :P Dodatkowo moje figurki muszą wreszcie dojść :evil:

Tereny pierwsza klasa! Zazdroszczę talentu i weny twórczej!
Dzięki. Talent talentem, to po prostu zwykła rzemieślnicza robota.


Kiedy wrzucisz kolejnych Indian?
Awatar użytkownika
Yori
Praefectus Praetorio
Posty: 1696
Rejestracja: piątek, 28 listopada 2008, 19:09
Lokalizacja: Warszawa man! Złu mówi zawsze: no pasaran!

Re: Tombstone - nowy system dla Dzikiego Zachodu

Post autor: Yori »

Właśnie skończyłem kolejną dwójkę, ale wrzucę dopiero po Świętach.
Awatar użytkownika
AWu
Słońce Austerlitz
Posty: 18134
Rejestracja: poniedziałek, 16 października 2006, 13:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Tombstone - nowy system dla Dzikiego Zachodu

Post autor: AWu »

Te skalpy n magnes to niezły pomysł..

choć może być upierdliwe..

Ale jakieś skalp counterki powinniście zrobić i ze dwóch oskalpowanych :>
Kadzik

Re: Tombstone - nowy system dla Dzikiego Zachodu

Post autor: Kadzik »

AWu pisze:Te skalpy n magnes to niezły pomysł..
Daj spokój! Najmniejsze magnesy są nieco mniejsze od głowy, a do tego taki mały skalp łatwo zgubić.....

Ale jakieś skalp counterki powinniście zrobić i ze dwóch oskalpowanych :>
Coś się wymyśli :) Mam kilka (wydaje mi się) fajnych pomysłów na markery scoutów, celów misji, podpaleń i strzałów z broni czarno-prochowej, więc może w przypływie weny i coś do skalpów się wymyśli :)


Może warto wydzielić część postów do jakiegoś nowego tematu. Nasze dyskusje bardziej pasują do np. Muskets & Tomahawks niż do Tombstone :P
DKSabir
Appointé
Posty: 34
Rejestracja: niedziela, 13 maja 2012, 21:45

Re: Tombstone - nowy system dla Dzikiego Zachodu

Post autor: DKSabir »

Witam
Panowie na chwilę was zostawić a tu całą Amerykę zabudowujecie.

Kadzik jestem pod dużym wrażeniem i szubkości i jakości domków jak i terenów. Podziwiam i chyle czoła.
Yori bardzo ładni Mohawkowie. Robisz smaczek. :cry: Naprawdę super wyglądają. Mam nadzieje, że na Pola Chwały pochwale się paroma Huronami.
Kadzik pisze:Kapitalny pomysł z Grenadierem! Sam pewnie będę zaangażowany (jak i reszta ekipy Wargamer'a) w Ogniem i Mieczem, ale służę terenami i figurkami.
Kadzik dzięki na pewno się przydadzą terenki a i ładnych figur też nigdy nie za mało.
MKG pisze:Nie wiem czy było, ale tutaj są fajne klimaty westernowe:
http://www.knuckleduster.com/
Szczególnie fajne (jakkolwiek troszczę drogie są budynki), figurki ciężko jest ocenić, ale wyglądają obiecująco. Są w dystrybucji przez Caliver Books, jak trzeba coś więcej, to mogę z Davem pogadać.
Domki wyglądają naprawdę fajnie tylko niestety trochę kosztują. Bardzo ładne sa też domki z Battle Flag. http://www.wargame-buildings.com/blackwater-gulch.html Natomiast też sobie nieźle za nie liczą
DKSabir
Appointé
Posty: 34
Rejestracja: niedziela, 13 maja 2012, 21:45

Re: Tombstone - nowy system dla Dzikiego Zachodu

Post autor: DKSabir »

Telamon pisze:Na południu, to Małopolska (i jakoś jestem wstanie dojechać do Krakowa z racji studiów i odległości).
Telamon zapraszamy w sobotę 13 do Klubu "Strych" będzie i DBA, a jak masz ochotę postrzelać w Tombstone to także zapraszam. ;)
Awatar użytkownika
Telamon
Maréchal d'Empire
Posty: 6920
Rejestracja: środa, 30 maja 2012, 17:27
Lokalizacja: Kraków/Zakliczyn
Has thanked: 697 times
Been thanked: 404 times
Kontakt:

Re: Tombstone - nowy system dla Dzikiego Zachodu

Post autor: Telamon »

No niestety, ale ja w soboty raczej nie mogę. Na weekend wracam do domu, a jako iż zbliża się sesja i dopiero teraz skończyła się zima trzeba będzie porobić w polu.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Systemy historyczne - do końca XIX w.”