Tombstone - nowy system dla Dzikiego Zachodu

Recenzje przepisów, relacje z rozgrywek (After Action Reports), zasady domowe.
Awatar użytkownika
Telamon
Maréchal d'Empire
Posty: 6920
Rejestracja: środa, 30 maja 2012, 17:27
Lokalizacja: Kraków/Zakliczyn
Has thanked: 697 times
Been thanked: 404 times
Kontakt:

Re: Tombstone - nowy system dla Dzikiego Zachodu

Post autor: Telamon »

Czekam na postępy w realiach "Ostatniego Mohikanina". Co prawda cosik powątpiewam abym miał z kim grać w mym województwie, w tej epoce jestem kompletnym amatorem i "trochę" nie lubię robić terenów ale:

http://www.warandpeacegames.com.au/prod ... fiw-03.htm

Niby trochę drogawo (bo metal), ale chciałoby się załatwić George'a i powybijać okropnych Brytów. Figurek akurat na styk.
Awatar użytkownika
Asienieboje
Adjudant Commandant
Posty: 1762
Rejestracja: sobota, 26 lutego 2011, 15:03
Lokalizacja: Edynburg/Wielka Brytania
Has thanked: 45 times
Been thanked: 43 times

Re: Tombstone - nowy system dla Dzikiego Zachodu

Post autor: Asienieboje »

Telamonie strasznie drogo w tym sklepie, tu masz taniej (jakieś niecałe 10 funtów):
http://www.warlordgames.com/store/black ... d-set.html
Awatar użytkownika
Telamon
Maréchal d'Empire
Posty: 6920
Rejestracja: środa, 30 maja 2012, 17:27
Lokalizacja: Kraków/Zakliczyn
Has thanked: 697 times
Been thanked: 404 times
Kontakt:

Re: Tombstone - nowy system dla Dzikiego Zachodu

Post autor: Telamon »

Dziękuję. Zasadniczo chodziło mi tylko o zalinkowanie zestawu, nie oferty sklepowej. Nie wiem jeszcze gdzie i czy będę kupował.
Awatar użytkownika
GRZ
Général de Brigade
Posty: 2695
Rejestracja: niedziela, 10 lipca 2011, 15:26
Lokalizacja: Warszawa
Been thanked: 3 times

Re: Tombstone - nowy system dla Dzikiego Zachodu

Post autor: GRZ »

Telamon pisze:Dziękuję. Zasadniczo chodziło mi tylko o zalinkowanie zestawu, nie oferty sklepowej. Nie wiem jeszcze gdzie i czy będę kupował.
I felt a great disturbance in the Force, as if millions of voices (of retailers) suddenly cried out in terror and were suddenly silenced. I fear something terrible will happen.
"In war victory is one part planing and nine parts faith"
ale dobre kostki pomagają.
Awatar użytkownika
AWu
Słońce Austerlitz
Posty: 18134
Rejestracja: poniedziałek, 16 października 2006, 13:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Tombstone - nowy system dla Dzikiego Zachodu

Post autor: AWu »

"I heard a million voices crying your name..
Are they my followers ?
-They are your victims.."

:ugeek:
Awatar użytkownika
GRZ
Général de Brigade
Posty: 2695
Rejestracja: niedziela, 10 lipca 2011, 15:26
Lokalizacja: Warszawa
Been thanked: 3 times

Re: Tombstone - nowy system dla Dzikiego Zachodu

Post autor: GRZ »

Nigdy nie oglądałem B5 ale tekst świetny.
"In war victory is one part planing and nine parts faith"
ale dobre kostki pomagają.
Awatar użytkownika
Yori
Praefectus Praetorio
Posty: 1696
Rejestracja: piątek, 28 listopada 2008, 19:09
Lokalizacja: Warszawa man! Złu mówi zawsze: no pasaran!

Re: Tombstone - nowy system dla Dzikiego Zachodu

Post autor: Yori »

Panowie, Gwiezdne Wojny i Babilon 5 to inna bajka. Nie zaśmiecajcie tematu.

Telamonie - tych Francuzów możesz kupić w Wargamerze, zniżka może znacznie zbić cenę. Czas dostawy też raczej szybki, bo są w sklepie (chyba, że Kadzik ich przejął).
Awatar użytkownika
Telamon
Maréchal d'Empire
Posty: 6920
Rejestracja: środa, 30 maja 2012, 17:27
Lokalizacja: Kraków/Zakliczyn
Has thanked: 697 times
Been thanked: 404 times
Kontakt:

Re: Tombstone - nowy system dla Dzikiego Zachodu

Post autor: Telamon »

Hmmm... chyba zakup w Wargamerze będzie dobrym wyborem. Ale najpierw muszę zobaczyć trochę raportów i fot ze systemu bo ten zestaw drenuje portfel (a plastiki brytolskie od Perrych nie dość iż tańsze to jest ich więcej. :? )
Awatar użytkownika
Pablo
Chef de bataillon
Posty: 1036
Rejestracja: czwartek, 1 października 2009, 00:28
Lokalizacja: Warszawa
Been thanked: 7 times

Re: Tombstone - nowy system dla Dzikiego Zachodu

Post autor: Pablo »

Takie coś ostatnio wyszło w klimacie dzikiego zachodu.

http://www.greatescapegames.co.uk/deadmanshand.html
DKSabir
Appointé
Posty: 34
Rejestracja: niedziela, 13 maja 2012, 21:45

Re: Tombstone - nowy system dla Dzikiego Zachodu

Post autor: DKSabir »

Witam
Yori pisze:W kwestii Grenadiera to się zastanawiam, czy nie moglibyśmy zrobić dwóch sąsiadujących stołów. W razie deficytu graczy - gralibyśmy na jednym, natomiast przy dużym zainteresowaniu, moglibyśmy lecieć na dwa stoły. Na jednym Ty byś prowadził grę w scenerii południowej, zaś na drugim ja w scenerii północnej. Czasu na przygotowania terenu jest dość. Dlatego chciałbym, aby stoły sąsiadowały, abym mógł w razie czego ciągnąć Cię za rękaw, abyś mnie wspierał w kwestii przepisów.
Bardzo fajny pomysł. Ja na razie nie mam nic do scenerii północnej. Postaram się tak jak wcześniej pisałem zrobić małe miasteczko meksykańskie, lub co jest też fajnym pomysłem zrobić napad na konwój wojskowy przez Apaczów, zobaczymy co będę miał do końca przygotowane.
Yori pisze:Jest jeszcze druga opcja. Gdybyś przygotował dodatkowe zasady do wojen indiańskich to wtedy na jednym stole mógłby się odbywać shootout w stylu klimatach Doca Holidaya, a na drugim w stylu Ostatniego Mohikanina.
Ja bardzo chętnie tylko nie wiem czy się to uda czasowo. Bo wolałbym to dopracować i dopiero pokazać. Z drugiej strony tak na upartego da się zrobić. No zobaczymy bo kawa w domu jest a i po nocach da się pisać. Podam Ci Yori nr. tel. do mojej żony, abyś jej wytłumaczył, że do Grenadiera nie będę miał czasu, bo ja się boję. :lol:
Yori pisze:Jeśli nie chcesz się rozbijać na dwa stoły - to oczywiście także możesz na mnie liczyć. Ja się w każdym razie nastawiłem w tym roku Grenadiera na strzelaniny w Tombstone ;) .
Pomysł z dwoma stołami jest dobry, mam nadzieje, że będzie na tyle zainteresowanych. ;)

Pozdrawiam
Darek
DKSabir
Appointé
Posty: 34
Rejestracja: niedziela, 13 maja 2012, 21:45

Re: Tombstone - nowy system dla Dzikiego Zachodu

Post autor: DKSabir »

Telamon pisze:Czekam na postępy w realiach "Ostatniego Mohikanina". Co prawda cosik powątpiewam abym miał z kim grać w mym województwie, w tej epoce jestem kompletnym amatorem i "trochę" nie lubię robić terenów


Na chęci robienia terenu nic nie poradzę, ale może coś poradzimy na Twoje położenie geopolityczne. :)
A to Twe województwo Telamonie to gdzie leży?
Pablo pisze:Takie coś ostatnio wyszło w klimacie dzikiego zachodu.
http://www.greatescapegames.co.uk/deadmanshand.html
Tych przepisów nie znałem wiesz coś więcej o nich Pablo?
Awatar użytkownika
Telamon
Maréchal d'Empire
Posty: 6920
Rejestracja: środa, 30 maja 2012, 17:27
Lokalizacja: Kraków/Zakliczyn
Has thanked: 697 times
Been thanked: 404 times
Kontakt:

Re: Tombstone - nowy system dla Dzikiego Zachodu

Post autor: Telamon »

Na południu, to Małopolska (i jakoś jestem wstanie dojechać do Krakowa z racji studiów i odległości).
Kadzik

Re: Tombstone - nowy system dla Dzikiego Zachodu

Post autor: Kadzik »

Kapitalny pomysł z Grenadierem! Sam pewnie będę zaangażowany (jak i reszta ekipy Wargamer'a) w Ogniem i Mieczem, ale służę terenami i figurkami.

Box Francuzów Conquesta kosztuje 27,5 funta i zawiera 18 figurek. Blisterki mają po 6 modeli i kosztują 10 funciaków. Wargamer je sprowadza, ale nie mamy regularnie na stanie. Możemy na zamówienie, ale trochę to potrwa.
Awatar użytkownika
Pablo
Chef de bataillon
Posty: 1036
Rejestracja: czwartek, 1 października 2009, 00:28
Lokalizacja: Warszawa
Been thanked: 7 times

Re: Tombstone - nowy system dla Dzikiego Zachodu

Post autor: Pablo »

DKSabir pisze:
Pablo pisze:Takie coś ostatnio wyszło w klimacie dzikiego zachodu.
http://www.greatescapegames.co.uk/deadmanshand.html
Tych przepisów nie znałem wiesz coś więcej o nich Pablo?
To nowość dostępna dopiero w preorderze, ciekawym rozwiązaniem jest użycie kart w grze, a sam spis treści wygląda równie ciekawie. Osobiście zainteresował mnie rozdział zatytułowany Nerve test i Big nerve test. :)
Kadzik

Re: Tombstone - nowy system dla Dzikiego Zachodu

Post autor: Kadzik »

Jeszcze co do plastików Perrych; niestety zupełne niekompatybilne z okresem Wojny Siedmioletniej. Z niecierpliwością czekam jednak na zapowiedzianą milicję, która świetnie pasować będzie na....milicję :P Pospólstwo to jednak nie regularne wojsko, a przez 25 lat ubiór cywilny nie zmienił się tak, jak regulaminowe mundury.
Jeżeli regularna piechota amerykańska będzie wyglądać zachęcająco, to nie widzę przeszkód, by i w okresie wojny o niepodległość nieco podziałać. A stówa za 36 model to mega zachęcająca cena :) 2 różne pudełka na spółkę w ramach frakcji łyknąć i już każdy ma liczące się siły.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Systemy historyczne - do końca XIX w.”