Musket & Pike Series

Planszowe gry historyczne (wojenne, strategiczne, ekonomiczne, symulacje konfliktów) dotyczące XVI, XVII i XVIII wieku.
ODPOWIEDZ
Ulysses
Caporal-Fourrier
Posty: 80
Rejestracja: sobota, 12 sierpnia 2017, 20:39
Been thanked: 8 times

Re: Musket & Pike Series

Post autor: Ulysses » poniedziałek, 20 listopada 2017, 16:48

Z tego co piszą na http://talk.consimworld.com/, to wstępna wersja. Rysunki pojawiły się w styczniu 2017. Podejrzewam (mam nadzieję ;) ), że ostateczna wersja będzie bardziej dopracowana.
Awatar użytkownika
zbyhoo
Chasseur
Posty: 14
Rejestracja: piątek, 3 listopada 2017, 21:38

Re: Musket & Pike Series

Post autor: zbyhoo » wtorek, 21 listopada 2017, 23:14

cdn..

W listopadowym update z GMT, "MPBS Dual Pack" jest planowany na "Later in 2018" nawet nie na 2-ga kwarte 2018! :lol:
jak ktos chetny samemu zajrzec to link ponizej (sekcja "Tentative Production Schedule" )
http://myemail.constantcontact.com/Nove ... oq9wwcYEHQ

pozdro
Awatar użytkownika
zbyhoo
Chasseur
Posty: 14
Rejestracja: piątek, 3 listopada 2017, 21:38

Re: Musket & Pike Series

Post autor: zbyhoo » środa, 22 listopada 2017, 10:31

...Dodatkowo temat żetonów do "MPBS Dual Pack" jest lekko nudny, ponieważ są to bardzo stare odgrzewane kluski. Nic nie zostało zmienione w grafice żetonów. Design tych żetonów był już w użyciu w 2008 (WTF!!!) roku podczas testowania nowego wówczas tytułu "Nothing Gained but Glory".

Link do postu poniżej (autorem jest nie kto inny jak ten sam David Ekberg robiący obecnie "Now Troubles Thunder Down")
http://talk.consimworld.com/WebX?14@1.Y ... 6f22d/8115
(post nr #7913 )

zdjecia z tego postu gdyby komuś sie nie zaladowaly:
http://photobucket.com/gallery/user/PzB ... w==/?ref=1
http://photobucket.com/gallery/user/PzB ... Q==/?ref=1
http://photobucket.com/gallery/user/PzB ... A==/?ref=1
Ulysses
Caporal-Fourrier
Posty: 80
Rejestracja: sobota, 12 sierpnia 2017, 20:39
Been thanked: 8 times

Re: Musket & Pike Series

Post autor: Ulysses » środa, 22 listopada 2017, 17:00

Czyli zrezygnowali z trójwymiarowych grafik, a teraz do nich wrócili?
Awatar użytkownika
zbyhoo
Chasseur
Posty: 14
Rejestracja: piątek, 3 listopada 2017, 21:38

Re: Musket & Pike Series

Post autor: zbyhoo » czwartek, 30 listopada 2017, 22:15

Ben Hull odpowiedzial na www.boardgamegeek.com odnosnie prac nad Dual Packiem
I am well, thank you. The dual pack should make it through the process next calendar year. We are still working through the artwork changes, we have several drafts, but we have a slight bottleneck on artist capacity. GMT is doing well so the artists are staying very busy. I have seen updates to the Edgehill map and the new Cropredy Bridge map. I am reviewing Nördlingen map and order of battle, some small changes to the order of battle based on some newer scholarship, maybe a small tweak to the map. So progress is being made. I cannot say when the artist will have time to work through the icons with the team, but it will be in the next few months.

Thanks
Ben
Ulysses
Caporal-Fourrier
Posty: 80
Rejestracja: sobota, 12 sierpnia 2017, 20:39
Been thanked: 8 times

Re: Musket & Pike Series

Post autor: Ulysses » niedziela, 17 grudnia 2017, 11:15

Pytanie, z być może oczywistą odpowiedzią:
Skrzydło zostaje wybite do nogi (wszystkie jednostki wyeliminowane lub wykonują pościg kawaleryjski). W fazie 3.4 C:
a. nie bierze się go w ogóle pod uwagę/traktuje jako rally (czyli jeśli pozostałe skrzydła są rally oznacza to przegraną bitwę)
b. bierze się pod uwagę ostatni rozkaz, np. make ready (czyli jeśli pozostałe skrzydła są rally bitwa może trwać)
Awatar użytkownika
zbyhoo
Chasseur
Posty: 14
Rejestracja: piątek, 3 listopada 2017, 21:38

Re: Musket & Pike Series

Post autor: zbyhoo » środa, 20 grudnia 2017, 09:21

Skoro skrzydło nie istnieje w miejscu bitwy (eliminacja lub pościg) to nie ma już wpływu na jej przebieg.
Wiec logiczne byłoby nie brać tego skrzydła pod uwagę.
ODPOWIEDZ

Wróć do „XVI-XVIII wiek”