No właśnie te krzyżyki są fajne, bo widać żeton, który jest pod nim. Dużo to wygodniejsze. Ostatnio grając z Mateuszem w BKN też docenił ten patent.Masz całkiem ładne żetony w komplecie, chociaż osobiście także jestem przyzwyczajony do krzyżyków rodem z budowlanki.
Monty's Gamble: Market Garden (MMP)
- clown
- Général de Division Commandant de place
- Posty: 4753
- Rejestracja: poniedziałek, 9 stycznia 2006, 17:07
- Lokalizacja: Festung Stettin
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 3 times
Re: Monty's Gamble: Market Garden (MMP)
"Cała kraina gier jest oczywiście krainą maniactwa, a jednak rejon gier naśladowczo-wojennych jest w tej krainie bardziej maniacki niż inne rejony. Jak na mój gust, jest to już 'konik' posunięty zbyt daleko, hermetyczny, bez przyszłości."
- Kpt. Bomba
- Général de Brigade
- Posty: 2437
- Rejestracja: poniedziałek, 22 sierpnia 2011, 20:14
- Lokalizacja: Warszawa/Jabłonna
- Has thanked: 1 time
- Kontakt:
Re: Monty's Gamble: Market Garden (MMP)
A co się tymi krzyżykami zaznacza?
"Chit Pull system - my favorite mechanic in wargames. Give me a chit, I'll pull it. That’s just a kind of wargamer I am."
http://kptbomba.wordpress.com
https://www.facebook.com/GryPlanszoweKapitanaBomby
http://kptbomba.wordpress.com
https://www.facebook.com/GryPlanszoweKapitanaBomby
- Bambrough
- Adjoint
- Posty: 712
- Rejestracja: poniedziałek, 14 czerwca 2010, 14:45
- Lokalizacja: Ortelsburg/Warszawa
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 3 times
- Kontakt:
Re: Monty's Gamble: Market Garden (MMP)
Disrupt 1 i Disrupt 2. Jednostki mają 4 stany wartości bojowej: Fresh, Spent, Disrupt 1 i Disrupt 2.
- clown
- Général de Division Commandant de place
- Posty: 4753
- Rejestracja: poniedziałek, 9 stycznia 2006, 17:07
- Lokalizacja: Festung Stettin
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 3 times
Re: Monty's Gamble: Market Garden (MMP)
Tak to wygląda w praktyce:
https://boardgamegeek.com/image/1581173 ... t-normandy
https://boardgamegeek.com/image/1581173 ... t-normandy
"Cała kraina gier jest oczywiście krainą maniactwa, a jednak rejon gier naśladowczo-wojennych jest w tej krainie bardziej maniacki niż inne rejony. Jak na mój gust, jest to już 'konik' posunięty zbyt daleko, hermetyczny, bez przyszłości."
-
- Général de Brigade
- Posty: 2720
- Rejestracja: czwartek, 14 maja 2015, 14:09
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 1 time
Re: Monty's Gamble: Market Garden (MMP)
Nie bardzo łapię przejmowania mostów. Jaki jest sens tej akcji w mechanice gry?
"Jest to gra planszowa. Każdy gracz ma planszę i lutuje nią przeciwnika." - cytat za "7 krasnoludków - historia prawdziwa."
- clown
- Général de Division Commandant de place
- Posty: 4753
- Rejestracja: poniedziałek, 9 stycznia 2006, 17:07
- Lokalizacja: Festung Stettin
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 3 times
Re: Monty's Gamble: Market Garden (MMP)
Mniejszy modyfikator obrońcy oraz możliwość wysadzenia mostu, bo tylko kontrolowany przez danego gracza most można wysadzić.
"Cała kraina gier jest oczywiście krainą maniactwa, a jednak rejon gier naśladowczo-wojennych jest w tej krainie bardziej maniacki niż inne rejony. Jak na mój gust, jest to już 'konik' posunięty zbyt daleko, hermetyczny, bez przyszłości."