Monty's Gamble: Market Garden (MMP)

Planszowe gry historyczne (wojenne, strategiczne, ekonomiczne, symulacje konfliktów) dotyczące II wojny światowej.
Awatar użytkownika
clown
Général de Division Commandant de place
Posty: 4753
Rejestracja: poniedziałek, 9 stycznia 2006, 17:07
Lokalizacja: Festung Stettin
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times

Re: Monty's Gamble: Market Garden (MMP)

Post autor: clown » poniedziałek, 21 października 2019, 12:10

Masz całkiem ładne żetony w komplecie, chociaż osobiście także jestem przyzwyczajony do krzyżyków rodem z budowlanki.
No właśnie te krzyżyki są fajne, bo widać żeton, który jest pod nim. Dużo to wygodniejsze. Ostatnio grając z Mateuszem w BKN też docenił ten patent.
"Cała kraina gier jest oczywiście krainą maniactwa, a jednak rejon gier naśladowczo-wojennych jest w tej krainie bardziej maniacki niż inne rejony. Jak na mój gust, jest to już 'konik' posunięty zbyt daleko, hermetyczny, bez przyszłości."
Awatar użytkownika
Kpt. Bomba
Général de Brigade
Posty: 2437
Rejestracja: poniedziałek, 22 sierpnia 2011, 20:14
Lokalizacja: Warszawa/Jabłonna
Has thanked: 1 time
Kontakt:

Re: Monty's Gamble: Market Garden (MMP)

Post autor: Kpt. Bomba » poniedziałek, 21 października 2019, 21:10

A co się tymi krzyżykami zaznacza?
"Chit Pull system - my favorite mechanic in wargames. Give me a chit, I'll pull it. That’s just a kind of wargamer I am."

http://kptbomba.wordpress.com
https://www.facebook.com/GryPlanszoweKapitanaBomby
Awatar użytkownika
Bambrough
Adjoint
Posty: 712
Rejestracja: poniedziałek, 14 czerwca 2010, 14:45
Lokalizacja: Ortelsburg/Warszawa
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times
Kontakt:

Re: Monty's Gamble: Market Garden (MMP)

Post autor: Bambrough » poniedziałek, 21 października 2019, 21:24

Kpt. Bomba pisze:
poniedziałek, 21 października 2019, 21:10
A co się tymi krzyżykami zaznacza?
Disrupt 1 i Disrupt 2. Jednostki mają 4 stany wartości bojowej: Fresh, Spent, Disrupt 1 i Disrupt 2.
Awatar użytkownika
clown
Général de Division Commandant de place
Posty: 4753
Rejestracja: poniedziałek, 9 stycznia 2006, 17:07
Lokalizacja: Festung Stettin
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times

Re: Monty's Gamble: Market Garden (MMP)

Post autor: clown » wtorek, 22 października 2019, 07:41

"Cała kraina gier jest oczywiście krainą maniactwa, a jednak rejon gier naśladowczo-wojennych jest w tej krainie bardziej maniacki niż inne rejony. Jak na mój gust, jest to już 'konik' posunięty zbyt daleko, hermetyczny, bez przyszłości."
RAJ
Général de Brigade
Posty: 2720
Rejestracja: czwartek, 14 maja 2015, 14:09
Has thanked: 5 times
Been thanked: 1 time

Re: Monty's Gamble: Market Garden (MMP)

Post autor: RAJ » wtorek, 19 listopada 2019, 10:27

Nie bardzo łapię przejmowania mostów. Jaki jest sens tej akcji w mechanice gry?
"Jest to gra planszowa. Każdy gracz ma planszę i lutuje nią przeciwnika." - cytat za "7 krasnoludków - historia prawdziwa."
Awatar użytkownika
clown
Général de Division Commandant de place
Posty: 4753
Rejestracja: poniedziałek, 9 stycznia 2006, 17:07
Lokalizacja: Festung Stettin
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times

Re: Monty's Gamble: Market Garden (MMP)

Post autor: clown » wtorek, 19 listopada 2019, 10:43

Mniejszy modyfikator obrońcy oraz możliwość wysadzenia mostu, bo tylko kontrolowany przez danego gracza most można wysadzić.
"Cała kraina gier jest oczywiście krainą maniactwa, a jednak rejon gier naśladowczo-wojennych jest w tej krainie bardziej maniacki niż inne rejony. Jak na mój gust, jest to już 'konik' posunięty zbyt daleko, hermetyczny, bez przyszłości."
ODPOWIEDZ

Wróć do „II wojna światowa”