No Retreat! The Russian Front 1941-1945 (GMT)

Planszowe gry historyczne (wojenne, strategiczne, ekonomiczne, symulacje konfliktów) dotyczące II wojny światowej.
Awatar użytkownika
janekbossko
Sergent-Major
Posty: 184
Rejestracja: wtorek, 13 lutego 2007, 14:56
Lokalizacja: Szczecin

Re: No Retreat! The Russian Front (GMT Games)

Post autor: janekbossko »

Instrukcja drukowana na zwyklym papierze a karty i tabele najlepiej na papierze wizytowkowym. Co prawda te karty sa brzydkie jak noc listopadowa ale jesli jest zapotrzebowabie to moge zrobic je jak w wersji delux GMT :)
Awatar użytkownika
Wilk
Alférez de Navío
Posty: 541
Rejestracja: niedziela, 7 października 2007, 23:28
Lokalizacja: Warszawa
Been thanked: 2 times

Re: No Retreat! The Russian Front (GMT Games)

Post autor: Wilk »

A co z żetonami, bo chyba jakieś tam też są? I co to jest papier wizytówkowy w ogóle? (Moja ignorancja w takich kwestiach jest bezdenna. :mrgreen: )
Awatar użytkownika
janekbossko
Sergent-Major
Posty: 184
Rejestracja: wtorek, 13 lutego 2007, 14:56
Lokalizacja: Szczecin

Re: No Retreat! The Russian Front (GMT Games)

Post autor: janekbossko »

Hehehe przy okazji robie samorobke Shifting Sands ;)

Papier wizytowkowy - papier do drukowania wizytowek o dosc sztywnej konstrukcji, gramatura 220-240. Chodzi o to by te karty byly sztywne.
Zetony - sa dwie metody. Drukujesz na papierze samoprzylepnym a pozniej naklejasz na karton 5 mm i wycinasz lub drukujesz na kartce, smarujesz klejem i na kartke. Nie zapomnij wyciac ;)
Awatar użytkownika
Wilk
Alférez de Navío
Posty: 541
Rejestracja: niedziela, 7 października 2007, 23:28
Lokalizacja: Warszawa
Been thanked: 2 times

Re: No Retreat! The Russian Front (GMT Games)

Post autor: Wilk »

Czy tymi wszystkimi papierami, wydrukami i wycinaniami mógłby się dla mnie zająć jakiś zakład poligraficzny, czy też są to za małego kalibru sprawy, żeby chcieli zawracać sobie tym głowę?
Awatar użytkownika
janekbossko
Sergent-Major
Posty: 184
Rejestracja: wtorek, 13 lutego 2007, 14:56
Lokalizacja: Szczecin

Re: No Retreat! The Russian Front (GMT Games)

Post autor: janekbossko »

Wydruki na pewno tak. Koszt strony a4 w kolorze to 2-3 zl. Zetony bedziesz musial wycinac sam chyba ze zagadasz...moooze sie zgodza ale ja bym slono za to wzial w zaleznosci od tego ile trzeba wycinac. Najczesciej uzywaja gilotyny wiec mozesz sam sprobowac.
Awatar użytkownika
Yautay
Sergent
Posty: 135
Rejestracja: sobota, 20 marca 2010, 15:38
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 3 times
Been thanked: 7 times

Re: No Retreat! The Russian Front (GMT Games)

Post autor: Yautay »

Tłumaczenie kart do ściągnięcia na Portalu Strategie:

http://portal.strategie.net.pl/index.ph ... Itemid=217

(wersja zaktualizowana)
Awatar użytkownika
Raleen
Colonel Général
Posty: 43394
Rejestracja: czwartek, 22 grudnia 2005, 14:40
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 3966 times
Been thanked: 2526 times
Kontakt:

Re: No Retreat! The Russian Front (GMT Games)

Post autor: Raleen »

Powyżej do ściągnięcia wersja poprawiona tłumaczenia kart. Używajcie tej wersji, gdyż ta, którą tu zamieściliśmy pierwotnie, różniła się (pod względem merytorycznym) od obecnej. Ta jest opracowana do aktualnej wersji gry.
Panie, weźcie kości w rękę i wyobraźcie sobie, że gracie z królem Kastylii, i rzucając je na stół zdajecie wszystko na los bitwy. Jeśli dopisze wam szczęście, zrobicie najlepszy rzut, jaki kiedykolwiek uczynił król na ziemi; a jeśli rzut wam się nie powiedzie, inaczej nie odejdziecie z gry, jak z honorem.

Gil de Osem do króla Portugalii Jana I Dobrego przed bitwą pod Aljubarrotą (14.VIII.1385)
DaRealOdi
Sous-lieutenant
Posty: 437
Rejestracja: niedziela, 2 września 2007, 09:03
Lokalizacja: 3city
Has thanked: 1 time

Re: No Retreat! The Russian Front (GMT Games)

Post autor: DaRealOdi »

Próbuję rozgryzać gierkę.

Po dwukrotnym przeczytaniu zasad, schizofrenicznej kampanijnej rozgrywce solo (no, nie całej - do tej pory 5 etapów) i przegryzieniu się przez BGG wciąż mam wiele pytań. Generalnie gra poraża mnogością wzajemnych interakcji wyjątków od zasad. Rekompensuje to pewną narracyjnością, ale... :roll:

Pytania:
1. Jest sobie sowiecka jednostka S. Na dwóch sąsiednich heksach znajdują się niemieckie jednostki N1 i N2. Wokół nie ma żadnych innych jednostek. W turze sowieckiej gracz postanawia zaatakować jednostkę N1 i kładzie na niej marker. Gracz niemiecki (non-phasing) kładzie marker counterblow na jednostkę N2. I teraz - czy (jak mi się wydaje) gracz sowiecki wybiera samodzielnie kolejność walk, i tym samym najpierw zaatakuje (zgodnie z planem) jednostkę N1, a marker counterblow zostanie zdjęty bez jakiejkolwiek walki (bo jedna jednostka nie może brac udziału w dwóch bitwach jednej rundy), czy też marker counterblow MUSI BYĆ zrealizowany, i tym samym jednostka N1 pozostanie nieatakowana?

2. Karty. Z jednej strony jest napisane:
Appropriate Timing - Events must be played when their corresponding actions are performed according to the Sequence of Play
a z drugiej:
[5.3.1] Event Effects: Events describe their exact timing and use on the cards themselves. When not specified, that Event may be performed at any time.
No to w końcu jak? Kiedy chcę, czy w odpowiedniej fazie? Jak gracie?

3. Zaopatrzenie sprawdza się dwa razy: na początku etapu i na koniec, w fazie Removal. Rozumiem, że w Removal usuwane (jako surrendered) są tylko te jednostki, które były OOS juz na początku etapu, tak? Te, które są OOS w wyniku supply check przeprowadzonego w fazie removal pozostają na planszy (z żetonem OOS, czyli np tracą EZOC) i dopiero w kolejnej fazie Removal (w nowym etapie) zostają zdjęcte, jeśli znowu nie będa zaopatrzone?

4. W Sewatopolu jest radziecka piechota (ufortyfikowana). Nad Sewastopolem jest heks (Przesmyk Perekopski) na którym stoi jednostka niemiecka N. Bezpośrednio nad nią znajduje się kolejna jednostka radziecka S. Jednostka N znajduje się w heksie nadbrzeżnym, więc teoretycznie otrzymuje zaopatrzenie. Ale EZOCki jednostek radzieckich niejako odcinają jednostkę N od reszty morza (obejmują dwa sąsiednie heksy nadmorskie, odcinające od Morza czarnego heks nadbrzeżny, na którym stoi jednostka N). Rozumiem, że nie ma ona zaopatrzenia?

5. Poruszanie się w EZOC (zasada 8.5.1). Czyli wracając do przykładu z punktu pierwszego (jednostka S i sąsiednie jednostki N1 i N2) mogę jednostką N1, stojącą w EZOC jednostki S, przejść na heks z jednostką N2 (też stojącą w EZOC jednostki S)?

6. Żetony ataku - gracz niemiecki otrzymuje 5 żetonów ataku na turę, czyli może zrobić pięć ataków w swojej turze. Potem, w turze gracza sowieckiego, dostaje nowe 5 żetonów, czyli - teoretycznie - może wykonać 5 counterblow?

7.Wynikiem ataku niemieckiego na jednostkę S jest CB. Czyli żeton CB zostaje połozony na jednostce N. W swojej fazie ruchu jednostka S może się odsunąć od jednostki N, i tym samym żeton CB nie dojdzie do skutku. Tak to jest napisane w punkcie 10.7 instrukcji, ale chcę się upewnić.

8. I etap operacji Barbarossa. Jednostki Osi oznaczone literą R mogą atakować i zrobić 'advance after combat', ale nie mogą PORUSZYĆ SIĘ i dopiero wtedy zaatakować?

9. Są dwa żetony obecne na torze punktów zwycięstwa: mały okrągły (Event VP) i duży kwadratowy. Ten duży oblicza punkty za zdobyte miasta strony posiadającej inicjatywę, ten mały różnicę punktów obu stron zdobytych za eventy z kart, z toru czasu i z wziętych do niewoli jednostek npla, tak? Czyli jeśli gracz niemiecki zdobył kontroluje 17 miast, ale różnica w tych punktach dla małego, okrągłego żetonu wynosi 1 dla Sowietów, to łączny niemiecki wynik wynosi 16 VP, tak?

10. W etapie 1-2 obaj gracze mają ograniczone zdolności do Rail Movement. Gracz sowiecki może wykonać 1 rail i nie ma możliwości płacenia kartami za dodatkowe. Rail Movement, to jednak - zgodnie z instrukcją - ruch polegający na przesunięciu jednostki do Rail Movement Box. Detraining, to już jakby nieco inna rzecz (przynajmniej ja tak to odczytuję z instrukcji). Czy gracz radziecki może zatem zagrać w 1 lub 2 etapie kartę, która może przesunąć dwie jednostki np z shattered box do Rail Movement Box, a potem obie je 'detrainować' w tym samym etapie?

11. Co to jest to Multi-Hex Attack? Że niby mogę stackowanymi jednostkami z jednego heksu zaatakować dwa heksy npla?

12. O co chodzi z punktem zwycięstwa za 'kontrolowanie Finlandii'? Gracz niemiecki ma atakowac żetoń fiński, by potem wejść do Finlandii i ja kontrolowac w ten sposób???? (nie no sorry.... :/) Czy może chodzi po prostu o wrzucenie tam żetonu niemieckiego wespół z fińskim?

Z góry dzieki za odpowiedzi :)
DaRealOdi
Sous-lieutenant
Posty: 437
Rejestracja: niedziela, 2 września 2007, 09:03
Lokalizacja: 3city
Has thanked: 1 time

Re: No Retreat! The Russian Front (GMT Games)

Post autor: DaRealOdi »

Próbuję rozgryzać gierkę.

Po dwukrotnym przeczytaniu zasad, schizofrenicznej kampanijnej rozgrywce solo (no, nie całej - do tej pory 5 etapów) i przegryzieniu się przez BGG wciąż mam wiele pytań. Generalnie gra poraża mnogością wzajemnych interakcji wyjątków od zasad. Rekompensuje to pewną narracyjnością, ale... :roll:

Pytania:
1. Jest sobie sowiecka jednostka S. Na dwóch sąsiednich heksach znajdują się niemieckie jednostki N1 i N2. Wokół nie ma żadnych innych jednostek. W turze sowieckiej gracz postanawia zaatakować jednostkę N1 i kładzie na niej marker. Gracz niemiecki (non-phasing) kładzie marker counterblow na jednostkę N2. I teraz - czy (jak mi się wydaje) gracz sowiecki wybiera samodzielnie kolejność walk, i tym samym najpierw zaatakuje (zgodnie z planem) jednostkę N1, a marker counterblow zostanie zdjęty bez jakiejkolwiek walki (bo jedna jednostka nie może brac udziału w dwóch bitwach jednej rundy), czy też marker counterblow MUSI BYĆ zrealizowany, i tym samym jednostka N1 pozostanie nieatakowana?

2. Karty. Z jednej strony jest napisane:
Appropriate Timing - Events must be played when their corresponding actions are performed according to the Sequence of Play
a z drugiej:
[5.3.1] Event Effects: Events describe their exact timing and use on the cards themselves. When not specified, that Event may be performed at any time.
No to w końcu jak? Kiedy chcę, czy w odpowiedniej fazie? Jak gracie?

3. Zaopatrzenie sprawdza się dwa razy: na początku etapu i na koniec, w fazie Removal. Rozumiem, że w Removal usuwane (jako surrendered) są tylko te jednostki, które były OOS juz na początku etapu, tak? Te, które są OOS w wyniku supply check przeprowadzonego w fazie removal pozostają na planszy (z żetonem OOS, czyli np tracą EZOC) i dopiero w kolejnej fazie Removal (w nowym etapie) zostają zdjęcte, jeśli znowu nie będa zaopatrzone?

4. W Sewatopolu jest radziecka piechota (ufortyfikowana). Nad Sewastopolem jest heks (Przesmyk Perekopski) na którym stoi jednostka niemiecka N. Bezpośrednio nad nią znajduje się kolejna jednostka radziecka S. Jednostka N znajduje się w heksie nadbrzeżnym, więc teoretycznie otrzymuje zaopatrzenie. Ale EZOCki jednostek radzieckich niejako odcinają jednostkę N od reszty morza (obejmują dwa sąsiednie heksy nadmorskie, odcinające od Morza czarnego heks nadbrzeżny, na którym stoi jednostka N). Rozumiem, że nie ma ona zaopatrzenia?

5. Poruszanie się w EZOC (zasada 8.5.1). Czyli wracając do przykładu z punktu pierwszego (jednostka S i sąsiednie jednostki N1 i N2) mogę jednostką N1, stojącą w EZOC jednostki S, przejść na heks z jednostką N2 (też stojącą w EZOC jednostki S)?

6. Żetony ataku - gracz niemiecki otrzymuje 5 żetonów ataku na turę, czyli może zrobić pięć ataków w swojej turze. Potem, w turze gracza sowieckiego, dostaje nowe 5 żetonów, czyli - teoretycznie - może wykonać 5 counterblow?

7.Wynikiem ataku niemieckiego na jednostkę S jest CB. Czyli żeton CB zostaje połozony na jednostce N. W swojej fazie ruchu jednostka S może się odsunąć od jednostki N, i tym samym żeton CB nie dojdzie do skutku. Tak to jest napisane w punkcie 10.7 instrukcji, ale chcę się upewnić.

8. I etap operacji Barbarossa. Jednostki Osi oznaczone literą R mogą atakować i zrobić 'advance after combat', ale nie mogą PORUSZYĆ SIĘ i dopiero wtedy zaatakować?

9. Są dwa żetony obecne na torze punktów zwycięstwa: mały okrągły (Event VP) i duży kwadratowy. Ten duży oblicza punkty za zdobyte miasta strony posiadającej inicjatywę, ten mały różnicę punktów obu stron zdobytych za eventy z kart, z toru czasu i z wziętych do niewoli jednostek npla, tak? Czyli jeśli gracz niemiecki zdobył kontroluje 17 miast, ale różnica w tych punktach dla małego, okrągłego żetonu wynosi 1 dla Sowietów, to łączny niemiecki wynik wynosi 16 VP, tak?

10. W etapie 1-2 obaj gracze mają ograniczone zdolności do Rail Movement. Gracz sowiecki może wykonać 1 rail i nie ma możliwości płacenia kartami za dodatkowe. Rail Movement, to jednak - zgodnie z instrukcją - ruch polegający na przesunięciu jednostki do Rail Movement Box. Detraining, to już jakby nieco inna rzecz (przynajmniej ja tak to odczytuję z instrukcji). Czy gracz radziecki może zatem zagrać w 1 lub 2 etapie kartę, która może przesunąć dwie jednostki np z shattered box do Rail Movement Box, a potem obie je 'detrainować' w tym samym etapie?

11. Co to jest to Multi-Hex Attack? Że niby mogę stackowanymi jednostkami z jednego heksu zaatakować dwa heksy npla?

12. O co chodzi z punktem zwycięstwa za 'kontrolowanie Finlandii'? Gracz niemiecki ma atakowac żetoń fiński, by potem wejść do Finlandii i ja kontrolowac w ten sposób???? (nie no sorry.... :/) Czy może chodzi po prostu o wrzucenie tam żetonu niemieckiego wespół z fińskim?

Z góry dzieki za odpowiedzi :)
Hm, to już nikt w NR nie gra....? :?
Awatar użytkownika
Andy
Grossadmiral
Posty: 9508
Rejestracja: czwartek, 22 grudnia 2005, 18:49
Lokalizacja: Piastów

Re: No Retreat! The Russian Front (GMT Games)

Post autor: Andy »

DaRealOdi pisze:Hm, to już nikt w NR nie gra....? :?
Ja powiedziałbym, że "jeszcze", ale to też nie byłaby prawda, bo front wschodni jakoś mnie nigdy nie pociągał. Z wyjątkiem Hell of Stalingrad, ale to inna bajka ;)
Never in the field of human conflict has so much been owed by so many to so few...
Premier Winston Churchill, 20 sierpnia 1940 r.
...and for so little.
Porucznik pilot Michael Appleby, dzienny żołd 14 szylingów i 6 pensów
miras23
Caporal
Posty: 65
Rejestracja: poniedziałek, 9 stycznia 2006, 17:08
Lokalizacja: Szczecin

Re: No Retreat! The Russian Front (GMT Games)

Post autor: miras23 »

1. Jest sobie sowiecka jednostka S. Na dwóch sąsiednich heksach znajdują się niemieckie jednostki N1 i N2. Wokół nie ma żadnych innych jednostek. W turze sowieckiej gracz postanawia zaatakować jednostkę N1 i kładzie na niej marker. Gracz niemiecki (non-phasing) kładzie marker counterblow na jednostkę N2. I teraz - czy (jak mi się wydaje) gracz sowiecki wybiera samodzielnie kolejność walk, i tym samym najpierw zaatakuje (zgodnie z planem) jednostkę N1, a marker counterblow zostanie zdjęty bez jakiejkolwiek walki (bo jedna jednostka nie może brac udziału w dwóch bitwach jednej rundy), czy też marker counterblow MUSI BYĆ zrealizowany, i tym samym jednostka N1 pozostanie nieatakowana?

Jednostka S atakuje obie niemieckie na raz (sumuje się ich siłę), jest to jeden atak.

2. Karty. Z jednej strony jest napisane:
Appropriate Timing - Events must be played when their corresponding actions are performed according to the Sequence of Play
a z drugiej:
[5.3.1] Event Effects: Events describe their exact timing and use on the cards themselves. When not specified, that Event may be performed at any time.
No to w końcu jak? Kiedy chcę, czy w odpowiedniej fazie? Jak gracie?

To chyba zależy od karty, niektóre przecież mają w tekście, że grać je należy w odpowiedniej fazie.

3. Zaopatrzenie sprawdza się dwa razy: na początku etapu i na koniec, w fazie Removal. Rozumiem, że w Removal usuwane (jako surrendered) są tylko te jednostki, które były OOS juz na początku etapu, tak? Te, które są OOS w wyniku supply check przeprowadzonego w fazie removal pozostają na planszy (z żetonem OOS, czyli np tracą EZOC) i dopiero w kolejnej fazie Removal (w nowym etapie) zostają zdjęcte, jeśli znowu nie będa zaopatrzone?

TAK

4. W Sewatopolu jest radziecka piechota (ufortyfikowana). Nad Sewastopolem jest heks (Przesmyk Perekopski) na którym stoi jednostka niemiecka N. Bezpośrednio nad nią znajduje się kolejna jednostka radziecka S. Jednostka N znajduje się w heksie nadbrzeżnym, więc teoretycznie otrzymuje zaopatrzenie. Ale EZOCki jednostek radzieckich niejako odcinają jednostkę N od reszty morza (obejmują dwa sąsiednie heksy nadmorskie, odcinające od Morza czarnego heks nadbrzeżny, na którym stoi jednostka N). Rozumiem, że nie ma ona zaopatrzenia?

EZOC nie obejmuje stref nadmorskich, więc ma zaopatrzenie.

5. Poruszanie się w EZOC (zasada 8.5.1). Czyli wracając do przykładu z punktu pierwszego (jednostka S i sąsiednie jednostki N1 i N2) mogę jednostką N1, stojącą w EZOC jednostki S, przejść na heks z jednostką N2 (też stojącą w EZOC jednostki S)?

TAK

6. Żetony ataku - gracz niemiecki otrzymuje 5 żetonów ataku na turę, czyli może zrobić pięć ataków w swojej turze. Potem, w turze gracza sowieckiego, dostaje nowe 5 żetonów, czyli - teoretycznie - może wykonać 5 counterblow?

TAK

7.Wynikiem ataku niemieckiego na jednostkę S jest CB. Czyli żeton CB zostaje połozony na jednostce N. W swojej fazie ruchu jednostka S może się odsunąć od jednostki N, i tym samym żeton CB nie dojdzie do skutku. Tak to jest napisane w punkcie 10.7 instrukcji, ale chcę się upewnić.

TAK

8. I etap operacji Barbarossa. Jednostki Osi oznaczone literą R mogą atakować i zrobić 'advance after combat', ale nie mogą PORUSZYĆ SIĘ i dopiero wtedy zaatakować?

Nie mogą robić Advance wg najnowszych zasad, ruszać także nie mogą.

9. Są dwa żetony obecne na torze punktów zwycięstwa: mały okrągły (Event VP) i duży kwadratowy. Ten duży oblicza punkty za zdobyte miasta strony posiadającej inicjatywę, ten mały różnicę punktów obu stron zdobytych za eventy z kart, z toru czasu i z wziętych do niewoli jednostek npla, tak? Czyli jeśli gracz niemiecki zdobył kontroluje 17 miast, ale różnica w tych punktach dla małego, okrągłego żetonu wynosi 1 dla Sowietów, to łączny niemiecki wynik wynosi 16 VP, tak?

TAK

10. W etapie 1-2 obaj gracze mają ograniczone zdolności do Rail Movement. Gracz sowiecki może wykonać 1 rail i nie ma możliwości płacenia kartami za dodatkowe. Rail Movement, to jednak - zgodnie z instrukcją - ruch polegający na przesunięciu jednostki do Rail Movement Box. Detraining, to już jakby nieco inna rzecz (przynajmniej ja tak to odczytuję z instrukcji). Czy gracz radziecki może zatem zagrać w 1 lub 2 etapie kartę, która może przesunąć dwie jednostki np z shattered box do Rail Movement Box, a potem obie je 'detrainować' w tym samym etapie?

TAK

11. Co to jest to Multi-Hex Attack? Że niby mogę stackowanymi jednostkami z jednego heksu zaatakować dwa heksy npla?

TAK

12. O co chodzi z punktem zwycięstwa za 'kontrolowanie Finlandii'? Gracz niemiecki ma atakowac żetoń fiński, by potem wejść do Finlandii i ja kontrolowac w ten sposób???? (nie no sorry.... :/) Czy może chodzi po prostu o wrzucenie tam żetonu niemieckiego wespół z fińskim?

Niemiec wystarczy,że wejdzie niemiecką jednostką (ale nie sojuszniczą, np. Włochami) do Finlandii (Finlandia to Axis Ally, chyba jasne, że nie walczy z Finami), Sowiet musi zaatakować. 1VP jest więc do zdobycia dla obu stron.
DaRealOdi
Sous-lieutenant
Posty: 437
Rejestracja: niedziela, 2 września 2007, 09:03
Lokalizacja: 3city
Has thanked: 1 time

Re: No Retreat! The Russian Front (GMT Games)

Post autor: DaRealOdi »

Miras, dzięki za odpowiedzi 8-) Tej dotyczącej punktu 1 się zupełnie nie spodziewałem. Chyba muszę się jeszcze wgryźć w rozdział o walce...

Andy - pewnie kolejną (po Afryce Północnej) częścią serii będzie No Retreat: Pacific. Amerykanie nie byliby sobą, gdyby nie dodali tego TDW ;) A nie - sorry - wcześniej musi być jeszcze Normandia i Market-Garden ;) A swoją drogą - NR:Pacific to mogłaby być całkiem ciekawa propozycja, ze względu na dość silne oskryptowanie stron, mocno wpływające na odczucie narracyjności rozgrywki. System zdobywania punktów zwycięstwa najpierw przez jedną stronę (żeton VP na stronie 'Drang nach Osten'), a następnie - po przesileniu - przez drugą (żeton na stronie 'Na Berlin!'), pasuje świetnie do zmagań jankesko-japońskich. Do tego karty, jako zasoby. Fajna sprawa.
Awatar użytkownika
Andy
Grossadmiral
Posty: 9508
Rejestracja: czwartek, 22 grudnia 2005, 18:49
Lokalizacja: Piastów

Re: No Retreat! The Russian Front (GMT Games)

Post autor: Andy »

DaRealOdi pisze:Andy - pewnie kolejną (po Afryce Północnej) częścią serii będzie No Retreat: Pacific. Amerykanie nie byliby sobą, gdyby nie dodali tego TDW ;)
A widzisz! To już ma ręce i nogi! :D
A nie - sorry - wcześniej musi być jeszcze Normandia i Market-Garden ;)
Nieeee! I może jeszcze Ardeny! :shock:
Never in the field of human conflict has so much been owed by so many to so few...
Premier Winston Churchill, 20 sierpnia 1940 r.
...and for so little.
Porucznik pilot Michael Appleby, dzienny żołd 14 szylingów i 6 pensów
Awatar użytkownika
SPIDIvonMARDER
Hauptmann
Posty: 766
Rejestracja: sobota, 4 czerwca 2011, 10:37
Lokalizacja: Gdańsk
Has thanked: 10 times
Been thanked: 31 times

Re: No Retreat! The Russian Front (GMT Games)

Post autor: SPIDIvonMARDER »

miras23
Caporal
Posty: 65
Rejestracja: poniedziałek, 9 stycznia 2006, 17:08
Lokalizacja: Szczecin

Re: No Retreat! The Russian Front (GMT Games)

Post autor: miras23 »

SPIDIvonMARDER pisze:Recenzja gry na Portalu Strategie:

http://portal.strategie.net.pl/index.ph ... Itemid=119
Chciałem tylko zauważyć, ze wynik Defender Destroyed oznacza wycofanie i strata poziomu, a nie zniszczenie.
ODPOWIEDZ

Wróć do „II wojna światowa”