Great War Commander (Hexasim)

Planszowe gry historyczne (wojenne, strategiczne, ekonomiczne, symulacje konfliktów) dotyczące I wojny światowej i okresu międzywojennego.
renald
Sous-lieutenant
Posty: 409
Rejestracja: czwartek, 4 stycznia 2007, 23:52
Has thanked: 4 times
Been thanked: 16 times

Re: Great War Commander (Hexasim)

Post autor: renald »

Noż kur…

Pamiętam gdzieś jakiś post Hexasim (CSW, BGG?), że partia gier anglojęzycznych ma coś schrzanionego z drukiem i dlatego opóźnią jej wysyłkę, aby wymienić komponenty. Czyżby opóźnili wysyłkę, a i tak wycofali się rakiem z tej deklaracji? Bardzo nieładnie :(

Mój egzemplarz Francuzi wysłali w czwartek, więc pewnie dojdzie w połowie przyszłego tygodnia.
Niestety z uwagi na sarsa nie obejrzę gry w najbliższym czasie, bo raczej nie zajadę do rodzinnego domu.

Daj proszę znać co Hexasim Ci odpowie.
Awatar użytkownika
Neoberger
Général de Brigade
Posty: 2098
Rejestracja: sobota, 7 listopada 2009, 19:19
Lokalizacja: Wwa
Has thanked: 5 times
Been thanked: 125 times

Re: Great War Commander (Hexasim)

Post autor: Neoberger »

renald --> narobiłem krzyku na maila, na Consimworld oraz na BGG.
Odpowiedzieli na BGG:
https://www.boardgamegeek.com/thread/23 ... ers-colors

Oczywiście zaraz się znalazły zoombie, którym nic w życiu nie przeszkadza.
Berger
renald
Sous-lieutenant
Posty: 409
Rejestracja: czwartek, 4 stycznia 2007, 23:52
Has thanked: 4 times
Been thanked: 16 times

Re: Great War Commander (Hexasim)

Post autor: renald »

Dzięki Neoberger w imieniu tych „którym nie jest wszystko jedno”.

Mnie przypomniało się że ta informacja od Hexasim o złym wydruku, to nie był post na forum, tylko mail i dotyczył źle wydrukowanych kart scenariuszy.
Także wychodzi na to, że w tym przypadku drukarnia zawaliła wiele rzeczy.
renald
Sous-lieutenant
Posty: 409
Rejestracja: czwartek, 4 stycznia 2007, 23:52
Has thanked: 4 times
Been thanked: 16 times

Re: Great War Commander (Hexasim)

Post autor: renald »

Dopiero niedawno otworzyłem swój egzemplarz BEF. Różnice w kolorach są rzeczywiście znaczne. Najgorzej chyba wypadają Niemcy „wpadający” we Francuzów. Ale całość robi i tak bardzo dobre wrażenie.

PzKpfw II pisze: piątek, 27 marca 2020, 23:42 W CC zachowanie kolorystyki żetonów udało się całkiem nieźle. No ale to było GMT i pewnie stać ich było od razu na wydrukowanie wszystkich dodatków, które tylko stopniowo wrzucali na rynek ;) ;)
Otworzyłem też Nową Gwineę do CC Pacyfik. Żetony w dodatkach może i są ok, ale jeśli chodzi o mapy, to tutaj już jest duża kiszka. Są drukowane na zupełnie innym, gorszym papierze niż te w podstawce. Ale najgorsze są bardzo blade, wyblakłe kolory – na początku pomyślałem, że mapy są wadliwie wydrukowane. Wygladają bardzo źle w porównaniu z pierwowzorami.
Eh, co to się porobiło :(
PzKpfw II

Re: Great War Commander (Hexasim)

Post autor: PzKpfw II »

Gwinei akurat nie mam, więc nie powiem, jak to u mnie wygląda, ale pozostałe dodatki z Morza Śródziemnego czy Europe są niemal idealne. Może trafiłeś jakiś zły egzemplarz? Jeżeli jest aż tak źle, może spróbuj zareklamować?
renald
Sous-lieutenant
Posty: 409
Rejestracja: czwartek, 4 stycznia 2007, 23:52
Has thanked: 4 times
Been thanked: 16 times

Re: Great War Commander (Hexasim)

Post autor: renald »

Początkowo pomyślałem, że to właśnie wada egzemplarza, ale wizyta na bgg szybko dowiodła, że tak wygląda cały druk. Widziałem też, że źle ma się również sprawa z jakością nowego druku podstawki CCP.
Awatar użytkownika
Neoberger
Général de Brigade
Posty: 2098
Rejestracja: sobota, 7 listopada 2009, 19:19
Lokalizacja: Wwa
Has thanked: 5 times
Been thanked: 125 times

Re: Great War Commander (Hexasim)

Post autor: Neoberger »

Niestety Wydawca siedzi cicho, a Amerykanie deklarują chęć zakupu jeszcze raz poprawionych żetonów, za które moim zdaniem już raz zapłacili.
Widzę to cienko. :cry:
Najgorzej, że jako psychol estetyki w grach nie jestem w stanie grać żetonami, o których wiem, że powinny wyglądać inaczej.
Ja wiem. :D Czytam nie raz, że gracze wojenni nie mają wymagań. I mogą grać na byle czym i byle czym. :shock:
I w grach amerykańskich też czytam, że jak zabraknie żetonów pomocniczych to sobie weź jednocentówki. :lol:
Berger
pietia2014
Adjudant
Posty: 268
Rejestracja: wtorek, 14 października 2014, 13:42
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Been thanked: 2 times

Re: Great War Commander (Hexasim)

Post autor: pietia2014 »

Zgoda w stu procentach. Estetyka ma znaczenie. Miałem właśnie kupić dodatki do CCE
RAJ
Général de Division
Posty: 3945
Rejestracja: czwartek, 14 maja 2015, 14:09
Has thanked: 120 times
Been thanked: 409 times

Re: Great War Commander (Hexasim)

Post autor: RAJ »

Neoberger pisze: środa, 12 sierpnia 2020, 15:57 Najgorzej, że jako psychol estetyki w grach nie jestem w stanie grać żetonami, o których wiem, że powinny wyglądać inaczej.
W sumie mogę od Ciebie odkupić ten niepełnowartościowy dodatek za połowę ceny. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
"Jest to gra planszowa. Każdy gracz ma planszę i lutuje nią przeciwnika." - cytat za "7 krasnoludków - historia prawdziwa."
Awatar użytkownika
Neoberger
Général de Brigade
Posty: 2098
Rejestracja: sobota, 7 listopada 2009, 19:19
Lokalizacja: Wwa
Has thanked: 5 times
Been thanked: 125 times

Re: Great War Commander (Hexasim)

Post autor: Neoberger »

RAJ - wierzę Francuzom, że wydadzą prawidłowe żetony i roześlą tym co kupili w preorderze jak Polacy w nadejście sojuszników w 1939 r. :shock: :lol:
Berger
kolosm
Caporal
Posty: 73
Rejestracja: sobota, 5 marca 2016, 20:20
Lokalizacja: Rybnik, Dąbrowa Górnicza
Has thanked: 5 times

Re: Great War Commander (Hexasim)

Post autor: kolosm »

2 edycja już dojechała, a jak się zakończyła sytuacja z dodatkami?
Awatar użytkownika
Neoberger
Général de Brigade
Posty: 2098
Rejestracja: sobota, 7 listopada 2009, 19:19
Lokalizacja: Wwa
Has thanked: 5 times
Been thanked: 125 times

Re: Great War Commander (Hexasim)

Post autor: Neoberger »

kolosm - poprawione żetony pododdziałów francuskich, niemieckich i amerykańskich dodano do Paczki bitewnej nr 1.
Ale poprawionych żetonów terenu już nie. :D Trudno.
Daje się wreszcie grać bez amerykańskich pomysłów (ach te lizusy politpoprawne) - czyli, że jak siedzimy naprzeciw siebie to bez względu na kolory żetonów wiadomo które są czyje. :lol:

Nowe przepisy 1.2 pokazują, że idzie dodatek o froncie wschodnim. Będą Rosjanie i Austro-Węgrzy. Trochę się obawiam jak to oddadzą, ale i tak suszę zęby z radości.
Berger
RAJ
Général de Division
Posty: 3945
Rejestracja: czwartek, 14 maja 2015, 14:09
Has thanked: 120 times
Been thanked: 409 times

Re: Great War Commander (Hexasim)

Post autor: RAJ »

Przepisy 1.2? Jakieś istotne zmiany?
"Jest to gra planszowa. Każdy gracz ma planszę i lutuje nią przeciwnika." - cytat za "7 krasnoludków - historia prawdziwa."
Awatar użytkownika
Neoberger
Général de Brigade
Posty: 2098
Rejestracja: sobota, 7 listopada 2009, 19:19
Lokalizacja: Wwa
Has thanked: 5 times
Been thanked: 125 times

Re: Great War Commander (Hexasim)

Post autor: Neoberger »

RAJ --> drobiazgi. Pojawiają się Austro-Węgry.
https://boardgamegeek.com/filepage/2655 ... lebook-v12
Berger
ODPOWIEDZ

Wróć do „I wojna światowa i dwudziestolecie międzywojenne”