Total War: Rome i inne
- Gilgamesh44
- Adjudant
- Posty: 254
- Rejestracja: środa, 10 października 2007, 17:02
- Lokalizacja: s komputra
Też mam RTW platynową edycje i to wszystko na niej chodzi. :]
Europa Barbarorum:
http://www.europabarbarorum.com/
http://www.twcenter.net/forums/forumdisplay.php?f=31
Rise of Persia:
http://www.riseofpersia.com/
http://www.twcenter.net/forums/forumdisplay.php?f=65
"Grywalnościowo" RoP jest zbliżone do EB. Widać, że jego twórcy troszkę sugerowali się EB, imho wyszło to tylko RoP na dobre.
Poza tym mod zawiera ślicznie zrobionych hoplitów klasycznych. Jeśli ktoś lubi greckie zakały :> , frakcje helleńskie powinny mu się spodobać (a zresztą, mogą się podobać nawet jako obiekt do wycinania w pień):
http://img126.imageshack.us/img126/4443 ... tlegm9.jpg
I z ciekawostek, takie trochę dziwactwa - mody tolkienowskie (ja tam nic do modów fantasy nie mam, LotR:TW nawet mi się podobał, ale po kilku bitwach jakoś tak wróciłem do EB).
Oba zawierają grywalne kampanie:
Fourth Age (okres czasowy po Wojnie o Pierscień):
http://www.thefourthage.org/home/
http://www.twcenter.net/forums/forumdisplay.php?f=89
I odtwarzający film - LotR: TW:
http://img98.imageshack.us/img98/9024/g ... ndbcb2.jpg
http://www.lotr-tw.net/index.php
http://pl.youtube.com/watch?v=a5SX7PQg11g
Wszystkie te mody wymagają RTW 1.5.
Dodatkowo EB można odpalić (ale we własnym zakresie,) na .exe BI albo Alexandra, co troszkę poprawia zachowanie AI.
Rise of Persia da się odpalić także na .exe BI.
Fourth Age wymaga RTW 1.5 i dodatku BI, a LotR:TW RTW 1.5 i dodatku Alexander.
Imho każdy z powyższych modów sam z siebie jest lepszy niż "czyste", niemodowane RTW.
Do RTW są także całkiem zgrabne mody średniowieczne.
Ja wyszukuję mody na tych stronkach:
http://www.twcenter.net/forums/forumdisplay.php?f=214
http://forums.totalwar.org/vb/forumdisplay.php?f=157
Co do trybu multiplayer - każdy mod nadaje się do rozgrywek w sieci, jeśli tylko każdy z grających ma taka samą instalację gry.
Europa Barbarorum:
http://www.europabarbarorum.com/
http://www.twcenter.net/forums/forumdisplay.php?f=31
Rise of Persia:
http://www.riseofpersia.com/
http://www.twcenter.net/forums/forumdisplay.php?f=65
"Grywalnościowo" RoP jest zbliżone do EB. Widać, że jego twórcy troszkę sugerowali się EB, imho wyszło to tylko RoP na dobre.
Poza tym mod zawiera ślicznie zrobionych hoplitów klasycznych. Jeśli ktoś lubi greckie zakały :> , frakcje helleńskie powinny mu się spodobać (a zresztą, mogą się podobać nawet jako obiekt do wycinania w pień):
http://img126.imageshack.us/img126/4443 ... tlegm9.jpg
I z ciekawostek, takie trochę dziwactwa - mody tolkienowskie (ja tam nic do modów fantasy nie mam, LotR:TW nawet mi się podobał, ale po kilku bitwach jakoś tak wróciłem do EB).
Oba zawierają grywalne kampanie:
Fourth Age (okres czasowy po Wojnie o Pierscień):
http://www.thefourthage.org/home/
http://www.twcenter.net/forums/forumdisplay.php?f=89
I odtwarzający film - LotR: TW:
http://img98.imageshack.us/img98/9024/g ... ndbcb2.jpg
http://www.lotr-tw.net/index.php
http://pl.youtube.com/watch?v=a5SX7PQg11g
Wszystkie te mody wymagają RTW 1.5.
Dodatkowo EB można odpalić (ale we własnym zakresie,) na .exe BI albo Alexandra, co troszkę poprawia zachowanie AI.
Rise of Persia da się odpalić także na .exe BI.
Fourth Age wymaga RTW 1.5 i dodatku BI, a LotR:TW RTW 1.5 i dodatku Alexander.
Imho każdy z powyższych modów sam z siebie jest lepszy niż "czyste", niemodowane RTW.
Do RTW są także całkiem zgrabne mody średniowieczne.
Ja wyszukuję mody na tych stronkach:
http://www.twcenter.net/forums/forumdisplay.php?f=214
http://forums.totalwar.org/vb/forumdisplay.php?f=157
Co do trybu multiplayer - każdy mod nadaje się do rozgrywek w sieci, jeśli tylko każdy z grających ma taka samą instalację gry.
"Jeśli będę zdrów, nie cierpienia Jonów bedą przedmiotem ich [Greków] gawęd, lecz ich własne"
- pablo8019
- Praefectus Castorium
- Posty: 577
- Rejestracja: czwartek, 22 grudnia 2005, 18:44
- Lokalizacja: Markuszów
W moim przypadku (Rome TW Antologia) po podświetleniu pliku Rome TW-BI (uruchamiającego ten dodatek) pokazuje się, że jest to wersja 1.0. Natomiast wszystkie linki do wymaganego w modzie patcha 1.6 są nieaktualne. I koło się zamyka. A szkoda - liczyłem, że zobaczę jak wygląda Władca Pierścieni w wydaniu Total War...
- Gilgamesh44
- Adjudant
- Posty: 254
- Rejestracja: środa, 10 października 2007, 17:02
- Lokalizacja: s komputra
Hmm...
Antologia Platynowa Edycja jest 1.6.
(tzn RTW.exe jest 1.5 RTW-BI.exe jest 1.6 RTW-ALX.exe (Alexander) jest 1.9).
I wiem ze moglem na niej odpalic LotrTW, EB i RoP.
Jeszcze musze sprawdzic Chivalry Total War.
Antologia Platynowa Edycja jest 1.6.
(tzn RTW.exe jest 1.5 RTW-BI.exe jest 1.6 RTW-ALX.exe (Alexander) jest 1.9).
I wiem ze moglem na niej odpalic LotrTW, EB i RoP.
Jeszcze musze sprawdzic Chivalry Total War.
"Jeśli będę zdrów, nie cierpienia Jonów bedą przedmiotem ich [Greków] gawęd, lecz ich własne"
- Gilgamesh44
- Adjudant
- Posty: 254
- Rejestracja: środa, 10 października 2007, 17:02
- Lokalizacja: s komputra
Jeśli mody są w postaci .exe instalacyjnego, to trzeba im wskazać jako instalacyjny folder główny gry, w którym są Rome, BI i Alexander .exe. Po prostu.
Tak samo się instaluje EB, RoP i LotRTW.
Po poprawnej instalacji LotrTW powinieneś mieć w folderze "alexander" podfolder "lotrtw".
Co do musicpacka i patcha na LotrTW, możesz je tak samo zainstalować. Albo możesz zainstalować je na pulpit i nadpisać sobie potem tymi pliczkami pliki w modzie.
Tak samo się instaluje EB, RoP i LotRTW.
Po poprawnej instalacji LotrTW powinieneś mieć w folderze "alexander" podfolder "lotrtw".
Co do musicpacka i patcha na LotrTW, możesz je tak samo zainstalować. Albo możesz zainstalować je na pulpit i nadpisać sobie potem tymi pliczkami pliki w modzie.
"Jeśli będę zdrów, nie cierpienia Jonów bedą przedmiotem ich [Greków] gawęd, lecz ich własne"
-
- Enfant de troupe
- Posty: 1
- Rejestracja: poniedziałek, 13 lipca 2009, 12:30
- Lokalizacja: ze wsi
Gram w rome tw od kilku lat i muszę powiedzieć że ta gra czegoś mnie nauczyła a mianowicie tego ze jeżeli chcesz mieć pieniądze to musisz zainwestować czyli mogę po krutce wytłumaczyć jak w tej grze nigdy nie narzekać na pieniądze wystarczy wyznaczyć sobie pewną pierwszość w budowaniu czyli najpierw budujemy budynki handowe (porty to podstawa, potem targowiska)następnie ulepszamy drogi i budynki wojskowe np koszary po tym mozna budować budynki tupu świątyń lub kanalizacji.oczywiście najważniejszą zasadą jest to ze w każdym mieście zawsze musi byc bez przerwy prowadzona budowa.Nie trzeba tak dokładnie się tego trzymać ale ostatniej rady obowiązkowo. Dzięki temu mogłem przejść kampanie wszystkimi możliwymi frakcjami bez żadnego trudu. Pozdrawiam :] :] :]
- pablo8019
- Praefectus Castorium
- Posty: 577
- Rejestracja: czwartek, 22 grudnia 2005, 18:44
- Lokalizacja: Markuszów
W zasadzie to zgoda. Problem pojawia się jednak gdy naszą frakcją "zainteresuje się" ni z gruszki ni z pietruszki inna i pewnej pięknej tury wypowie nam wojnę. Wtedy cała pokojowa produkcja siłą rzeczy musi być przestawiona na tory wojenne (tj. na tworzenie armii, o ile jej jeszcze nie mieliśmy w wystarczającej do pobicia agresora liczbie). A do tego potrzeba mieć już wybudowanych wcześniej kilka podstawowych (co najmniej) budynków wojskowych i to najlepiej we wszystkich miastach - na wypadek oblężenia jednego, armię będzie tworzyć drugie. Zatem ekonomia - tak, ale po odpowiednim zabezpieczeniu jej od strony militarnej.