Civilization

Oczywiście najbardziej lubimy strategie i gry historyczne.
Awatar użytkownika
xardas12r
Generalleutnant
Posty: 3950
Rejestracja: poniedziałek, 27 listopada 2006, 13:05
Lokalizacja: Olsztyn/Warszawa
Been thanked: 9 times
Kontakt:

Post autor: xardas12r » środa, 18 lipca 2007, 10:31

shinjo pisze:Mnie w tej grze ujeło nie scisłe trzymanie sie wydarzeń historycznych a właśnie możliwość na nie wpływania, a co do przewidywalnśći to mój oponent zapomniał wspomnieć o czynniku losowości (nie wiem jak to wygląda w wersji planszowej) w trzeciej częsci cyklu dodano (wreszcie) granice (wczesniej jednostki przeciwnika hasaly po twym panstwie a gracz nic na to poradzic nie mogl),wplyw kulturalny, oraz zloza surowcow (nawet mając wiedze denej jednostki nie wyprodukujesz nie mając bazy surowcowej)poprawiono sfere polityczną(traktaty militarne, gospodarcze, embarga handlowe itp)
Granice były już w dwójce. to ,że ich nie widziałeś ,nie oznacza ,że ich tam nie było. za teren państwa uważało się obszar oddalony o 2 kratki od miasta.
Jeżeli jakaś jednostka przekroczyła ten teren do w rozmowie dyp. była opcja eksmisji.
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Gry komputerowe”