Gry komputerowe - ogólna dyskusja

Oczywiście najbardziej lubimy strategie i gry historyczne.

Z jakiego okresu strategie najbardziej lubisz:

Starożytność
5
17%
Średniowiecze
4
14%
XV - XIX wiek
3
10%
I i II wś
15
52%
Współczesne
2
7%
 
Liczba głosów: 29
Silvershoot
Adjudant
Posty: 202
Rejestracja: czwartek, 22 grudnia 2005, 17:48
Lokalizacja: Warszawa

Gry komputerowe - ogólna dyskusja

Post autor: Silvershoot »

Nic tłumaczyć nie trzeba. Poprostu tu piasać o grach komuterowych, głównie tych strategicznych i wojennych.

Tylko jedna prośba nie pisać mi tylko tu ale udzielać się na całym forum :wink:
"Gwardia umiera, ale się nie poddaje"
P. Cambronne
Awatar użytkownika
slowik
Generaloberst
Posty: 4838
Rejestracja: czwartek, 22 grudnia 2005, 15:00
Lokalizacja: Wien
Been thanked: 5 times

Post autor: slowik »

Hmmm, kiedys pamietam w PG gralem, aktualnie gram (od wielu wielu lat) w Steel Panthers..bardzo fajna gra do sciagniecia z www.jagdtiger.mm.pl
urodzony 13. grudnia 1981....
Awatar użytkownika
Raleen
Colonel Général
Posty: 43394
Rejestracja: czwartek, 22 grudnia 2005, 14:40
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 3967 times
Been thanked: 2526 times
Kontakt:

Post autor: Raleen »

Tylko jedna prośba nie pisać mi tylko tu ale udzielać się na całym forum :wink:
Proszę, tak się rodzą nowi moderatorzy :D :wink: .

Medieval Total War mi się podobał, Rome też był dobry.

Close Combat również - świetna gra, której nie bardzo da się zrobic na planszy. Bardzo mi się podobał swego czasu i u Jagdtigera na forum robią świetne mody z tego co mi wiadomo.
Panie, weźcie kości w rękę i wyobraźcie sobie, że gracie z królem Kastylii, i rzucając je na stół zdajecie wszystko na los bitwy. Jeśli dopisze wam szczęście, zrobicie najlepszy rzut, jaki kiedykolwiek uczynił król na ziemi; a jeśli rzut wam się nie powiedzie, inaczej nie odejdziecie z gry, jak z honorem.

Gil de Osem do króla Portugalii Jana I Dobrego przed bitwą pod Aljubarrotą (14.VIII.1385)
Awatar użytkownika
Andy
Grossadmiral