Czy możesz sprawdzić witryny gdzie zamieściłeś info o projekcie?
Ja niestety dopiero teraz zwróciłem uwagę bo nie było mnie jakiś czas na forum. oczywiście mogę przetestować betę jeśli jeszcze jest taka opcja.
brakuje porządnej "naval" strategii, znam chyba 2, może 3 gry, które są warte uwagi, to zdecydowane za mało. Chyba wszystkie warte uwagi opisałem tutaj na forum. osobiście bardziej kręcą mnie taktyczne aspekty bitew.
Brakuje mi strategii bitew morskich na których uwzględniona będzie balistyka i jej skutki (coś na zasadzie klasyku steel panthers, gra z 2000r gdzie już była obliczana balistyka, prędkość wylotowa, penetracja pocisku, a nawet wpływ nachylenia pancerza w przypadku jedn. pancernych. Gra zrobiona niecałe 20 lat temu a do tej pory chyba nikt tak ambitnie nie podszedł do strategii taktycznej. no może gry od Graviteam (np Graviteam tactics), albo MMO WarThunder.
Także brakuje mi możliwości uwzględnienia systemów na okrętach, ich uszkodzeń itp.
Oczywiście możliwie najwyższy realizm dotyczący parametrów okrętów, ich zwrotności, prędkości, parametrów uzbrojenia (skuteczność, szybkostrzelności i rodzajów uzbrojenia itd)
Nie wiem czy widziałes Rule the waves, opisałem ja tutaj.
http://www.strategie.net.pl/viewtopic.php?f=30&t=16974
Graviteam tactics
http://www.strategie.net.pl/viewtopic.php?f=30&t=17389
Ostatnio Field of strategy
http://www.strategie.net.pl/viewtopic.php?f=30&t=17934
Flashpoint Campaigns: Red Storm
http://www.strategie.net.pl/viewtopic.php?f=30&t=16907
Jest jeszcze jedna ciekawa gra, która rozgrywa sie w basenie morza karaibskiego z okresu węgla i pary, ale wyleciało mi z głowy.
Zwracam uwagę na realizm i zgodność historyczną w grach, więc podałem, chyba jedne z najambitniejszych gier strategiczno-taktycznych jakie wyszły i jakie tu opisałem, z których zapewne większość znasz, a zawsze jeszcze można wyciągnąć jakiś dodatkowy, ciekawy pomysł do swojego projektu.
Szczególnie chyba w przypadku Rule the waves.