AAR-na 2 graczy w Steel Panther MBT

Oczywiście najbardziej lubimy strategie i gry historyczne.
czarek0402
Sous-lieutenant
Posty: 447
Rejestracja: poniedziałek, 7 sierpnia 2006, 17:38
Lokalizacja: Dolnośląskie
Has thanked: 6 times
Been thanked: 2 times

Re: AAR-na 2 graczy w Steel Panther MBT

Post autor: czarek0402 » środa, 24 czerwca 2015, 10:26

A jaki jest zasięg, autonomiczność tych śmigłowców bojowych, transportowych obciążonych bronią i wojskiem? Czy jest potrzeba, mają możliwość tankowania w powietrzu? Startują ze śmigłowcowca? Jak lecą z lotnisk w okolicach Kaliningradu, jakby omijają ląd z trójmiastem, od góry Hel, Rozewie i lecąc nisko nad morzem atakują, robią desant powiedzmy w Łebie, Ustce czy Darłowie ... ktoś wie, jakby to wyglądało, w planach, ćwiczeniach i w rzeczywistości? ;)
Awatar użytkownika
Radosław Kotowski
Chui
Posty: 631
Rejestracja: środa, 31 grudnia 2014, 17:40
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 33 times
Been thanked: 3 times

Re: AAR-na 2 graczy w Steel Panther MBT

Post autor: Radosław Kotowski » środa, 24 czerwca 2015, 19:59

Najmniejszy zasięg mają Mi-17 - 350km gdy są obładowane na całej trasie przelotu.
Bez śmigłowcowca, i tankowania w locie (nie wiem czy mogą) z bazy lotniczej Bałtyjsk.
Starczy do Dźwinowa w linii prostej, w jedną stronę ;) Ale tak głęboka operacja nie była by chyba potrzebna ani wskazana.
Okolice Łeby jak najbardziej w zasięgu rajdu samymi śmigłowcami (atak i odskok).
Ale to i tak w przypadku naszej bitwy by wyglądało inaczej bo zdecydowałbym się na operowanie na granicy zasięgu, bo przecież i tak zrzucam spadochroniarzy którzy muszą się połączyć z siłami głównymi.
Jeżeli chodzi o kwestię przelotu nad morzem to jak najbardziej, ale trzeba porazić środki obserwacji i opl.
Moja koncepcja była o tyle ciekawa że zabezpieczyłem teren desantu spadochronowego działaniami wojsk aeromobilnych.
Jak my tu przetrwaliśmy?
Awatar użytkownika
Radosław Kotowski
Chui
Posty: 631
Rejestracja: środa, 31 grudnia 2014, 17:40
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 33 times
Been thanked: 3 times

Re: AAR-na 2 graczy w Steel Panther MBT

Post autor: Radosław Kotowski » piątek, 3 lipca 2015, 22:47

Dziś zaczęliśmy walki w Strefie Gazy w 2014 roku.
Ja gram IDF. Walki miejskie, jeden kwartał oczyściłem.
Jak my tu przetrwaliśmy?
Awatar użytkownika
Radosław Kotowski
Chui
Posty: 631
Rejestracja: środa, 31 grudnia 2014, 17:40
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 33 times
Been thanked: 3 times

Re: AAR-na 2 graczy w Steel Panther MBT

Post autor: Radosław Kotowski » sobota, 25 lipca 2015, 23:42

Walka została zakończona na początku tego tygodnia.
Z braku czasu piszę AAR dopiero teraz.
Siły
- Sztab + M 577 A2 Pojazd dowodzenia
- 3 x Merkava mk 4
- 3 x Sapper section (na Nekpadonach)
- D9R Doobi (buldożer)
- Merkava mk 2 MR (czołg z trałem przeciwminowym)
- kompania zmechanizowana na ciężkich transporterach Namer (10 szt)
- kompania spadochroniarzy
- cztery sekcje snajperów sil specjalnych
- cztery transportery classical ( m 113)
- pluton samobieżnych moździerzy M106A2 kal 107mm (cztery sztuki)
- dwie samobieżne wyrzutnie rakiet MAR 290 (Cztery rakiety 290mm na podwoziu czołgu Centurion)
- Dwa pojazdy pancerne z amunicją
- 2 x AH-64D Pattern II
Ugrupowanie
Moje siły miały za zadanie opanowanie ulicy równoległej do frontu, poza tym należało opanować większe budynki za tą ulicą.
Teren miejski, kwartały gęstych zabudowań.
Postanowiłem nacierać dwiema ulicami na północy i kwartałami pomiędzy nimi.. Resztę terenu zabezpieczyli spadochroniarze z transporterami classical.
Plan
Nacierałem na dość wąskim pasie, chciałem rozciać zgrupowanie n-pla i przeniknąć na jego tyły.
Przebieg
Ostro ruszyłem do przodu i ku swojemu zaskoczeniu nie było zbyt dużo min czy barykad. Tylko kilka IED. Śmigłowce sprawnie (aż za sprawnie) wykrywały pozycje Palestyńczyków i ściągały na siebie ogień. Wtedy jednostki nieprzyjaciela były dobijane przez moją piechotę. I tak kwartał za kwartałem oczyściłem punktowane obszary. Nie obyło się bez strat. Zniszczona została Merkava, Nekpadon (od RPG), Namer (VBIED) i dwa Classicale.
Zamachowiec samobójca strącił AH-64 :lol: Śmigłowiec był na tym samym poziomie co zamachowiec, odwrócony ogonem do Palestyńczyka. Gdy mój zespół snajperski trafił zamachowca on eksplodował a odłamki trafiły w ogon (tak to sobie tłumaczę...). I po Apaczu :D 600pts/8pts. Niezłe przebicie.
Ogólnie zamachowcy spisali się dobrze, udało im się zniszczyć też kilka drużyn piechoty. Rakiety którymi mnie ostrzeliwali wyeliminowały tylko kilku ludzi. Liczba zespołów przeciwpancernych przeciwnika była zbyt mała, mieli słabe uzbrojenie.
Trochę obawiałem się walki w głębi zabudowań (mogli się schować w kanałach), ale śmigłowce wykrywały zagrożenie w porę.
W celu torowania drogi w ruinach kupiłem spychacz, ale utknął na pierwszym domku. Więc musiałem taranować innymi pojazdami, na koniec bitwy wiele moich pojazdów było unieruchomionych.
Odniosłem małe zwycięstwo.
Wnioski
Ogólnie zagrałem dobrze, mam wątpliwości do niektórych rozwiązań w grze (śmigłowce,wsiadanie do transportera uciekających oddziałów)
Straty
Obrazek
Jak my tu przetrwaliśmy?
Awatar użytkownika
Silver
Général de Division
Posty: 3218
Rejestracja: czwartek, 22 grudnia 2005, 18:33
Lokalizacja: Warszawa
Been thanked: 13 times
Kontakt:

Re: AAR-na 2 graczy w Steel Panther MBT

Post autor: Silver » niedziela, 26 lipca 2015, 20:49

36 zespołów saperskich
10 snajperów
15 zespołów lekkich km
6 zespołów ckm
18 zespołów piechoty
2 kompanie Hamas
2 kompanie Al Aksa
10 zespołów z wyrzutniami ppanc
8 zespołów z wyrzutniami plot strieła2
3 zespoły na motocyklach
10 bieda wyrzutnie rakiet (w grze nazwane Buraq)
10 bieda wyrzutni rakiet GradP

16 samobójców z odpowiednim wyposażeniem
8 ciężarówek wyładowanych materiałem wybuchowym
Ponadto kilkanaście silnych ładunków wybuchowych-pułapek które niestety często rozmieściłem w takich miejscach w których ani stopa ani gąsienica wroga nie zawitała. Spodziewałem się po prostu że moi ludzie powstrzymają przez pewien czas wroga pod ogniem a ten chcąc zająć lepsze pozycje wpakuje się na pułapkę. Nic takiego nie miało miejsca i wróg był cały czas w zdecydowanej ofensywie i szczególnie śmigłowce dawały o sobie mocno znać oczyszczając i zmiękczając teren. Wrogie pojazdy burzące wjeżdżały w budynki nieopodal ulic. Zaskoczeniem dla mnie była mała ilość wrogiej piechoty.
Co do ostrzału wrogich czołgów to nic nie dawało rady i granatniki ppanc, bomby hamasu i ciężarówki wyładowane trotylem oraz bezpośredni ogień wyrzutni rakiet.
Straciłem sporo oddanych wierze ludzi zanim stwierdziłem że pojazdy są praktycznie niezniszczalne i należy głębiej do zabudowań.
Udało się jednak upolować 1 Merkawę i po wysadzeniu jej przez Hamas podjechały 2 zespoły na motocyklach i wycofująca się cenna załoga została uszczuplona o 2 członków. Wiadomo jak żydzi projektują czołgi by ocalić przede wszystkim załogę.
Awatar użytkownika
Radosław Kotowski
Chui
Posty: 631
Rejestracja: środa, 31 grudnia 2014, 17:40
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 33 times
Been thanked: 3 times

Re: AAR-na 2 graczy w Steel Panther MBT

Post autor: Radosław Kotowski » piątek, 7 sierpnia 2015, 21:32

Następna bitwa rozegrała się na lotnisku w Doniecku w 2014 roku. Ja grałem separatystami.
Siły
- kompania piechoty
- pluton najemników (Czeczeni)
- dwa granatniki automatyczne AGS-17
- cztery ciężarówki z działkami 23 mm
- moździerz 82mm
- cztery składy amunicji
- kolumna samochodów to transportu
9 samolotów których nie używałem, wziąłem je tylko po to by Ukraińcy mieli historyczną przewagę (Silver mógł wziąć jednostki lotnicze i śmigłowce oraz miał 2000 pts dodatkowo)
Ugrupowanie
Moje siły zajęły budynki lotniska na południowy wschód od płyty lotniska. Najemnicy osłonili osiedle na południe od lotniska.
Plan
Bronić lotniska, w razie kłopotów uciekać za planszę.
Przebieg
Najpierw Ukraińcy postawili gęstą zasłonę dymną a potem pojawiły się jednostki zmechanizowane na BTR-ach następnie przyleciały śmigłowce Mi-24 i Mi-17 z desantem.
Udało mi się spalić trzy BTR-y pod nowym terminalem a Czeczeni na swoim odcinku spalili czwarty. Przy terminalach nieprzyjaciel poniósł również spore straty w piechocie, ale jego przewaga była zbyt duża. Próbowałem uciekać swoimi pojazdami ale niszczyły je samoloty lub piechota która zaczęła mnie otaczać. Wynikało to z tego że przeciwnik zaatakował ze wschodu po wysadzeniu tam desantu śmigłowcowego. Podejrzewam że w sile plutonu. Źle zrobiłem nie obsadzając tamtego obszaru. Moje jednostki uległy zniszczeniu w zabudowaniach lotniska. Tak wyglądał główny teren walk na koniec bitwy.
Obrazek
Wnioski
Powinienem zacząć wycofywanie znacznie wcześniej, przeceniłem swoje siły. Trzeba było uderzyć na piechotę która się desantowała na tyłach i wycofać się poza krawędź planszy.
Świetnie się grało na mapie z gry. Taka mapa utworzona ręcznie w edytorze w którą ktoś włożył sporo pracy jest o wiele lepsza niż generowana automatycznie.
Straty
Obrazek
Jak my tu przetrwaliśmy?
Awatar użytkownika
Silver
Général de Division
Posty: 3218
Rejestracja: czwartek, 22 grudnia 2005, 18:33
Lokalizacja: Warszawa
Been thanked: 13 times
Kontakt:

Re: AAR-na 2 graczy w Steel Panther MBT

Post autor: Silver » piątek, 7 sierpnia 2015, 22:29

2 samoloty szturmowe Su-25 z kasetkami
4 śmigłowce szturmowe Mi-24
2 kompanie spadochroniarzy razem z wchodzącymi w ich skład 10 śmigłowcami Mi-17
12 moździerzy 81mm
12 moździerzy 120mm
2 obserwatorów artyleryjskich
2 zespoły obserwacyjne na Gazikach
2 kompanie spadochroniarzy na pojazdach
10 BTR 70
10 BTR 80
4 granatniki 30mm

Początkowe pozycje Ukraińców to lewa część mapy.
Prawie 2/3 żołnierzy załadowanych na transportery skierowało się głównie na płytę lotniska, gdzie pod osłoną postawionej natychmiastowo przez moździerze zasłony dymnej miała zająć pozycję naprzeciw wszystkich głównych budynków (na mapie przemieścić się do środka i jednocześnie ostrzeliwać budynki po opadnięciu zasłony dymnej).
Pozostałe transportowce z wojskiem miały poruszać się wśród budynków osiedla i cięższego terenu (na mapie od lewej strony ku centrum).
Dodatkowa zasłona dymna położona została w pobliżu pozostałych budynków portu lotniczego na prawo od płyty lotniska; mogli tam ukrywać się pozostali żołnierze przeciwnika; tam też została skierowana większa część desantu na śmigłowcach.
Potem okazało się, że na miejscu lądowania desantu nie ma żadnych sił wroga więc żołnierze już na pieszo skierowani zostali do głównego kompleksu w centrum zamykając kleszcze z prawej strony.
Pozostałe śmigłowce transportowe z desantem w asyście śmigłowców szturmowych najpierw poleciały na pełnej prędkości daleko na prawą część mapy a potem zawróciło i wyrzuciło desant podążający w kierunku centralnych budynków obsadzonych przez wroga.
Tak więc finalnie pętla okrążenia zacisnęła się ze wszystkich stron.
Nie wiedziałem dokładnie z kim będę miał do czynienia i nie szarżowałem zbytnio na budynki.
Awatar użytkownika
Radosław Kotowski
Chui
Posty: 631
Rejestracja: środa, 31 grudnia 2014, 17:40
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 33 times
Been thanked: 3 times

Re: AAR-na 2 graczy w Steel Panther MBT

Post autor: Radosław Kotowski » sobota, 8 sierpnia 2015, 08:57

Następna bitwa toczy się w Gdańsku. Rok 1985, czerwiec.
ZSSR/LWP
Gram Rosjanami.
Jak my tu przetrwaliśmy?
Awatar użytkownika
Radosław Kotowski
Chui
Posty: 631
Rejestracja: środa, 31 grudnia 2014, 17:40
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 33 times
Been thanked: 3 times

Re: AAR-na 2 graczy w Steel Panther MBT

Post autor: Radosław Kotowski » czwartek, 13 sierpnia 2015, 22:27

Bitwa zakończyła się małym zwycięstwem Polaków.
Moje siły
Sztab
kompania T-62MV (10 wozów)
kompania zmechanizowana na BMP-2D
pluton specnazu
4 x Mi-24V
2 x 2S6 Tunguska
2 plutony BM-21 Grad
pluton Giatsint-B z amunicją kasetową
pluton MT0LB/120 (4 pojazdy)
Ugrupowanie
Śmigłowce ze specnazem na północy wysoko nad brzegiem morza.
Sztab i jedna tunguska przy twierdzy Wisłoujście.
Naprzeciwko stoczni, za Wisłą, jeden pluton zmechanizowany.
Na południu przy centrum miasta reszta oddziałów.
Plan
Związać siły wroga na północy i centrum. Zgrupowanie południowe miało zająć centrum miasta i wyjść na tyły wroga.
Przebieg
Śmigłowce na północy zostały przywitane silnym ogniem p-lot.
Cztery okręty wroga i kilka zestawów przeciwlotniczych Osa i ZSU-23-4 oraz śmigłowce Mi-2 i Mi-24 dość skutecznie sparaliżowały moje śmigłowce. Udało mi się wysadzić desant specnazu na Westerplatte. Mój pluton przed stocznią nie mógł się przeprawić na drugą stronę Wisły bo okazało się że ta wersja transportera nie pływa :? Więc zamierzałem je wysłać na Westerplatte z plutonem czołgów. Siły główne wdarły się do centrum i zaskoczyły tam siły wroga pod katedrą. Po wygranym starciu piechota została aby bronić pozycji natomiast czołgi spróbowały przeniknąć na tyły wroga.
Uderzyłem w rejonie stacji kolejowej. Poniosłem tam duże straty od ognia piechoty, ppk, śmigłowców i dział ppanc. Natarcie zostało wstrzymane a z sił podążających na Westerplatte wydzieliłem 2/3 do ponownego uderzenia na tyły. Drugie natarcie dotarło do stanowisk artylerii, ale musiałem wydzielić siły do obrony centrum bo wróg mocno tam naciskał. Również na Westerplatte poniosłem klęskę, wsparcie jednej drużyny piechoty zmechanizowanej i czołgu było niewystarczające. Wróg zniszczył moje siły i zdobył wszystkie ważne punkty na mapie.
Wnioski
Kompania czołgów kosztowała 1/3 punktów więc powinienem używać jej z większą rozwagą. Wielokrotnie używałem rozproszonych sił i zmieniałem zamiar ich użycia. Stworzyłem za słabą obronę przeciwlotniczą i przeciwdesantową.
Na mapie grało się dobrze, fajny scenariusz.
Straty
Obrazek
Jak my tu przetrwaliśmy?
Awatar użytkownika
Silver
Général de Division
Posty: 3218
Rejestracja: czwartek, 22 grudnia 2005, 18:33
Lokalizacja: Warszawa
Been thanked: 13 times
Kontakt:

Re: AAR-na 2 graczy w Steel Panther MBT

Post autor: Silver » piątek, 14 sierpnia 2015, 01:22

4 śmigłowce Mi-2 mające głównie zadania, by ostrzeliwać wrogie śmigłowce swymi środkami plot
2 śmigłowce szturmowe Mi-24 – zadanie ppanc
2 samoloty Su-22m4 z rakietami przeciwradarowymi
2 samoloty Su-20 z bombami przeciw piechocie i lekkim pojazdom
2 samoloty Su-7bm także przeciw piechocie
3 okręty lekkie patrolowe Osa na które wsadzono lekki desant piechoty, lecz te okręciki miały spełniać pomocnicze role plot
2 barki desantowe – niezaładowane - mające być pierwszorzędnym celem dla wroga
2 samochodowe zespoły do stawiania przepraw na odcinkach wodnych i też właściwie będące zauważalnym celem
2 kompanie przygraniczne + 12 lekkich ciężarówek + 6 transporterów SKOT 2A + 3 BWP1 + 6 ckm + 6 zestawów ppanc + 6 zestawów plot Strieła2 + 6 czołgów pływających PT-76 (siły te w miarę równomiernie rozłożone zostały na północy w centrum i na południu
12 drużyn engineers + 12 lekkich ciężarówek + 6 drużyn rozpoznawczych + 3 zespoły ppanc Malutka + 1 zespół plot Strieła2 +2 ckm (siły rozłożone na południu i mające działać tam w terenie zurbanizowanym)
Dodatkowe siły ppanc to 9 dział 85mm + 9 ciągników artyleryjskich + 3 wyrzutnie ppanc Metis wraz z 3 łazikami oraz 12 dział bezodrzutowych na 3 ciężarówkach oraz 3 snajperów do osłony. Wszystkie wspomagające lub w szybkiej rezerwie.
Dodatkowe siły artyleryjskie to 12 wyrzutni rakietowych Grad i batalion ciężkich moździerzy 120mm na tyłach i 1 obserwator artyleryjski
Dodatkowe siły plot to 4 pojazdy Osa oraz 2 pojazdy Szyłka.

Na północy, w okolicach Westerplatte, od początku miałem do czynienia ze śmigłowcami szturmowymi wroga i bardzo trudno było osiągnąć wobec nich jakikolwiek pozytywny efekt. Dopiero gdy do walki włączyła się moja mała flota i dodatkowe śmigłowce to dało się odpędzić wiatraki wroga a nawet zadać im uszkodzenia po których cześć odleciała z pola walki. Potem w tym punkcie aktywni byli bojcy ze specnazu oraz przemieścił się wrogi czołg. Moje siły lekkie jednak oczyściły i opanowały teren. Pod koniec bitwy zwycięskie siły w większości udały się na południe, gdzie toczyła się walka do końca.

W centrum wróg nie przejawiał aktywności i podciągnąłem swe siły mieszane by zająć budynki portowe.
Jednak nie obyło się bez zamieszania i najpierw 1 z mych mniejszych śmigłowców wzniósł się tylko na chwilę na wyższy pułap i od razu padł ścięty rakietą z pojazdu Tunguska. Ten pojazd stojący z dala na wzgórku został potem zniszczony przez 1 z dział ppanc wystawionych na dalekie stanowiska. Dobrze się stało z tym zniszczeniem Tunguski bo mogłem odwołać atak 1 z 2 specjalnych samolotów na to stanowisko a taki atak mógł być ryzykowny na początku bitwy gdy obecność sił plot wroga była zbyt liczna. Po dłuższym czasie i braku aktywności tu sił wroga większa część sił przeszła do boju na południe.

Na południu do przodu poszły me główne siły w tym rejonie. Niestety wróg miał ten sam plan i będący w awangardzie żołnierze, wyładowujący się z ciężarówek, weszli w ogień zdecydowanie i szybko nacierających sił pancernych, transporterów i samobieżnych moździerzy wspieranych przez będące na pierwszej linii zespoły Tunguska zmierzające razem - zapewne ze względu na to by nie dopuścić mych śmigłowców zbyt blisko swych sił pancernych.
Me siły rozpoznawcze podały meldunek, że w ten rejon kierują się dodatkowe czołgi i transportery przemieszczające się z północy. Skierowałem więc tu prawie cały ostrzał z artylerii rakietowej i moździerzy. Dodatkowo wyznaczyłem ataki samolotów, lecz w pierwszej kolejności te z rakietami antyradarowymi.
Jakie szczęście, że po wielu stratach w piechocie, pierwszy czołg wroga padł od ostrzału artylerii ppanc a potem po wyprowadzeniu przez podwórka kamienic mych saperów zaskoczyli oni i zniszczyli zespół Tunguska - dzięki temu me 2 śmigłowce szturmowe dotarły i zniszczyły natychmiast 3 czołgi wroga.
Potem siły polskie i sowieckie potykały się po całym zurbanizowanym terenie. Polacy niszczyli pojazdy wroga z dział ppanc, ręcznych wyrzutni i dział bezodrzutowych. Sami ginęli podczas ostrzału artyleryjskiego i odpowiedzi zespołów pancernych wroga.
Wiedząc, że główny atak wroga idzie na tym kierunku sam też nie żałowałem artylerii i rakiet. Dopiero po pewnym czasie dotarło do mnie, ze ostrzeliwujemy ważne dla nas Polaków zabytki i na szczęście opuszczone przez ludność cywilną dzielnice miasta.
pio
Enfant de troupe
Posty: 1
Rejestracja: piątek, 20 listopada 2015, 20:44

Re: AAR-na 2 graczy w Steel Panther MBT

Post autor: pio » sobota, 21 listopada 2015, 00:35

xardas12r pisze:Osy już dawno temu wycofano :)

Ukraińców poprawiono, ale Polska lista boli.
Drugi rok nie zauważyli obecności Leo 2A5.

Skąd Astra wyciągnęliście?
Leo 2A5 już są w polskiej liście. :)
Awatar użytkownika
Radosław Kotowski
Chui
Posty: 631
Rejestracja: środa, 31 grudnia 2014, 17:40
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 33 times
Been thanked: 3 times

Re: AAR-na 2 graczy w Steel Panther MBT

Post autor: Radosław Kotowski » sobota, 21 listopada 2015, 17:19

O ! To jest aktualizacja :)
Jak my tu przetrwaliśmy?
Awatar użytkownika
Silver
Général de Division
Posty: 3218
Rejestracja: czwartek, 22 grudnia 2005, 18:33
Lokalizacja: Warszawa
Been thanked: 13 times
Kontakt:

Re: AAR-na 2 graczy w Steel Panther MBT

Post autor: Silver » poniedziałek, 28 października 2019, 10:41

Ostatnio z pasja gram z komputerem po kolei wszystkie kampanie.
Bardzo spodobała mi się jedna z nich pokazująca hipotetyczne walki w Europie w 1978.
Bardzo chętnie zagrałbym z kimś w większe bitwy z tego okresu.
Awatar użytkownika
Radosław Kotowski
Chui
Posty: 631
Rejestracja: środa, 31 grudnia 2014, 17:40
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 33 times
Been thanked: 3 times

Re: AAR-na 2 graczy w Steel Panther MBT

Post autor: Radosław Kotowski » poniedziałek, 28 października 2019, 17:24

Ja niestety odpadam. Praca i studia zajmują mi zbyt wiele czasu.
Jak my tu przetrwaliśmy?
czarek0402
Sous-lieutenant
Posty: 447
Rejestracja: poniedziałek, 7 sierpnia 2006, 17:38
Lokalizacja: Dolnośląskie
Has thanked: 6 times
Been thanked: 2 times

Re: AAR-na 2 graczy w Steel Panther MBT

Post autor: czarek0402 » piątek, 1 listopada 2019, 01:29

Cześć Silver, ja chętnie zagram w jakiś gotowy scenariusz lub wygenerowaną bitwę na punkty, w miarę czasu, oczywiście. Ja zawsze jako czerwony, ZSRR, LWP, Układ Warszawski. Realizm i historyczność ustawień jak najbardziej. Pisz PW.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Gry komputerowe”