Rome Total War II
- Grohmann
- Starosta
- Posty: 898
- Rejestracja: środa, 4 stycznia 2006, 22:39
- Lokalizacja: Szczecin
- Been thanked: 2 times
Rome Total War II
Słyszeli już o oficjalnej zapowiedzi ?
http://www.totalwar.com/en_us/
http://totalwar.org.pl/
Ciekawe jakie będą różnice w porównaniu do jedynki.
http://www.totalwar.com/en_us/
http://totalwar.org.pl/
Ciekawe jakie będą różnice w porównaniu do jedynki.
Get the graal or die tryin.
- GRZ
- Général de Brigade
- Posty: 2695
- Rejestracja: niedziela, 10 lipca 2011, 15:26
- Lokalizacja: Warszawa
- Been thanked: 3 times
Re: Rome Total War II
Brak modów
"In war victory is one part planing and nine parts faith"
ale dobre kostki pomagają.
ale dobre kostki pomagają.
- Grohmann
- Starosta
- Posty: 898
- Rejestracja: środa, 4 stycznia 2006, 22:39
- Lokalizacja: Szczecin
- Been thanked: 2 times
Re: Rome Total War II
O rany no to pojechali po bandzieGRZ pisze:Brak modów
Get the graal or die tryin.
- AWu
- Słońce Austerlitz
- Posty: 18134
- Rejestracja: poniedziałek, 16 października 2006, 13:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Rome Total War II
Na początku Rome I też nie było modów..
A możliwość jak widać z cytatu ma być.
Mnie niepokoi nacisk na działanie pojedynczych żołnierzy - co mnie obchodzi w takiej grze wyrażanie uczuć i morale przez żołnierzy jak mam jej przy opisie jednostki?
A możliwość jak widać z cytatu ma być.
Mnie niepokoi nacisk na działanie pojedynczych żołnierzy - co mnie obchodzi w takiej grze wyrażanie uczuć i morale przez żołnierzy jak mam jej przy opisie jednostki?
- Telamon
- Maréchal d'Empire
- Posty: 6920
- Rejestracja: środa, 30 maja 2012, 17:27
- Lokalizacja: Kraków/Zakliczyn
- Has thanked: 697 times
- Been thanked: 404 times
- Kontakt:
Re: Rome Total War II
Do mnie wersje Total Wara przestały przemawiać od Medievala II. Gry z tej serii oferują faktycznie coraz mniej ciekawych możliwości, o poziomie AI (Czego!?) nie ma co pisać nawet. Obecnie to co najwyżej ładna, widowiskowa sieka w 3d.
- Marcon
- Podporucznik
- Posty: 375
- Rejestracja: czwartek, 13 sierpnia 2009, 20:15
- Lokalizacja: Wieliczka
- Been thanked: 2 times
Re: Rome Total War II
Nie mówiąc już o tym jak poziom strategiczny (bitewny też, ale w mneijszym stopniu) ma się do historii. Europa Universalis bije Total Wary pod tym wzgledem jednak na głowę. Popularność TW opiera się głównie na spektakularnych bitwach jednak...
- Pejotl
- Major en second
- Posty: 1131
- Rejestracja: czwartek, 24 lipca 2008, 22:26
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 9 times
Re: Rome Total War II
Mają być psy bojowe. Obecnie fani na ichnim forum postulują uwzględnienie płonących świń i wrzeszczących celtyckich kobiet.
I jak tu nie mieć czasu na taką grę
I jak tu nie mieć czasu na taką grę
Człowiek potyka się o kretowiska, nie o góry.
- Telamon
- Maréchal d'Empire
- Posty: 6920
- Rejestracja: środa, 30 maja 2012, 17:27
- Lokalizacja: Kraków/Zakliczyn
- Has thanked: 697 times
- Been thanked: 404 times
- Kontakt:
Re: Rome Total War II
W nowym CDA pojawił się artykuł o Rome II. Zwyczajowe słodzenie, opisanie swych wrażeń z dema i stwierdzenie iż jakiegoś szału nie ma - "Mimo braku rewolucji pojawiło się sporo ciekawych pomysłów i usprawnień".
Dostępnych graczowi będzie 8 frakcji (Rzym, Kartagina, Macedonia, Icenowie, Arwernowie, Swebowie i dwie nieznane - pewnie Partia i Syria), reszta najpewniej w DLC.
Dostępnych graczowi będzie 8 frakcji (Rzym, Kartagina, Macedonia, Icenowie, Arwernowie, Swebowie i dwie nieznane - pewnie Partia i Syria), reszta najpewniej w DLC.
- Telamon
- Maréchal d'Empire
- Posty: 6920
- Rejestracja: środa, 30 maja 2012, 17:27
- Lokalizacja: Kraków/Zakliczyn
- Has thanked: 697 times
- Been thanked: 404 times
- Kontakt:
Re: Rome Total War II
Niech się wezmą za AI bo w tym kierunku nic nie poczynili i rewolucji chyba nigdy nie było - to chyba wstyd jeżeli moderzy potrafią ją zrobić o wiele lepiej i ta oprócz nawalania cały czas do przodu potrafi AI manewrować, reagować na działania gracza, wydzielać rezerwy, dzielić własne siły według potrzeb.
- Marcon
- Podporucznik
- Posty: 375
- Rejestracja: czwartek, 13 sierpnia 2009, 20:15
- Lokalizacja: Wieliczka
- Been thanked: 2 times
Re: Rome Total War II
http://www.youtube.com/watch?v=v56Rx85DUnM
Ten gameplay wskazuje że w przynajmniej w sferze bitewnej jednak gra się rozwija. Porównajcie sobie tą scenę z obleganiem miast w jedynce. Chociaż i tak mogę sobie zapomnieć o odpaleniu tej gry na moim piecu.
Ten gameplay wskazuje że w przynajmniej w sferze bitewnej jednak gra się rozwija. Porównajcie sobie tą scenę z obleganiem miast w jedynce. Chociaż i tak mogę sobie zapomnieć o odpaleniu tej gry na moim piecu.
-
- Censor
- Posty: 6598
- Rejestracja: czwartek, 22 grudnia 2005, 17:58
- Has thanked: 79 times
- Been thanked: 180 times
Re: Rome Total War II
1. Co to jest "DLC" i jak to działa?Telamon pisze:W nowym CDA pojawił się artykuł o Rome II. Zwyczajowe słodzenie, opisanie swych wrażeń z dema i stwierdzenie iż jakiegoś szału nie ma - "Mimo braku rewolucji pojawiło się sporo ciekawych pomysłów i usprawnień".
Dostępnych graczowi będzie 8 frakcji (Rzym, Kartagina, Macedonia, Icenowie, Arwernowie, Swebowie i dwie nieznane - pewnie Partia i Syria), reszta najpewniej w DLC.
2. Bodaj 3 frakcje greckie mają być jako "pre-order", ale nie mam pojęcia, jak to ma wyglądać.
A swoją drogą jak znajdę czas, to sobie na nowo zainstaluję R:TW z BI i Alx, na to zainstaluję Europa Barbarorum (z parowa własnymi poprawkami) tudzież Roma Surrectum i sobie podbiję świat...