Rome Total War II

Oczywiście najbardziej lubimy strategie i gry historyczne.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Grohmann
Starosta
Posty: 925
Rejestracja: środa, 4 stycznia 2006, 22:39
Lokalizacja: Szczecin

Rome Total War II

Post autor: Grohmann » wtorek, 17 lipca 2012, 22:58

Słyszeli już o oficjalnej zapowiedzi ? :)

http://www.totalwar.com/en_us/
http://totalwar.org.pl/


Ciekawe jakie będą różnice w porównaniu do jedynki.
Get the graal or die tryin.
Awatar użytkownika
GRZ
Général de Brigade
Posty: 2775
Rejestracja: niedziela, 10 lipca 2011, 15:26
Lokalizacja: Warszawa
Been thanked: 3 times

Re: Rome Total War II

Post autor: GRZ » wtorek, 17 lipca 2012, 23:02

Brak modów
"In war victory is one part planing and nine parts faith"
ale dobre kostki pomagają.
Profes79
General
Posty: 5418
Rejestracja: wtorek, 25 kwietnia 2006, 08:30

Re: Rome Total War II

Post autor: Profes79 » środa, 18 lipca 2012, 06:46

I instalacja przez Steama, żeby nie było za łatwo.
Awatar użytkownika
Grohmann
Starosta
Posty: 925
Rejestracja: środa, 4 stycznia 2006, 22:39
Lokalizacja: Szczecin

Re: Rome Total War II

Post autor: Grohmann » środa, 18 lipca 2012, 11:04

GRZ pisze:Brak modów
O rany :? no to pojechali po bandzie :(
Get the graal or die tryin.
Awatar użytkownika
AWu
Słońce Austerlitz
Posty: 18422
Rejestracja: poniedziałek, 16 października 2006, 13:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Rome Total War II

Post autor: AWu » środa, 18 lipca 2012, 16:21

Możliwe modowanie.
Niedostępne w grze frakcje, będą udostępnione wraz z modami.
Studio chce dać moderom to, o co proszą. Deweloperzy narzekają, że gracze wymagają narzędzi, których spółka nie posiada. Tak naprawdę, wielu z nich swoją pracę wykonują manualnie. W niedalekiej przyszłości odbędzie się konferencja z moderami, na której to wszystko zostanie przedyskutowane.
Na początku Rome I też nie było modów..
A możliwość jak widać z cytatu ma być.

Mnie niepokoi nacisk na działanie pojedynczych żołnierzy - co mnie obchodzi w takiej grze wyrażanie uczuć i morale przez żołnierzy jak mam jej przy opisie jednostki?
Awatar użytkownika
Telamon
Général en Chef
Posty: 5724
Rejestracja: środa, 30 maja 2012, 17:27
Lokalizacja: Kraków/Zakliczyn
Has thanked: 171 times
Been thanked: 49 times
Kontakt:

Re: Rome Total War II

Post autor: Telamon » środa, 26 września 2012, 17:09

ola88
Enfant de troupe
Posty: 2
Rejestracja: czwartek, 15 listopada 2012, 01:43

Re: Rome Total War II

Post autor: ola88 » czwartek, 15 listopada 2012, 01:48

Ta wersja Total War nie przemawia do mnie. Zdecydowanie wole Shoguna2 :P
Awatar użytkownika
Telamon
Général en Chef
Posty: 5724
Rejestracja: środa, 30 maja 2012, 17:27
Lokalizacja: Kraków/Zakliczyn
Has thanked: 171 times
Been thanked: 49 times
Kontakt:

Re: Rome Total War II

Post autor: Telamon » czwartek, 15 listopada 2012, 09:03

Do mnie wersje Total Wara przestały przemawiać od Medievala II. Gry z tej serii oferują faktycznie coraz mniej ciekawych możliwości, o poziomie AI (Czego!?) nie ma co pisać nawet. Obecnie to co najwyżej ładna, widowiskowa sieka w 3d.
Awatar użytkownika
Marcon
Podporucznik
Posty: 376
Rejestracja: czwartek, 13 sierpnia 2009, 20:15
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Re: Rome Total War II

Post autor: Marcon » czwartek, 15 listopada 2012, 21:47

Nie mówiąc już o tym jak poziom strategiczny (bitewny też, ale w mneijszym stopniu) ma się do historii. Europa Universalis bije Total Wary pod tym wzgledem jednak na głowę. Popularność TW opiera się głównie na spektakularnych bitwach jednak...
Awatar użytkownika
Telamon
Général en Chef
Posty: 5724
Rejestracja: środa, 30 maja 2012, 17:27
Lokalizacja: Kraków/Zakliczyn
Has thanked: 171 times
Been thanked: 49 times
Kontakt:

Re: Rome Total War II

Post autor: Telamon » piątek, 1 marca 2013, 08:34

https://www.youtube.com/watch?v=7fqb3cPPfuM


Eeeeee... Rzeź w lesie Teutoburskim? :roll:
Awatar użytkownika
pablo8019
Praefectus Castorium
Posty: 586
Rejestracja: czwartek, 22 grudnia 2005, 18:44
Lokalizacja: Markuszów
Kontakt:

Re: Rome Total War II

Post autor: pablo8019 » piątek, 1 marca 2013, 21:02

Ech, szkoda że czasu na Total War już nie ma się tyle co kiedyś... :roll:
Ubi concordia, ibi victoria.
Awatar użytkownika
Pejotl
Major en second
Posty: 1136
Rejestracja: czwartek, 24 lipca 2008, 22:26
Lokalizacja: Warszawa

Re: Rome Total War II

Post autor: Pejotl » środa, 13 marca 2013, 10:34

Mają być psy bojowe. Obecnie fani na ichnim forum postulują uwzględnienie płonących świń i wrzeszczących celtyckich kobiet. 8-)

I jak tu nie mieć czasu na taką grę ;-)
Człowiek potyka się o kretowiska, nie o góry.
Awatar użytkownika
Telamon
Général en Chef
Posty: 5724
Rejestracja: środa, 30 maja 2012, 17:27
Lokalizacja: Kraków/Zakliczyn
Has thanked: 171 times
Been thanked: 49 times
Kontakt:

Re: Rome Total War II

Post autor: Telamon » środa, 20 marca 2013, 08:43

W nowym CDA pojawił się artykuł o Rome II. Zwyczajowe słodzenie, opisanie swych wrażeń z dema i stwierdzenie iż jakiegoś szału nie ma - "Mimo braku rewolucji pojawiło się sporo ciekawych pomysłów i usprawnień".
Dostępnych graczowi będzie 8 frakcji (Rzym, Kartagina, Macedonia, Icenowie, Arwernowie, Swebowie i dwie nieznane - pewnie Partia i Syria), reszta najpewniej w DLC.
Profes79
General
Posty: 5418
Rejestracja: wtorek, 25 kwietnia 2006, 08:30

Re: Rome Total War II

Post autor: Profes79 » środa, 20 marca 2013, 09:02

Problem w tym, że skok jakościowy między Medieval I a Rome I był tak duży, że teraz już ciężko wymyślić coś nowego, coby powaliło na kolana a równocześnie nie położyło gry na łopatki. Każda kolejna część gry oferuje drobne zmiany i ulepszenia, ale rewolucja już była a na następną chyba na razie nie ma pomysłu.
Awatar użytkownika
Telamon
Général en Chef
Posty: 5724
Rejestracja: środa, 30 maja 2012, 17:27
Lokalizacja: Kraków/Zakliczyn
Has thanked: 171 times
Been thanked: 49 times
Kontakt:

Re: Rome Total War II

Post autor: Telamon » środa, 20 marca 2013, 09:18

Niech się wezmą za AI bo w tym kierunku nic nie poczynili i rewolucji chyba nigdy nie było - to chyba wstyd jeżeli moderzy potrafią ją zrobić o wiele lepiej i ta oprócz nawalania cały czas do przodu potrafi AI manewrować, reagować na działania gracza, wydzielać rezerwy, dzielić własne siły według potrzeb.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Gry komputerowe”