Nietypowe pytanie o lakierowanie

Awatar użytkownika
Silver
Général de Division
Posty: 3535
Rejestracja: czwartek, 22 grudnia 2005, 18:33
Lokalizacja: Warszawa
Been thanked: 104 times

Nietypowe pytanie o lakierowanie

Post autor: Silver »

Jestem planszówkowiczem i lubię też pomajsterkować ale nie mam doświadczenia z malowaniem figurek.
Czy za pomocą małego aerografu można nałożyć odpowiednio cienką i skuteczną warstwę lakieru samochodowego by zlikwidować rysy na karoserii samochodu w skali 1:1? Czy nie uszkodzi się w jakiś sposób aerografu (nie wiem bo może nie jest w jakiś sposób dostosowany do lakierów samochodowych).
Awatar użytkownika
psborsuk
Lieutenant-Adjudant-Major
Posty: 687
Rejestracja: czwartek, 8 września 2011, 22:43
Lokalizacja: Łódź
Has thanked: 49 times
Been thanked: 32 times

Re: Nietypowe pytanie o lakierowanie

Post autor: psborsuk »

Kwestia, jakie masz tam uszczelki. Np. chemia czyszcząca po olejnych może zdegradować gumowe elementy, za to teflonowych nie ruszy.
Awatar użytkownika
Silver
Général de Division
Posty: 3535
Rejestracja: czwartek, 22 grudnia 2005, 18:33
Lokalizacja: Warszawa
Been thanked: 104 times

Re: Nietypowe pytanie o lakierowanie

Post autor: Silver »

Nie mam takiego sprzętu ale może nabyłbym jakiś najtańszy model bo na pewno nie używałbym tego często. Pożyczyć od kogoś na moje potrzeby chyba trochę strach.
sgr
Lieutenant
Posty: 541
Rejestracja: niedziela, 22 lipca 2007, 11:32
Lokalizacja: Sosnowiec/UK
Has thanked: 74 times
Been thanked: 196 times

Re: Nietypowe pytanie o lakierowanie

Post autor: sgr »