Strona 2 z 6

Re: A Distant Plain (COIN#3) (GMT)

: środa, 9 października 2013, 20:28
autor: rzabcio
Byłbym bardzo niepocieszony, gdyby szybciej pojawiła się w Rebelu niż u mnie z P500. ;-)

Re: A Distant Plain (COIN#3) (GMT)

: środa, 9 października 2013, 23:23
autor: rzabcio
Mi skasowano kasę 22 czerwca, czyli wtedy, gdy gra przeszła do produkcji. A grę wysłano 13 września. Na stronie GMT nie masz daty wysłania?

Co jest kurde, celnicy tyle trzymają?...

Re: A Distant Plain (COIN#3) (GMT)

: środa, 23 października 2013, 15:35
autor: rzabcio
Jakby ktoś przegapił, A Distant Plain pojawił się w Rebelu - cena to niecałe 270zł.
http://www.rebel.pl/product.php/1,728/2 ... Plain.html

Podobnie Cuba Libre, choć tutaj niespodzianka, bo kosztuje niecałe 200zł.
http://www.rebel.pl/product.php/1,728/2 ... Libre.html

BTW: moja paczka dotarła, choć po pewnych zawirowaniach (brak awizo) prawie wróciła do GMT. :)

Re: A Distant Plain (COIN#3) (GMT)

: środa, 23 października 2013, 20:12
autor: adalbert
Gry są do nabycia także w planszostrefie DP za 240, CL za 200 (w obu przypadkach bez 10 groszy).
O, w planszomanii też, jeszcze taniej.

Re: A Distant Plain (COIN#3) (GMT)

: środa, 23 października 2013, 20:25
autor: maciunia
A playbooka jak nie było, tak nie ma :?

Re: A Distant Plain (COIN#3) (GMT)

: czwartek, 24 października 2013, 08:11
autor: clown
Przecież umiesz grać :P

Re: A Distant Plain (COIN#3) (GMT)

: niedziela, 19 stycznia 2014, 01:47
autor: ash73
rzabcio pisze:Zapraszam do przetłumaczonej na język polski instrukcji do "A Distant Plain"
Hej,

W 8.8.3 pominięto ostatnie zdanie, które - zamykając całość - pomaga prawidłowo zinterpretować przepis zgodnie z intencjami autora - tj. pierwotny warunek zamyka się po pierwszym akapicie i przeczesywanie jest wykonywane dalej, nawet, jeżeli nie wypełniono warunku z pierwszego zdania /istnienie 4 elementów talibów na polach z elementami COIN. Widziałem na BGG ktoś miał z tym straszny problem.

Pozdr.

Re: A Distant Plain (COIN#3) (GMT)

: czwartek, 23 stycznia 2014, 15:53
autor: rzabcio
Faktycznie, w tym miejscu było to bardzo istotne w związku z wymaganiem "lub jeśli Przeczesywanie nie aktywuje żadnej jednostki".
Dzięki bardzo, poprawiłem! :)

Mac

: piątek, 24 stycznia 2014, 11:13
autor: maciunia
Wczoraj rozpoczęliśmy z Ashem partię 2 na 2, bez botów. Ash trzyma Koalicję i Rząd, ja Taliban i Watażków, gramy najdłuższy scenariusz, jesteśmy przed drugą propagandą.
W porównaniu do gier 4 os. dużo bardziej trzeba planować sekwencję ruchów, dotyczy to głównie COINa jeśli chce efektywnie przeprowadzać combined operations. Dojście do zwycięstwa grając w dwóch jest specyficzne: trzeba spełnić warunki zwycięstwa obu prowadzonych frakcji, natomiast przy końcowej propagandzie porównujemy marginy frakcji, które maja dalej do zwycięstwa. Wymaga to równie uczciwej gry obiema frakcjami, głównie w wypadku partyzantów - jak na razie gram na Talibów, kosztem kasy Watażków.
Ash zagrał Aerostats i szczerze powiem, nie podejrzewałem że ten event jest tak bolesny dla Talibów - płacę podwójnie za marsze. Mam problem z rozprzestrzenieniem baz Talibów w Afganistanie, a Watażkowie nie zdążyli zarobić nic przed pierwszą propagandą. Mój przeciwnik wprowadził większość wojsk Koalicji na mapę, na bieżąco wykrywa samotne odziały Talibanu pojawiające się w środkowym i zachodnim Afganistanie i bije mocno z powietrza. Początek dla niewiernych i ich popleczników ;)

Re: A Distant Plain (COIN#3) (GMT)

: piątek, 24 stycznia 2014, 11:30
autor: clown
No to fajnie, bo jest w takim razie szansa, że gra będzie dobrze działać na dwie osoby. Z tym, że chyba w CL albo AA to raczej nie wydoli, bo tutaj te "sojusze" są w miarę naturalne.

Re: A Distant Plain (COIN#3) (GMT)

: piątek, 24 stycznia 2014, 18:05
autor: ash73
Działa i to całkiem nieźle. Brakuje trochę interakcji między graczami, ale sprytnie sformułowane warunki zwycięstwa i zakaz transferu środków przez negocjacje między frakcjami jednego gracza wymuszają ostre kombinowanie.

Re: A Distant Plain (COIN#3) (GMT)

: piątek, 24 stycznia 2014, 18:21
autor: rzabcio
Też czuję się w obowiązku potwierdzić. Co prawda grałem tylko raz we dwójkę i w dodatku tylko część partii szkoleniowej ale już to wystarczyło, by zauważyć, że faktycznie, gra w takim układzie działa znakomicie - szczególnie łączone operacje Koalicji i Rządu.

Re: A Distant Plain (COIN#3) (GMT)

: sobota, 25 stycznia 2014, 16:53
autor: maciunia
Zamieszczam screenshota (sorry za jakość) z naszej dwuosobowej rozgrywki z Ashem. Watażkowie i Talibowie w rozsypce, jesteśmy przed drugą propagandą na sześć.

Re: A Distant Plain (COIN#3) (GMT)

: niedziela, 26 stycznia 2014, 00:49
autor: ash73
maciunia pisze:Zamieszczam screenshota (sorry za jakość) z naszej dwuosobowej rozgrywki z Ashem. Watażkowie i Talibowie w rozsypce, jesteśmy przed drugą propagandą na sześć.
Nie podzielam oceny sytuacji kolegi (myślę, że to niskie morale to tylko zasłona dymna), zmarnowałem zbyt dużo energii na watażków, a zamachowcy-samobójcy Talibów powodują, że Koalicją grałem zbyt reaktywnie i bojaźliwie. Ale w dalszej części rozgrywki jako nowy-stary generał :P zamierzam zmienić strategię i dynamikę walki.

Re: A Distant Plain (COIN#3) (GMT)

: środa, 29 stycznia 2014, 14:08
autor: rzabcio
Chciałbym udostępnić częściowe tłumaczenie podręcznika gracza (Playbook) przetłumaczone i przesłane mi przez 'Bartosha' z pozwoleniem publikacji. Ja jedynie nieco przeformatowałem dokument i poprawiłem kilka drobnych błędów, czy literówek. W tłumaczeniu nie ma tutoriala, ale jest to, co ciekawsze do czytania - strategie dla frakcji oraz notki od projektantów. Chciałbym w pewnej przyszłości dodać tam jeszcze tłumaczenie kart. Podobnie jak w przypadku instrukcji - tutaj także można wstawiać komentarze w przypadku zauważonych błędów.
https://docs.google.com/document/d/1ADi ... sp=sharing