1. Empire'owy turniej w Bogowie wojny - Napoleon
: poniedziałek, 11 maja 2015, 15:43
Regulamin 1. Empire’owego turnieju w Bogowie wojny - Napoleon
Miejsce: Krakowski konwent Poligon, muzeum lotnictwa w Krakowie.
Data: 13 czerwca 2015
Start: 11:00
Sędziowie: Torgill, Gregorus.
Wpisowe: 10 PLN
Limit miejsc: 8 osób
PLAN TURNIEJU:
Początek turnieju: 11.00
Pierwsza bitwa: 11.00 - 13.00
Druga bitwa: 13.15 – 15.15
Krótka przerwa na odpoczynek, jedzenie itd.
Trzecia bitwa: 15.30 – 17.30
Podsumowanie turnieju nastąpi zaraz po zakończeniu ostatniej bitwy.
Bardzo ważne jest trzymanie się rozkładu czasowego, aby zdążyć rozegrać wszystkie bitwy. Jeśli upłynie regulaminowy czas, dogrywamy obecną turę do końca i podliczamy punkty. Nie zaczynamy nowej tury jeśli do końca regulaminowego czasu zostało 10 minut i mniej.
Regulamin turnieju:
1. 1. Empire’owy turniej w BW-N jest turniejem klasy ogólnopolskiej. Z racji bycia pierwszym turniejem, ma charakter eksperymentalny.
2. Zgłoszenia należy wysyłać do dnia 10 czerwca 2015 roku na adres: biuro@gmboardgames.com, z tytułem „zgłoszenie do turnieju - nick”.
W mailu należy podać swoje imię, nazwisko, nick oraz rozpiskę (w osobnym pliku – załączniku, doc. lub pdf).
3. Rozgrywka odbywa się na poziomie „awangarda”, czyli na 30 pkt. Dopuszczone są wszystkie armie z podręcznika głównego do BW-N.
4. Gracze wystawiają taką samą (jedną) awangardę na wszystkie bitwy – łącznie z kupionymi dodatkami.
5. Przed każdą bitwą gracze losują dowódców dla swojej awangardy.
6. Obowiązują wszystkie uściślenia przepisów dostępne w FAQ na Forum Strategie: http://strategie.net.pl/viewtopic.php?f=253&t=14452
7. Dopuszczamy armie niepomalowane, lub pomalowane częściowo. Całkowicie pomalowana armia (wszystkie jednostki łącznie z generałami) zostanie nagrodzona dodatkowym punktem. Oceny dokonują sędziowie.
8. Gramy z użyciem figurek 1:72 (20 mm).
9. Proxy – dopuszczone jest przedstawianie niedostępnych aktualnie w Polsce jednostek, za pomocą innych figurek, np. artylerię konną, za pomocą artylerii pieszej. Gracz ma obowiązek poinformować sędziego oraz swojego przeciwnika o używaniu takich proxów.
10. Przed każdą bitwą gracze rzucają za inicjatywę, a następnie losują scenariusz i teren zgodnie z zasadami w podręczniku głównym. Rozstawienie terenu przebiega na zasadach z podręcznika.
11. Bitwa rozgrywa się na obszarze 100x120 cm (druga wartość jest szerokością stołu).
12. Punktacja:
Gracze zdobywają małe i duże punkty.
Małe punkty to liczba punktów zdobytych w trakcie wszystkich bitew na turnieju.
Duże punkty przydziela się zgodnie z wielkością zwycięstwa w podręczniku. Wartości w nawiasie określają liczbę dużych punktów zdobytych przez przegranego – wygranego gracza.
Remis (1 – 1)
Małe zwycięstwo (1 – 2)
Duże zwycięstwo (0 – 3)
Zdecydowane zwycięstwo (-1 – 4)
Masakra (-2 – 5)
O zwycięstwie w turnieju decyduje liczba zdobytych dużych punktów, jeśli będzie taka sama to decyduje liczba zdobytych małych punktów.
13. Każdy z graczy powinien wykazywać wysoką kulturę osobistą oraz uprzejmość w stosunku do innych graczy. Osoby, które nie potrafią zachować odpowiedniej kultury, kłócą się o wszystko pod byle pretekstem, naginają okrutnie zasady, przesuwają makiety itp. będą „nagradzane” punktami karnymi wraz z możliwością całkowitego usunięcia z turnieju włącznie (pierwsze ostrzeżenie -1 duży pkt, potem -3 pkt itd. (oceny dokonuje sędzia).
14. Nagrody:
- Prestiżowy tytuł marszałka Cesarstwa (lub innego kraju)
- Gadżety od wydawnictwa GM Boardgames
- Zwycięzca otrzymuje wszystkie fundusze za wpisowe do turnieju, które musi wykorzystać na zakupy w sklepie Instytut Gier, tudzież dokonać zakupów bezpośrednio w trakcie turnieju.
15. Dodatkowe duże punkty:
+ 1 pkt za terminowe przesłanie zgłoszenia i rozpiski.
+ 1 pkt za całą pomalowaną armię.
+1 pkt za przygotowanie do turnieju, czyli posiadanie wszystkich niezbędnych akcesoriów: miarki, kostek do gry, znaczników rozkazów, wytrzymałości i dezorganizacji itd.
16. We wszystkich nieuregulowanych zasadami regulaminu sytuacjach rację zawsze ma sędzia.
Miejsce: Krakowski konwent Poligon, muzeum lotnictwa w Krakowie.
Data: 13 czerwca 2015
Start: 11:00
Sędziowie: Torgill, Gregorus.
Wpisowe: 10 PLN
Limit miejsc: 8 osób
PLAN TURNIEJU:
Początek turnieju: 11.00
Pierwsza bitwa: 11.00 - 13.00
Druga bitwa: 13.15 – 15.15
Krótka przerwa na odpoczynek, jedzenie itd.
Trzecia bitwa: 15.30 – 17.30
Podsumowanie turnieju nastąpi zaraz po zakończeniu ostatniej bitwy.
Bardzo ważne jest trzymanie się rozkładu czasowego, aby zdążyć rozegrać wszystkie bitwy. Jeśli upłynie regulaminowy czas, dogrywamy obecną turę do końca i podliczamy punkty. Nie zaczynamy nowej tury jeśli do końca regulaminowego czasu zostało 10 minut i mniej.
Regulamin turnieju:
1. 1. Empire’owy turniej w BW-N jest turniejem klasy ogólnopolskiej. Z racji bycia pierwszym turniejem, ma charakter eksperymentalny.
2. Zgłoszenia należy wysyłać do dnia 10 czerwca 2015 roku na adres: biuro@gmboardgames.com, z tytułem „zgłoszenie do turnieju - nick”.
W mailu należy podać swoje imię, nazwisko, nick oraz rozpiskę (w osobnym pliku – załączniku, doc. lub pdf).
3. Rozgrywka odbywa się na poziomie „awangarda”, czyli na 30 pkt. Dopuszczone są wszystkie armie z podręcznika głównego do BW-N.
4. Gracze wystawiają taką samą (jedną) awangardę na wszystkie bitwy – łącznie z kupionymi dodatkami.
5. Przed każdą bitwą gracze losują dowódców dla swojej awangardy.
6. Obowiązują wszystkie uściślenia przepisów dostępne w FAQ na Forum Strategie: http://strategie.net.pl/viewtopic.php?f=253&t=14452
7. Dopuszczamy armie niepomalowane, lub pomalowane częściowo. Całkowicie pomalowana armia (wszystkie jednostki łącznie z generałami) zostanie nagrodzona dodatkowym punktem. Oceny dokonują sędziowie.
8. Gramy z użyciem figurek 1:72 (20 mm).
9. Proxy – dopuszczone jest przedstawianie niedostępnych aktualnie w Polsce jednostek, za pomocą innych figurek, np. artylerię konną, za pomocą artylerii pieszej. Gracz ma obowiązek poinformować sędziego oraz swojego przeciwnika o używaniu takich proxów.
10. Przed każdą bitwą gracze rzucają za inicjatywę, a następnie losują scenariusz i teren zgodnie z zasadami w podręczniku głównym. Rozstawienie terenu przebiega na zasadach z podręcznika.
11. Bitwa rozgrywa się na obszarze 100x120 cm (druga wartość jest szerokością stołu).
12. Punktacja:
Gracze zdobywają małe i duże punkty.
Małe punkty to liczba punktów zdobytych w trakcie wszystkich bitew na turnieju.
Duże punkty przydziela się zgodnie z wielkością zwycięstwa w podręczniku. Wartości w nawiasie określają liczbę dużych punktów zdobytych przez przegranego – wygranego gracza.
Remis (1 – 1)
Małe zwycięstwo (1 – 2)
Duże zwycięstwo (0 – 3)
Zdecydowane zwycięstwo (-1 – 4)
Masakra (-2 – 5)
O zwycięstwie w turnieju decyduje liczba zdobytych dużych punktów, jeśli będzie taka sama to decyduje liczba zdobytych małych punktów.
13. Każdy z graczy powinien wykazywać wysoką kulturę osobistą oraz uprzejmość w stosunku do innych graczy. Osoby, które nie potrafią zachować odpowiedniej kultury, kłócą się o wszystko pod byle pretekstem, naginają okrutnie zasady, przesuwają makiety itp. będą „nagradzane” punktami karnymi wraz z możliwością całkowitego usunięcia z turnieju włącznie (pierwsze ostrzeżenie -1 duży pkt, potem -3 pkt itd. (oceny dokonuje sędzia).
14. Nagrody:
- Prestiżowy tytuł marszałka Cesarstwa (lub innego kraju)
- Gadżety od wydawnictwa GM Boardgames
- Zwycięzca otrzymuje wszystkie fundusze za wpisowe do turnieju, które musi wykorzystać na zakupy w sklepie Instytut Gier, tudzież dokonać zakupów bezpośrednio w trakcie turnieju.
15. Dodatkowe duże punkty:
+ 1 pkt za terminowe przesłanie zgłoszenia i rozpiski.
+ 1 pkt za całą pomalowaną armię.
+1 pkt za przygotowanie do turnieju, czyli posiadanie wszystkich niezbędnych akcesoriów: miarki, kostek do gry, znaczników rozkazów, wytrzymałości i dezorganizacji itd.
16. We wszystkich nieuregulowanych zasadami regulaminu sytuacjach rację zawsze ma sędzia.