Strona 2 z 2

: niedziela, 6 września 2009, 12:10
autor: Teufel
To nie Hannibal.

: niedziela, 6 września 2009, 17:13
autor: Teufel
Doszło dziś do serii testów historycznych bitew, które odbyły się podczas BC. Testowałem czterokrotnie bitwę pod Farsalos ( 3x wariant historyczny, 1x dowolny ), dwukrotnie bitwę pod Tapsus (1x historycznie, 1x dowolnie), jednokrotnie bitwę pod Zelą i ... jestem bardzo zadowolony z wyników.
Bitwy rozstrzyga się głównie w 1 rundzie, rzadziej w 2, przy wyjątkowym pechu bitwa potrwa 3 rundy. Najdłuższa bitwa z udziałem kilkudziesięciu żetonów potrwała 12 minut :)
W ciągu tygodnia przedstawię zasady walki, tabelę pomocniczą do walki A4 oraz przykładową bitwę ze zdjęciami krok po kroku.

: niedziela, 6 września 2009, 17:16
autor: Raleen
Czyli ciepania kostką będzie niewiele - to dobrze rokuje. Ostatnio jak grałem w WoG, mieliśmy z Silverem parę bitew po około 10 rund rzucania kilkoma kostkami :sleep: .

: niedziela, 6 września 2009, 17:21
autor: Teufel
W bitwie pod Farsalos ( 10 jednostek do 15, przy limicie po 18 dla każdej strony na bitwę, czyli była to bardzo duża bitwa) jedna strona w ciągu rundy rzuca 10-14 razy, a druga 15-16. A jestem prawie pewien, że regułą będą 1-2 rundy w bitwie, więc to niewiele. Plus 3 rzuty kością łącznie 2 graczy po bitwie.

Nadmienię jeszcze tylko, że w grze jest ujęta wytrzymałość armii, dwie zdolności u każdego wodza, straty po bitwie, uzupełnianie wojsk wygranej strony i ewentualna śmierć wodza naczelnego.
No i gracze będą mogli zabawić się nie tylko w stratega ale i w taktyka ... :)

: niedziela, 6 września 2009, 17:29
autor: Raleen
Jeśli o mnie chodzi, to ostatnie sobie szczególnie cenię :) .
Teufel pisze:Plus 3 rzuty kością łącznie 2 graczy po bitwie.
Jakieś testy morale czy coś podobnego?