Strategie

Forum historyczno-wargamingowe
Teraz jest piątek, 14 grudnia 2018, 09:56

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 168 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 12  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Kampania Kursk - zasady
PostNapisane: sobota, 28 listopada 2015, 21:21 
Adjudant-Major

Dołączył(a): wtorek, 26 sierpnia 2014, 11:08
Posty: 325
Lokalizacja: Tu i ówdzie
To ja popieram robaka.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kampania Kursk - zasady
PostNapisane: wtorek, 1 grudnia 2015, 11:18 
Adjudant

Dołączył(a): niedziela, 19 października 2014, 22:18
Posty: 225
Uśredniając wyniki głosowania rozstawianie będzie wyglądało tak:
Ruscy w dwóch górnych "wierszach" mapy, Niemcy w dwóch dolnych.
Pierwsza tura 3 oddziały dla strony.
Tury 2-4 po 2 oddziały dla strony.
Tura 5 - ostatni oddział.

W związku z wydłużeniem procesu rozstawiania gramy wersją dwunastoturową (albo i dłuższą jak będzie chęć i wola walki).

AWu-w jakim formacie chcesz dostać rozstawienie i pierwsze ruchy?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kampania Kursk - zasady
PostNapisane: wtorek, 1 grudnia 2015, 14:18 
Censor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 16 października 2006, 13:40
Posty: 18446
Lokalizacja: Warszawa
Tak sobie myślę, że mail będzie jednak najlepszy do tego.

tylko przysyłajcie to z tych samych kont pocztowych to będzie gmail wątkował i będzie można łatwo wszystko prześledzić potem.

Mapki będę robił na mapce w png i zapisywał w jpgach dla poszczególnych stron widoczne rzeczy.
Musze jeszcze skombinować jakieś żetoniki
Co powiecie na coś z tego ?
Obrazek

Potrzebuję nim zaczniemy decyzji:
Zamkniętą liczbę graczy
Albo z opisem kto wystawia jaki oddział,
albo robimy anonimowe oddziały i ustalacie kto która bitwę gra sami.

Wtedy czy ruszacie się drużynowo czy każdy rusza co jego/czym dowodzi.





Zwrócę tylko uwagę na dwie rzeczy.

Gra ma trwać 12 tur.

Z ruchem 1 pola i widocznością 1 może teoretycznie w ogóle nie dojść do bitwy (aczkolwiek z mojej strony to nie problem :>

Druga sprawa to uściślając, bo to już mnie dotyczy.

Oddział widzi tylko 6 przyległych heksów.
Oddział zwiadowczy widzi 6 przyległych heksów i 12 heksów oddalonych o 1 heks od pola na którym stoi?

I samolot zwiadowczy
12 pól
25 pól z których pierwsze i ostatnie musi być na krawędzi gracza
25 pól

Czy to dowolne pola, przyległe pola, pola w linii, pola które musza się stykać ?
Czy zasada że pola musza być na krawędzi naprawdę dotyczy tylko środkowego przelotu ?

PS:
Mój mail na Gmailu to Sarisoforos
W tytule wiadomości niech będzie "Kampania BGK - Nick"/Kampania BGK - strona" (zależnie od wybory czy rozkazy frakcjami czy pojedynczo) - i trzymajcie się tego tytułu i maila kontaktowego
by ładnie wątkował.

_________________
http://waristheh-word.blogspot.com/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kampania Kursk - zasady
PostNapisane: wtorek, 1 grudnia 2015, 20:27 
Adjudant

Dołączył(a): niedziela, 19 października 2014, 22:18
Posty: 225
Obrazek/zki się nie ładuje/ą.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kampania Kursk - zasady
PostNapisane: wtorek, 1 grudnia 2015, 22:11 
Major General
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 21 września 2010, 14:06
Posty: 3955
Lokalizacja: Warszawa
U mnie na dwóch komputerach się ładuje - duża grafika z żetonami z jakiejś gry planszowej.

BTW co to za nacje JU i UT?

_________________
"For when countries are in conflict, then we find the soldier's part
Is to clean up all the troubles that the politicians start."

The Node / Sturmovik Commander PL Zapraszam!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kampania Kursk - zasady
PostNapisane: wtorek, 1 grudnia 2015, 22:51 
Censor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 16 października 2006, 13:40
Posty: 18446
Lokalizacja: Warszawa
Sądząc po tym, że ma partyzantów pewnie Jugosławia. UT nie mam pojęcia.

To są rzetony ukradzione z TiSu z ichniej jakiejś planszówki :P

_________________
http://waristheh-word.blogspot.com/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kampania Kursk - zasady
PostNapisane: wtorek, 1 grudnia 2015, 22:58 
Adjudant

Dołączył(a): niedziela, 19 października 2014, 22:18
Posty: 225
Ciekawe, na lapku się ładuje:D

Tak więc:

Te graficzki są rozdrobnione za bardzo. Wystarczy poprostu coś do oznaczenia zwiadu, plutonu, kompanii, artylerii i oddziału specjalnego.

Dane oddziały podpiszemy imiennie i ponumerujemy we własnym zakresie. Rozpiski również Ci wyślemy-bardziej dla samej kontroli i archiwizacji:D

Ruch 1 pole jest tylko w terenie ciężkim. Normalnie jest dwa pola, po drodze 3. Walki o punkty strategiczne na pewno się odbędą. I przypominam że ważna jest też trasa po której oddziały się poruszają.

Oddział zwiadu-tak właśnie widzi.

Samolot-
UWAGA!
zmieniłem wartość ruchu samolotu tylko pierwszego dnia na 15! w pozostałych również ma być 15 nie 25!
zasada że pierwsze i ostatnie pola ma być na krawędzi dotyczy wszystkich przelotów!

Każde pole musi przylegać do poprzedniego. Po prostu rysujemy trasę przelotu samolotu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kampania Kursk - zasady
PostNapisane: wtorek, 1 grudnia 2015, 23:23 
Adjudant

Dołączył(a): czwartek, 22 grudnia 2005, 19:55
Posty: 216
Lokalizacja: Warszawa
AWu napisał(a):
Sądząc po tym, że ma partyzantów pewnie Jugosławia. UT nie mam pojęcia.

To są rzetony ukradzione z TiSu z ichniej jakiejś planszówki :P

Te żetony są od Budapesztu zrobionego od nowa przez gracza. UT to pewnie Ustasze chorwaccy.
viewtopic.php?f=40&t=14604 tu masz temat z tymi żetonami.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kampania Kursk - zasady
PostNapisane: środa, 2 grudnia 2015, 15:04 
Censor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 16 października 2006, 13:40
Posty: 18446
Lokalizacja: Warszawa
Wiciu napisał(a):
Ciekawe, na lapku się ładuje:D


Te graficzki są rozdrobnione za bardzo. Wystarczy poprostu coś do oznaczenia zwiadu, plutonu, kompanii, artylerii i oddziału specjalnego.


Dane oddziały podpiszemy imiennie i ponumerujemy we własnym zakresie. Rozpiski również Ci wyślemy-bardziej dla samej kontroli i archiwizacji:D


Od przybytku głowa nie boli, tu masz od razu zwiad i oddziały.

Jeśli oddziały są imienne to pytanie czy zwiad/obserwacja widzi czyj jest dany oddział, czy tylko że jest tam oddział danego typu/wartości punktowej.

Dzięki anonimie stamtąd je wygooglałem.

_________________
http://waristheh-word.blogspot.com/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kampania Kursk - zasady
PostNapisane: środa, 2 grudnia 2015, 15:27 
Adjudant

Dołączył(a): niedziela, 19 października 2014, 22:18
Posty: 225
Tylko wartość punktowa, a dokładniej przedział.
0-350-"squad"
351-750-pluton
750+ -kompania


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kampania Kursk - zasady
PostNapisane: środa, 2 grudnia 2015, 20:20 
Censor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 16 października 2006, 13:40
Posty: 18446
Lokalizacja: Warszawa
Obrazek

Na szybko i niechlujnie

_________________
http://waristheh-word.blogspot.com/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kampania Kursk - zasady
PostNapisane: środa, 2 grudnia 2015, 21:08 
Adjudant-Major

Dołączył(a): wtorek, 26 sierpnia 2014, 11:08
Posty: 325
Lokalizacja: Tu i ówdzie
Po co te żetony?żeby Ci przesyłać naniesione na mapę?czytałem i nie znalazłem na to odpowiedzi, nie lepiej, bym ci wysyłał kordynaty? Na dodatek nie mam komputera.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kampania Kursk - zasady
PostNapisane: środa, 2 grudnia 2015, 21:28 
Adjudant

Dołączył(a): niedziela, 19 października 2014, 22:18
Posty: 225
To będziesz mi wysyłał koordynaty i je wrzucę w jednego maila.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kampania Kursk - zasady
PostNapisane: środa, 2 grudnia 2015, 22:11 
Adjudant-Major

Dołączył(a): wtorek, 26 sierpnia 2014, 11:08
Posty: 325
Lokalizacja: Tu i ówdzie
Ok


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kampania Kursk - zasady
PostNapisane: środa, 2 grudnia 2015, 23:32 
Censor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 16 października 2006, 13:40
Posty: 18446
Lokalizacja: Warszawa
Byście widzieli gdzie na tej mapie sa wasze jednostki i gdzie widać przeciwnika

_________________
http://waristheh-word.blogspot.com/


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 168 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 12  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. Color scheme by ColorizeIt!
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL


Informacja o ciasteczkach
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji świadczonych usług. Jeśli nie akceptujesz tego faktu prosimy o opuszczenie tej strony.