Kampania Kursk - zasady
Re: Kampania Kursk - zasady
Robak zauważył ważną rzecz. Jeżeli wszystkie oddziały pojawią sięna mapie w tym samym momencie to będzie dość tłoczno.
Moja nowa propozycja to:
Każda strona może w pierwszej turze wystawić 6 oddziały w odległości max. 1 hexa od krawędzi, w drugiej turze 2 oddziały na krawędzie i w trzeciej też 2.
Robak uważa że lepiej byłoby tylko 2 oddziały na turę.
Co na to reszta graczy?
Moja nowa propozycja to:
Każda strona może w pierwszej turze wystawić 6 oddziały w odległości max. 1 hexa od krawędzi, w drugiej turze 2 oddziały na krawędzie i w trzeciej też 2.
Robak uważa że lepiej byłoby tylko 2 oddziały na turę.
Co na to reszta graczy?
-
- Adjudant-Major
- Posty: 323
- Rejestracja: wtorek, 26 sierpnia 2014, 11:08
- Lokalizacja: Tu i ówdzie
Re: Kampania Kursk - zasady
Ale to rozwala rozpiski, druga rzecz przecież jeśli dojdzie do spotkania, to walczy jedna rozpiska z drugą, gdzie tu miejsce na tłok.
Re: Kampania Kursk - zasady
Nie rozwala rozpisek, poza tym zmiana ich nie jest problemem
Tłok w manewrowaniu, jak rozstawisz wszystko naraz to nie będzie miejsca żeby np. wyminąć wroga i zajść go od tyłu.
Tłok w manewrowaniu, jak rozstawisz wszystko naraz to nie będzie miejsca żeby np. wyminąć wroga i zajść go od tyłu.
-
- Adjudant-Major
- Posty: 323
- Rejestracja: wtorek, 26 sierpnia 2014, 11:08
- Lokalizacja: Tu i ówdzie
Re: Kampania Kursk - zasady
Ale czy zachodzenie jest uwzględnione? Niby czytałem, ale możliwe że coś umknęło.
Re: Kampania Kursk - zasady
W bitwie 1vs1 nie jest, ale zajście przeciwnika z innej strony stwarza np. możliwość przekroczenia limitu 1050pkt lub możliwość zaatakowania z dwóch stron. Można również wymanewrować główne siły i spróbować zaatakować baterie artylerii albo zająć niebroniony punkt i odciągnąć tym uwagę innych jednostek. Możliwości taktycznych jest sporo.
-
- Capitaine-Adjudant-Major
- Posty: 952
- Rejestracja: środa, 19 maja 2010, 20:52
- Lokalizacja: Bytom
Re: Kampania Kursk - zasady
A więc napiszę o co chodzi
Nie ważne czy zaczniemy od krawędzi czy nie. Ruscy w dwie(jedną) turę mają 3 punkty a Niemcy maks 2. Moim zdaniem ustawia to całą kampanię.
Choć jak teraz to napisałem może właśnie nie
Nie ważne czy zaczniemy od krawędzi czy nie. Ruscy w dwie(jedną) turę mają 3 punkty a Niemcy maks 2. Moim zdaniem ustawia to całą kampanię.
Choć jak teraz to napisałem może właśnie nie
- AWu
- Słońce Austerlitz
- Posty: 18134
- Rejestracja: poniedziałek, 16 października 2006, 13:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Kampania Kursk - zasady
Myślę że to nie będzie miało aż tak wielkiego wpływu. A nawet jeśli to życie jest brutalne i musimy się z tym pogodzićRobakk pisze:A więc napiszę o co chodzi
(...) Moim zdaniem ustawia to całą kampanię. Choć jak teraz to napisałem może właśnie nie
Żeby nie było przeciągania to robimy szybkie głosowanie. Opcje takie:
1. Rozstawiamy wszystko naraz
2. Rozstawiamy mojej drugiej propozycji (tura pierwsza 6, kolejne tury 2)
3. Rozstawiamy wg propozycji Robaka (wszystkie tury po 2 oddziały)
Czas do 29 listopada, a 1 grudnia zaczynamy zabawę.
Głosuje na swoją drugą opcję.
Przeczytajcie wszyscy dokładnie całe zasady to może się jeszcze jakieś niedopatrzenie znajdzie.
Re: Kampania Kursk - zasady
A może spotkajmy się w połowie drogi pierwsze wystawienie 4 oddziały a kolejne wystawienia po dwa?
Odważni nie żyją wiecznie, ostrożni nie żyją w ogóle...
Re: Kampania Kursk - zasady
Zamiast oddział powinno być rozpiska
Odważni nie żyją wiecznie, ostrożni nie żyją w ogóle...
-
- Adjudant-Major
- Posty: 323
- Rejestracja: wtorek, 26 sierpnia 2014, 11:08
- Lokalizacja: Tu i ówdzie
Re: Kampania Kursk - zasady
To jestem za tym, że pierwsza wchodzi rozpiska zwiadu, a potem jak się chce, oczywiście od następnej try
Re: Kampania Kursk - zasady
Jak zwykle gdzie 2 Polaków tam 3 zdania...
Grot i Misiek- wybierzcie coś z podanych opcji.
Grot i Misiek- wybierzcie coś z podanych opcji.