Kampania Kursk - zasady

"Battlegroup Kursk", "Battlegroup Normandy" i kolejne części systemu.
Robakk
Capitaine-Adjudant-Major
Posty: 952
Rejestracja: środa, 19 maja 2010, 20:52
Lokalizacja: Bytom

Re: Kampania Kursk - zasady

Post autor: Robakk »

Wiciu pisze:
Robakk pisze:
Jeżeli na ostrzelanym polu nie rozegra się bitwa ale znajdują się tam jakieś oddziały to sędzia rzuca k6 za każdy strzał artylerii. W przypadku wyrzucenia 6 rzuca jeszcze raz.

1-pojazd opancerzony zniszczony
2-pojazd nieopancerzony zniszczony
3-umocnienia zniszczone
4-działo zniszczone
5-2 piechurów zabitych
6-1 piechur zabity
Czemu 6 się przerzuca jak jest efekt na 6?:)
Pierwszy rzut jest na trafienie drugi na zadanie obrażeń.
Dalej nie czaję 8-)
Awatar użytkownika
AWu
Słońce Austerlitz
Posty: 18134
Rejestracja: poniedziałek, 16 października 2006, 13:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Kampania Kursk - zasady

Post autor: AWu »

Rzucasz X kości 6 ściennych.

Zbierasz wyrzucone 6-stki, a resztę wywalasz.

Każdą 6stkę rzucasz jeszcze raz i porównujesz z tabelką.
Robakk
Capitaine-Adjudant-Major
Posty: 952
Rejestracja: środa, 19 maja 2010, 20:52
Lokalizacja: Bytom

Re: Kampania Kursk - zasady

Post autor: Robakk »

No pięknie AWu, ja prosty człowiek jestem więc muszę mieć prosto wyjaśnione :P
Ruchy poszły.
Awatar użytkownika
AWu
Słońce Austerlitz
Posty: 18134
Rejestracja: poniedziałek, 16 października 2006, 13:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Kampania Kursk - zasady

Post autor: AWu »

Pomimo problemów z upojeniem alkoholowym Znoszczenki pilota zwiadowczego Polikarpowa rosyjskie ruchy są w bazie.

Czekamy na 2 turę w wykonaniu Niemców.

Kolejna uwaga, Nawała artyleryjska.

Na zasadach takich jakie są nie da się zrobić przygotowania artyleryjskiego przed atakiem.
Bo jeśli się strzela w pole na które się atakuje to jeśli nie nastąpi bitwa to artyleria bije po swoich.

Od następnej (3) tury wprowadzam następujące zmiany:
1: Jak artyleria strzela w pole do którego nie ma widoczności przyjazny oddział ( korekta w czasie ataku) to następuje 50% szansa na losowe zniesienie na jedno z sąsiednich pól. Jeśli strzela kolejny raz w to samo pole to jest wstrzelana i nie ma znoszenia.
2: Gdy artyleria jest wyznaczona do ataku na pole, które atakuje jednostka własna, i nie ma na nim bitwy to na 2-6 nawała jest przesuwana na jedno pole przyległe do pola pierwotnego ataku zgodnie z ruchem wchodzącej na nie jednostki własnej. (przepchnięcie). I atakuje to pole z połową siły.
Jeśli wypadnie jedynka to przy wyniku 1-3 atakuje oddziały własne na pierwotnym polu z połową siły, a pezy 4+ jest znoszona na sąsiednie pole i atakuje połową siły.
Wiciu
Adjudant
Posty: 228
Rejestracja: niedziela, 19 października 2014, 22:18
Been thanked: 3 times

Re: Kampania Kursk - zasady

Post autor: Wiciu »

Ok, jestem za.

Żeby nie było marudzenia i przedłużania:
1. Zasady proponowane przez AWu uznajemy za obowiązujące.
2. Nikt się nie sprzeciwiał więc artyleria w przypadku trafienia pojazdu bije z siłą 2 na tylny pancerz - każdy sobie sam to rozstrzygnie.

Errata w pierwszym poście.
Awatar użytkownika
AWu
Słońce Austerlitz
Posty: 18134
Rejestracja: poniedziałek, 16 października 2006, 13:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Kampania Kursk - zasady

Post autor: AWu »

Na polu F7 dochodzi do pierwszego kontaktu z wrogiem..

Obrazek

Teraz pewnie z pół roku minie nim zagracie bitwę :P
Robakk
Capitaine-Adjudant-Major
Posty: 952
Rejestracja: środa, 19 maja 2010, 20:52
Lokalizacja: Bytom

Re: Kampania Kursk - zasady

Post autor: Robakk »

Nie będzie tak źle :)
misiek82
Adjudant-Major
Posty: 323
Rejestracja: wtorek, 26 sierpnia 2014, 11:08
Lokalizacja: Tu i ówdzie

Re: Kampania Kursk - zasady

Post autor: misiek82 »

Robaku wlazlem na ciebie?
Robakk
Capitaine-Adjudant-Major
Posty: 952
Rejestracja: środa, 19 maja 2010, 20:52
Lokalizacja: Bytom

Re: Kampania Kursk - zasady

Post autor: Robakk »

Na grota ;)
misiek82
Adjudant-Major
Posty: 323
Rejestracja: wtorek, 26 sierpnia 2014, 11:08
Lokalizacja: Tu i ówdzie

Re: Kampania Kursk - zasady

Post autor: misiek82 »

Więc tak. W Sztygarce w czwartek 17 możemy zagrać.
grot
Sergent
Posty: 101
Rejestracja: poniedziałek, 25 listopada 2013, 20:14
Lokalizacja: Gliwice

Re: Kampania Kursk - zasady

Post autor: grot »

To teraz wyjdę na głupka gdzie jest sztygarka? I o jakiej godzinie?
Odważni nie żyją wiecznie, ostrożni nie żyją w ogóle...
misiek82
Adjudant-Major
Posty: 323
Rejestracja: wtorek, 26 sierpnia 2014, 11:08
Lokalizacja: Tu i ówdzie

Re: Kampania Kursk - zasady

Post autor: misiek82 »

Dąbrowa Górnicza od 10 do 18 jestem.
misiek82
Adjudant-Major
Posty: 323
Rejestracja: wtorek, 26 sierpnia 2014, 11:08
Lokalizacja: Tu i ówdzie

Re: Kampania Kursk - zasady

Post autor: misiek82 »

Jeszcze prośba do sędziego lub twórcy o rozrysowanie stołu. Na pewno ułatw, choć widzę szanse na upierdliwą obronę. Jeszcze jedno jako obrońca mam prawo do rozstawienia wszystkiego? Czy po kolei wchodzą?
Wiciu
Adjudant
Posty: 228
Rejestracja: niedziela, 19 października 2014, 22:18
Been thanked: 3 times

Re: Kampania Kursk - zasady

Post autor: Wiciu »

Mapke z bliska podglądnijcie sobie na Google Maps i wspólnie rozłóżcie mniej więcej tak jak ma być. Gracie wybrany/wylosowany scenariusz attack/defence z tym że nie może to być żaden dający bonusy z np. artylerii i innych tego typu rzeczy które nie wpiszą się w założenia kampanii.
misiek82
Adjudant-Major
Posty: 323
Rejestracja: wtorek, 26 sierpnia 2014, 11:08
Lokalizacja: Tu i ówdzie

Re: Kampania Kursk - zasady

Post autor: misiek82 »

Hmm.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Battlegroup”