[AAR] Spotkanie po latach (Battlegroup Overlord)

"Battlegroup Kursk", "Battlegroup Normandy" i kolejne części systemu.
Awatar użytkownika
AWu
Censor
Posty: 18446
Rejestracja: poniedziałek, 16 października 2006, 13:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: [AAR] xxxxxx Battlegroup Overlord - Klub Agresor 23.11.2

Post autor: AWu » sobota, 23 listopada 2013, 22:36

Śliczne te domki.

I 8 rad Xardasa też mi się podoba.
Awatar użytkownika
xardas12r
Generalleutnant
Posty: 3924
Rejestracja: poniedziałek, 27 listopada 2006, 13:05
Lokalizacja: Olsztyn/Warszawa
Kontakt:

Re: [AAR] xxxxxx Battlegroup Overlord - Klub Agresor 23.11.2

Post autor: xardas12r » niedziela, 24 listopada 2013, 01:33

Niektóre zdjęcia wyszły naprawdę dobrze
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
WarHammster
Général de Division
Posty: 3269
Rejestracja: czwartek, 8 marca 2012, 22:56
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: [AAR] xxxxxx Battlegroup Overlord - Klub Agresor 23.11.2

Post autor: WarHammster » niedziela, 24 listopada 2013, 11:08

Świetnie przerobiłeś fotki Maciek. Czekam na raport z takim właśnie efektem.
http://warhammster.blogspot.com/
W żywocie Herborda - starszyzna nie może podjąć żadnej decyzji bez konsultacji z ludem.
Awatar użytkownika
xardas12r
Generalleutnant
Posty: 3924
Rejestracja: poniedziałek, 27 listopada 2006, 13:05
Lokalizacja: Olsztyn/Warszawa
Kontakt:

Re: [AAR] xxxxxx Battlegroup Overlord - Klub Agresor 23.11.2

Post autor: xardas12r » niedziela, 24 listopada 2013, 13:12

Jeszcze się zastanawiam nad zdjęciami kolorowymi vs. czarno-białe
Obrazek
Awatar użytkownika
Przemos19
General der Panzertruppen
Posty: 4949
Rejestracja: sobota, 10 czerwca 2006, 22:46
Lokalizacja: Zawiercie/Katowice
Kontakt:

Re: [AAR] xxxxxx Battlegroup Overlord - Klub Agresor 23.11.2

Post autor: Przemos19 » niedziela, 24 listopada 2013, 13:15

Nie no, relacja zapowiada się smakowicie. Jak zostały zrobione drogi?
http://www.przemos85.blogspot.com/ - blog poświęcony OWW2 i wargamingowi

http://www.battlegroup.net.pl - strona poświęcona Operation World War 2 i wargamingowi
Awatar użytkownika
GRZ
Général de Brigade
Posty: 2777
Rejestracja: niedziela, 10 lipca 2011, 15:26
Lokalizacja: Warszawa

Re: [AAR] xxxxxx Battlegroup Overlord - Klub Agresor 23.11.2

Post autor: GRZ » niedziela, 24 listopada 2013, 13:22

Fotki fajne. Czekamy na raport. Lepsze imho są zdjęcia kolorowe.
"In war victory is one part planing and nine parts faith"
ale dobre kostki pomagają.
Awatar użytkownika
AWu
Censor
Posty: 18446
Rejestracja: poniedziałek, 16 października 2006, 13:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: [AAR] xxxxxx Battlegroup Overlord - Klub Agresor 23.11.2

Post autor: AWu » niedziela, 24 listopada 2013, 13:52

Niebo po ciut nieodpowiednim kątem w stosunku do ziemi.

Mi się bardziej podobają czarno białe, mniej widać, że to modele.
Awatar użytkownika
WarHammster
Général de Division
Posty: 3269
Rejestracja: czwartek, 8 marca 2012, 22:56
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: [AAR] xxxxxx Battlegroup Overlord - Klub Agresor 23.11.2

Post autor: WarHammster » niedziela, 24 listopada 2013, 14:04

Żadnych czarno białych zdjęć bo ubije jak śmietanę ;). Kolorowe zdjęcia są ładne bo kolorowe. AWu oczywiście detektyw gadżet, nie czepiaj się szczegółów :).
http://warhammster.blogspot.com/
W żywocie Herborda - starszyzna nie może podjąć żadnej decyzji bez konsultacji z ludem.
Awatar użytkownika
AWu
Censor
Posty: 18446
Rejestracja: poniedziałek, 16 października 2006, 13:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: [AAR] xxxxxx Battlegroup Overlord - Klub Agresor 23.11.2

Post autor: AWu » niedziela, 24 listopada 2013, 14:09

Paralotniarz.. jestem wyczulony na kąt chmur i trochę razi :>
Awatar użytkownika
Raleen
Colonel Général
Posty: 35609
Rejestracja: czwartek, 22 grudnia 2005, 14:40
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 80 times
Been thanked: 34 times
Kontakt:

Re: [AAR] xxxxxx Battlegroup Overlord - Klub Agresor 23.11.2

Post autor: Raleen » niedziela, 24 listopada 2013, 17:50

Od tego jest w Photoshopie opcja obracania zdjęć, by takie problemy jw. eliminować. A co do wcześniejszej kwestii - jestem za kolorem.
Panie, weźcie kości w rękę i wyobraźcie sobie, że gracie z królem Kastylii, i rzucając je na stół zdajecie wszystko na los bitwy. Jeśli dopisze wam szczęście, zrobicie najlepszy rzut, jaki kiedykolwiek uczynił król na ziemi; a jeśli rzut wam się nie powiedzie, inaczej nie odejdziecie z gry, jak z honorem.

Gil de Osem do króla Portugalii Jana I Dobrego przed bitwą pod Aljubarrotą (14.VIII.1385)
Awatar użytkownika
xardas12r
Generalleutnant
Posty: 3924
Rejestracja: poniedziałek, 27 listopada 2006, 13:05
Lokalizacja: Olsztyn/Warszawa
Kontakt:

Re: [AAR] xxxxxx Battlegroup Overlord - Klub Agresor 23.11.2

Post autor: xardas12r » niedziela, 24 listopada 2013, 18:31

Kolejne dwa pomysły:

Obrazek
Mapa rozstawienia
Obrazek
Minimapa z zaznaczoną pozycją jednostki

Przejdą?
Obrazek
Awatar użytkownika
AWu
Censor
Posty: 18446
Rejestracja: poniedziałek, 16 października 2006, 13:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: [AAR] xxxxxx Battlegroup Overlord - Klub Agresor 23.11.2

Post autor: AWu » niedziela, 24 listopada 2013, 21:12

Fiu Fiu

Zrób to jeszcze we flashu z animacjami :P
Awatar użytkownika
Pumba
Caporal
Posty: 52
Rejestracja: środa, 15 grudnia 2010, 15:13
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: [AAR] xxxxxx Battlegroup Overlord - Klub Agresor 23.11.2

Post autor: Pumba » niedziela, 24 listopada 2013, 22:04

Pierwsza opcja chyba czytelniejsza, ale druga bardziej przypomina RTSa :D
Awatar użytkownika
WarHammster
Général de Division
Posty: 3269
Rejestracja: czwartek, 8 marca 2012, 22:56
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: [AAR] xxxxxx Battlegroup Overlord - Klub Agresor 23.11.2

Post autor: WarHammster » niedziela, 24 listopada 2013, 22:30

:idea: Pomysł przedni. Bardzo mi się podoba Macieju :idea: Nie pytaj się czy przejdą, jesteś kreatywny i nie potrzebujesz nikogo aprobaty ;) . Pomyśl jeszcze nad nazwą i... nie mogę się doczekać raportu :D.

PS. Możesz połączyć oba pomysły.
http://warhammster.blogspot.com/
W żywocie Herborda - starszyzna nie może podjąć żadnej decyzji bez konsultacji z ludem.
Awatar użytkownika
Biały
Sergent
Posty: 107
Rejestracja: czwartek, 15 października 2009, 08:03
Lokalizacja: Gdańsk

Re: [AAR] xxxxxx Battlegroup Overlord - Klub Agresor 23.11.2

Post autor: Biały » środa, 27 listopada 2013, 11:46

Ja bym trochę kolorki skręcił, żeby wyglądały na wyblakłe.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Battlegroup”