[Liga PoG III] Zgłoszenia

Zorganizowane rozgrywki ligowe w sieci, odbywające się pod patronatem naszego forum, a w przeszłości pod patronatem forum "Ścieżek chwały".
Awatar użytkownika
JednoSlowo
Capitaine
Posty: 897
Rejestracja: poniedziałek, 11 września 2006, 21:05
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: JednoSlowo »

Sprawa się niestety wyjaśniła - niestety, bo Outlaw zrezygnował - i mamy 24 graczy. Nie mam potwierdzenia od Pitera i Bogdanaxp, ale nie spodziewam się od nich odmów. W poniedziałek będziemy mieli zatem 8 grup po trzy osoby - w każdej grupie będzie jedna rozstawiona osoba. Proponuję, by były to osoby, które w II edycji zajęły I i II miejsca w grupach (czyli Psycho_l, Kuboff, Jasz, Gror, Piter, Bogdanxp i niżej podpisany), i - ponieważ Lord Jefferey się nie zgłosił i brakuje 8 - niech będzie nim Rom_mel, który miał najlepszy wynik w II edycji spośród pozostałych zgłoszonych (9 pkt - 60 pkt - więcej lub tyle samo mieli Ozy i Valdemort, którzy się nie zgłosili.

Pozdrowienia
JednoSłowo
Nie dajcie się wyprzedzić tym z Missisipi
Awatar użytkownika
Gror
Adjudant
Posty: 205
Rejestracja: poniedziałek, 11 września 2006, 21:14
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

Post autor: Gror »

Nie do końca mam jasność :oops: jakim systemem gramy w III Edycji.
Najpierw 8x3, a co potem? Wychodzi po jednym czy po dwóch? Dalej pucharowo czy grupy po 4?
Dobrze byłoby to gdzieś jasno ująć :) (chyba, że to ja słabo szukam :oops: )
Awatar użytkownika
JednoSlowo
Capitaine
Posty: 897
Rejestracja: poniedziałek, 11 września 2006, 21:05
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: JednoSlowo »

I teraz jeszcze sprawa grup - proponuję, żeby zwycięzcy grup z I edycji byli rozstawieni w grupach A, C, E i G, a ci, którzy zajęli II miejsca - w grupach B, D, F i H. Nadto proponujuę wprowadzić jakieś zabezpieczenie, żeby nie było tak, że w grupie A będzie zwycięzca tej samej grupy, co w grupie B gracz, który zajął w niej II miejsce.
Czyli: losujemy który z graczy I będzie grał w grupie A, C E i G. A potem graczy II z tej samej grupy w II ed, co gracze I wylosowani do grup A i C, losujemy spośród nich do grup F i H, a tych graczy II z grup w II ed, których gracze I zostali wylosowani do E i G - losujemy do B i D.

Mam nadzieję, żę jest to mniej więcej jasne.

Pozdrowienia
JednoSłowo
Nie dajcie się wyprzedzić tym z Missisipi
Awatar użytkownika
JednoSlowo
Capitaine
Posty: 897
Rejestracja: poniedziałek, 11 września 2006, 21:05
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: JednoSlowo »

Jasz to już napisął przy 25 uczestnikach - kramy 8 grup po 3 i wychodzą tylko zwycięzcy i grają w ćwierćfinale zwycięzca A ze zwycięzcą B itd. Przy trzyosobowych grupach nie będzie zbyt wielu gier o pietruszkę - a jednocześnie, z powody dużej szansy na pat (a wygra z B, B wygra z C a C wygra z A) proponuję uwzględniać czas skończenia gry zwycięskiej - czy jeśli w naszej sytuacji A wygrał jesienią 1917, B wygrał zimą 1915, a C wygrał zimą 1919 - to I miejsce zdobywa B. Powinno to trochę nadać tempa grom ;-)

Pozdrowienia
JednoSłowo
Nie dajcie się wyprzedzić tym z Missisipi
Awatar użytkownika
JednoSlowo
Capitaine
Posty: 897
Rejestracja: poniedziałek, 11 września 2006, 21:05
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: JednoSlowo »

Zresztą pełen i oficjalny regulamin oczywiście pojawi się w specjalnym wątku, gdzie będzie tabela i regulamin.

A - no i proponuję zreformować przestoje. Czyli jasno powiedzieć, że zgłoszenie przestoju leży w gestii graczy, ale jeśli gra nie zostanie zakończona w terminie - to zostaną z urzędu uwzględnione ze wszystkimi konsekwencjami wszystkie przestoje, które mogły zostać zgłoszone przez graczy.

Pozdrowienia
JednoSłowo
Nie dajcie się wyprzedzić tym z Missisipi
Awatar użytkownika
Jasz
Général de Brigade
Posty: 2147
Rejestracja: poniedziałek, 11 września 2006, 21:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Jasz »

Genialny system szansa ze zagram z Psyholem, dopiero w finale!!!! Tylko nie dokońca jestm przekonany do nie zgłoszonych przestojó a potem ich egzekwowaniu w koncu już niedlugo zacznie sie okres urlopowy (no moze nie podczas grupówek ale pózniej) i trzeba to też uwzględnić.
Awatar użytkownika
JednoSlowo
Capitaine
Posty: 897
Rejestracja: poniedziałek, 11 września 2006, 21:05
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: JednoSlowo »

Przypomnę, że przestój jest tylko wtedy, gdy gracz nie ustali przerwy w grze z drugim na ACTS! Czyli grę można spokojnie przerwać na tydzień, o ile wcześniej w ACTS będzie jasno wyrażona zgoda obu graczy na taką przerwę - wtedy nie ma przestoju.

I kolejna sprawa: losujemy grupy już dzisiaj pod adresem http://acts.warhorsesim.com/dynamic/jou ... p?id=10586
W trakcie weekendu pojawi się wątek z regulaminem, natomiast ruszamy z grą od poniedziałku (chyba, że ktoś chce wcześniej przed regulaminem - generalnie nie będzie tam żadnych niespodzianek, bo juz wszystko było opisane - w skrócie:
1. z grupy wychodzi 1 gracz
2. jeśli nie można ustalić zwycięzcy grupy wesług dużych punktów, decydują małe punkty
3. jeśli nie da się ustalić po małych punktach, decyduje szybkość ukończenia zwycięskiej gry


Pozdrowienia
JednoSłowo
Nie dajcie się wyprzedzić tym z Missisipi
Awatar użytkownika
rom_mel
Caporal-Fourrier
Posty: 79
Rejestracja: środa, 18 października 2006, 10:54
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: rom_mel »

co do regulaminu to mmnie interesuje tylko jedna rzecz czy właczamy opcje z okopami bef w/g proponowanej ostatniej errety ??

czyli spadają okopy po pierwszym ataku na BEF

ps. Wow Nawet nie wiedzialem że byłem rozstawiony :D
aka. kromka ^^
Awatar użytkownika
Peyo
Adjudant
Posty: 249
Rejestracja: czwartek, 26 października 2006, 00:32
Lokalizacja: Wrocław/Warszawa

Post autor: Peyo »

Ustalmy sposób nazywania gier w Acts
Awatar użytkownika
JednoSlowo
Capitaine
Posty: 897
Rejestracja: poniedziałek, 11 września 2006, 21:05
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: JednoSlowo »

Proponuję jak wcześniej bywało: PL POG [Grupa][NrGracza1]-[Grupa][NrGracza2], czyli moja gra z Peyo (choć oczywiście na tym etapie nierealna) nazywałaby się:

PL POG A2-E1

Oczywiście zaraz dopiszę numery w ramach każdej z grup.

Pozdrowienia
JednoSłowo
Nie dajcie się wyprzedzić tym z Missisipi
Awatar użytkownika
Wallenstein
Sergent-Major
Posty: 172
Rejestracja: środa, 26 kwietnia 2006, 09:13
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

Post autor: Wallenstein »

Czy są jakieś oficjalne wytyczne co do zasad opcjonalnych, czy też ustalamy indywidualnie przed każdą grą?
Awatar użytkownika
JednoSlowo
Capitaine
Posty: 897
Rejestracja: poniedziałek, 11 września 2006, 21:05
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: JednoSlowo »

Regulamin oficjalnie będize dostępny w poniedziałek (mam nadzieję, że zdążę). Natomiast nieoficjalnie jest tak:
1. Obowiązują przepisy z papierowej instrukcji, scenariusz standardowy z dodatkowymi korpusami w Łucku i Stanisławowie. To jest podstawa, zwana dalej Podstawą.

2. To, jakie przepisy gracze sobie ustalą między sobą - zarówno co do przepisów opcjonalnych (-1 do okopów, scenariusz historyczny, okopy pod BEF-em kasowane po pierwszym ataku) jak i co do długości gry (pełna kampania czy scenariusz wojny ograniczonej) - zależy tylko od nich. Ale w razie braku zgody - obowiązuje Podstawa.

Pozdrowienia
JednoSłowo
Nie dajcie się wyprzedzić tym z Missisipi
Awatar użytkownika
Jasz
Général de Brigade
Posty: 2147
Rejestracja: poniedziałek, 11 września 2006, 21:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Jasz »

Jeśli chodzi o papierową instrukcje to oczywiście nie obowiązują błędy z niej.
Awatar użytkownika
JednoSlowo
Capitaine
Posty: 897
Rejestracja: poniedziałek, 11 września 2006, 21:05
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: JednoSlowo »

Oczywiście. Kiedyś już nawet była podana hierarchia - najpierw polska instrukcja, potem angielska, jeśli polska jest błędna lub niejasna, potem oficjalne FAQ, a na końcu przyjęta praktyka przez uczestników Forum - ale nie dam głowy, czy to było w tej kolejności.

Pozdrowienia
JednoSłowo
Nie dajcie się wyprzedzić tym z Missisipi
Awatar użytkownika
Andy
Grossadmiral
Posty: 9510
Rejestracja: czwartek, 22 grudnia 2005, 18:49
Lokalizacja: Piastów

Post autor: Andy »

Do świętych ksiąg synoptycznych Ścieżek Chwały dorzuciłbym jeszcze uaktualnione opisy kart. Tylko wrodzona skromność :wink: nie pozwala mi ponadto wymienić Erraty Andy'ego.
Jako instrukcję angielską należy rozumieć, rzecz jasna, edycję z 2004 r., do której m.in. wprowadzono w formie odrębnych reguł część nowych opisów kart.
Never in the field of human conflict has so much been owed by so many to so few...
Premier Winston Churchill, 20 sierpnia 1940 r.
...and for so little.
Porucznik pilot Michael Appleby, dzienny żołd 14 szylingów i 6 pensów
Zablokowany

Wróć do „Forumowa Liga Ścieżek chwały”