[Liga PoG III] Zgłoszenia
- JednoSlowo
- Capitaine
- Posty: 897
- Rejestracja: poniedziałek, 11 września 2006, 21:05
- Lokalizacja: Warszawa
Sprawa się niestety wyjaśniła - niestety, bo Outlaw zrezygnował - i mamy 24 graczy. Nie mam potwierdzenia od Pitera i Bogdanaxp, ale nie spodziewam się od nich odmów. W poniedziałek będziemy mieli zatem 8 grup po trzy osoby - w każdej grupie będzie jedna rozstawiona osoba. Proponuję, by były to osoby, które w II edycji zajęły I i II miejsca w grupach (czyli Psycho_l, Kuboff, Jasz, Gror, Piter, Bogdanxp i niżej podpisany), i - ponieważ Lord Jefferey się nie zgłosił i brakuje 8 - niech będzie nim Rom_mel, który miał najlepszy wynik w II edycji spośród pozostałych zgłoszonych (9 pkt - 60 pkt - więcej lub tyle samo mieli Ozy i Valdemort, którzy się nie zgłosili.
Pozdrowienia
JednoSłowo
Pozdrowienia
JednoSłowo
Nie dajcie się wyprzedzić tym z Missisipi
- JednoSlowo
- Capitaine
- Posty: 897
- Rejestracja: poniedziałek, 11 września 2006, 21:05
- Lokalizacja: Warszawa
I teraz jeszcze sprawa grup - proponuję, żeby zwycięzcy grup z I edycji byli rozstawieni w grupach A, C, E i G, a ci, którzy zajęli II miejsca - w grupach B, D, F i H. Nadto proponujuę wprowadzić jakieś zabezpieczenie, żeby nie było tak, że w grupie A będzie zwycięzca tej samej grupy, co w grupie B gracz, który zajął w niej II miejsce.
Czyli: losujemy który z graczy I będzie grał w grupie A, C E i G. A potem graczy II z tej samej grupy w II ed, co gracze I wylosowani do grup A i C, losujemy spośród nich do grup F i H, a tych graczy II z grup w II ed, których gracze I zostali wylosowani do E i G - losujemy do B i D.
Mam nadzieję, żę jest to mniej więcej jasne.
Pozdrowienia
JednoSłowo
Czyli: losujemy który z graczy I będzie grał w grupie A, C E i G. A potem graczy II z tej samej grupy w II ed, co gracze I wylosowani do grup A i C, losujemy spośród nich do grup F i H, a tych graczy II z grup w II ed, których gracze I zostali wylosowani do E i G - losujemy do B i D.
Mam nadzieję, żę jest to mniej więcej jasne.
Pozdrowienia
JednoSłowo
Nie dajcie się wyprzedzić tym z Missisipi
- JednoSlowo
- Capitaine
- Posty: 897
- Rejestracja: poniedziałek, 11 września 2006, 21:05
- Lokalizacja: Warszawa
Jasz to już napisął przy 25 uczestnikach - kramy 8 grup po 3 i wychodzą tylko zwycięzcy i grają w ćwierćfinale zwycięzca A ze zwycięzcą B itd. Przy trzyosobowych grupach nie będzie zbyt wielu gier o pietruszkę - a jednocześnie, z powody dużej szansy na pat (a wygra z B, B wygra z C a C wygra z A) proponuję uwzględniać czas skończenia gry zwycięskiej - czy jeśli w naszej sytuacji A wygrał jesienią 1917, B wygrał zimą 1915, a C wygrał zimą 1919 - to I miejsce zdobywa B. Powinno to trochę nadać tempa grom
Pozdrowienia
JednoSłowo
Pozdrowienia
JednoSłowo
Nie dajcie się wyprzedzić tym z Missisipi
- JednoSlowo
- Capitaine
- Posty: 897
- Rejestracja: poniedziałek, 11 września 2006, 21:05
- Lokalizacja: Warszawa
Zresztą pełen i oficjalny regulamin oczywiście pojawi się w specjalnym wątku, gdzie będzie tabela i regulamin.
A - no i proponuję zreformować przestoje. Czyli jasno powiedzieć, że zgłoszenie przestoju leży w gestii graczy, ale jeśli gra nie zostanie zakończona w terminie - to zostaną z urzędu uwzględnione ze wszystkimi konsekwencjami wszystkie przestoje, które mogły zostać zgłoszone przez graczy.
Pozdrowienia
JednoSłowo
A - no i proponuję zreformować przestoje. Czyli jasno powiedzieć, że zgłoszenie przestoju leży w gestii graczy, ale jeśli gra nie zostanie zakończona w terminie - to zostaną z urzędu uwzględnione ze wszystkimi konsekwencjami wszystkie przestoje, które mogły zostać zgłoszone przez graczy.
Pozdrowienia
JednoSłowo
Nie dajcie się wyprzedzić tym z Missisipi
- JednoSlowo
- Capitaine
- Posty: 897
- Rejestracja: poniedziałek, 11 września 2006, 21:05
- Lokalizacja: Warszawa
Przypomnę, że przestój jest tylko wtedy, gdy gracz nie ustali przerwy w grze z drugim na ACTS! Czyli grę można spokojnie przerwać na tydzień, o ile wcześniej w ACTS będzie jasno wyrażona zgoda obu graczy na taką przerwę - wtedy nie ma przestoju.
I kolejna sprawa: losujemy grupy już dzisiaj pod adresem http://acts.warhorsesim.com/dynamic/jou ... p?id=10586
W trakcie weekendu pojawi się wątek z regulaminem, natomiast ruszamy z grą od poniedziałku (chyba, że ktoś chce wcześniej przed regulaminem - generalnie nie będzie tam żadnych niespodzianek, bo juz wszystko było opisane - w skrócie:
1. z grupy wychodzi 1 gracz
2. jeśli nie można ustalić zwycięzcy grupy wesług dużych punktów, decydują małe punkty
3. jeśli nie da się ustalić po małych punktach, decyduje szybkość ukończenia zwycięskiej gry
Pozdrowienia
JednoSłowo
I kolejna sprawa: losujemy grupy już dzisiaj pod adresem http://acts.warhorsesim.com/dynamic/jou ... p?id=10586
W trakcie weekendu pojawi się wątek z regulaminem, natomiast ruszamy z grą od poniedziałku (chyba, że ktoś chce wcześniej przed regulaminem - generalnie nie będzie tam żadnych niespodzianek, bo juz wszystko było opisane - w skrócie:
1. z grupy wychodzi 1 gracz
2. jeśli nie można ustalić zwycięzcy grupy wesług dużych punktów, decydują małe punkty
3. jeśli nie da się ustalić po małych punktach, decyduje szybkość ukończenia zwycięskiej gry
Pozdrowienia
JednoSłowo
Nie dajcie się wyprzedzić tym z Missisipi
- JednoSlowo
- Capitaine
- Posty: 897
- Rejestracja: poniedziałek, 11 września 2006, 21:05
- Lokalizacja: Warszawa
- Wallenstein
- Sergent-Major
- Posty: 172
- Rejestracja: środa, 26 kwietnia 2006, 09:13
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- JednoSlowo
- Capitaine
- Posty: 897
- Rejestracja: poniedziałek, 11 września 2006, 21:05
- Lokalizacja: Warszawa
Regulamin oficjalnie będize dostępny w poniedziałek (mam nadzieję, że zdążę). Natomiast nieoficjalnie jest tak:
1. Obowiązują przepisy z papierowej instrukcji, scenariusz standardowy z dodatkowymi korpusami w Łucku i Stanisławowie. To jest podstawa, zwana dalej Podstawą.
2. To, jakie przepisy gracze sobie ustalą między sobą - zarówno co do przepisów opcjonalnych (-1 do okopów, scenariusz historyczny, okopy pod BEF-em kasowane po pierwszym ataku) jak i co do długości gry (pełna kampania czy scenariusz wojny ograniczonej) - zależy tylko od nich. Ale w razie braku zgody - obowiązuje Podstawa.
Pozdrowienia
JednoSłowo
1. Obowiązują przepisy z papierowej instrukcji, scenariusz standardowy z dodatkowymi korpusami w Łucku i Stanisławowie. To jest podstawa, zwana dalej Podstawą.
2. To, jakie przepisy gracze sobie ustalą między sobą - zarówno co do przepisów opcjonalnych (-1 do okopów, scenariusz historyczny, okopy pod BEF-em kasowane po pierwszym ataku) jak i co do długości gry (pełna kampania czy scenariusz wojny ograniczonej) - zależy tylko od nich. Ale w razie braku zgody - obowiązuje Podstawa.
Pozdrowienia
JednoSłowo
Nie dajcie się wyprzedzić tym z Missisipi
- JednoSlowo
- Capitaine
- Posty: 897
- Rejestracja: poniedziałek, 11 września 2006, 21:05
- Lokalizacja: Warszawa
Oczywiście. Kiedyś już nawet była podana hierarchia - najpierw polska instrukcja, potem angielska, jeśli polska jest błędna lub niejasna, potem oficjalne FAQ, a na końcu przyjęta praktyka przez uczestników Forum - ale nie dam głowy, czy to było w tej kolejności.
Pozdrowienia
JednoSłowo
Pozdrowienia
JednoSłowo
Nie dajcie się wyprzedzić tym z Missisipi
Do świętych ksiąg synoptycznych Ścieżek Chwały dorzuciłbym jeszcze uaktualnione opisy kart. Tylko wrodzona skromność nie pozwala mi ponadto wymienić Erraty Andy'ego.
Jako instrukcję angielską należy rozumieć, rzecz jasna, edycję z 2004 r., do której m.in. wprowadzono w formie odrębnych reguł część nowych opisów kart.
Jako instrukcję angielską należy rozumieć, rzecz jasna, edycję z 2004 r., do której m.in. wprowadzono w formie odrębnych reguł część nowych opisów kart.
Never in the field of human conflict has so much been owed by so many to so few...
Premier Winston Churchill, 20 sierpnia 1940 r.
...and for so little.
Porucznik pilot Michael Appleby, dzienny żołd 14 szylingów i 6 pensów
Premier Winston Churchill, 20 sierpnia 1940 r.
...and for so little.
Porucznik pilot Michael Appleby, dzienny żołd 14 szylingów i 6 pensów