Zamówienie z Petera Piga

Newsy, informacje o imprezach, dyskusje o hobby.
Awatar użytkownika
AWu
Słońce Austerlitz
Posty: 18143
Rejestracja: poniedziałek, 16 października 2006, 13:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Zamówienie z Petera Piga

Post autor: AWu »

Panowie, bylby ktos chetny ?

Bo dziady licza 35 funtow za wysylke, jak by sie zebralo z 5 osob byloby w miare :>

Wiem, małe szanse, ale...
Awatar użytkownika
Thomas
First Lieutenant
Posty: 626
Rejestracja: czwartek, 1 czerwca 2006, 12:09
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Thomas »

Ja jestem chętny. Też mnie ich wysyłka rozwaliła totalnie. 35Ł za przesyłkę która warta jest nie więcej niż 10Ł. Szkoda tylko, że nie mają na swojej stronie wszystkich zdjęć figur, które mnie interesują :/

Czekamy dalej na chętnych.

Pozdro
T
.:: !! POSZUKIWANI WARGAMERZY Z ŁODZI I OKOLIC. ZGŁOSZENIA I INFO NA PW !! ::.
Awatar użytkownika
AWu
Słońce Austerlitz
Posty: 18143
Rejestracja: poniedziałek, 16 października 2006, 13:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: AWu »

napisali mi ze to najtanszy kurier...
Awatar użytkownika
Thomas
First Lieutenant
Posty: 626
Rejestracja: czwartek, 1 czerwca 2006, 12:09
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Thomas »

Tak tak, najtańszy kurier. Przed chwilą patrzyłem jeszcze na ich stronę. Okazało się, że jest wszystko opisane co maja w sprzedaży, ale czcionką albo niewidoczną u mnie, albo zlewającą się z tłem. Muszę wszystko zaznaczyć żeby widzieć co klikam.

Pozdro
.:: !! POSZUKIWANI WARGAMERZY Z ŁODZI I OKOLIC. ZGŁOSZENIA I INFO NA PW !! ::.
Awatar użytkownika
AWu
Słońce Austerlitz
Posty: 18143
Rejestracja: poniedziałek, 16 października 2006, 13:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: AWu »

hmm, a u mnie strona swietnie dziala, tylko Polska nie lapie sie w zadna strefe wysylki
nie jest Uk, ani Europe ani Rest of the world

tak to jest jak sie mieszka na marsie... :rotfl:


Cos cuje ze nici z tego beda, no ale poczekam na chetnych do srody i zaczne sie rozgladac za znajomymi z UKa
Awatar użytkownika
dragon
Starszyj Lejtienant
Posty: 704
Rejestracja: środa, 27 września 2006, 13:46
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: dragon »

AWu pisze:
tak to jest jak sie mieszka na marsie... :rotfl:
No dobrze, a czym oni to zamierzają wysłac??
Bo Royal Mail nawet za duze paczki bierze 5 funtów..
Wiem bo zrobiłem ponad półkilogramowe zamówienie i paczka miała
wyraźnie pokazaną cene...
Politycy wszędzie są tacy sami. Obiecują zbudować most nawet tam, gdzie nie ma rzeki.

Nikita Chruszczow
Awatar użytkownika
Thomas
First Lieutenant
Posty: 626
Rejestracja: czwartek, 1 czerwca 2006, 12:09
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Thomas »

Cos cuje ze nici z tego beda, no ale poczekam na chetnych do srody i zaczne sie rozgladac za znajomymi z UKa
Jakby dało radę to chętnie bym się podłączył ewentualnie pod zamówienie.

Pozdro
.:: !! POSZUKIWANI WARGAMERZY Z ŁODZI I OKOLIC. ZGŁOSZENIA I INFO NA PW !! ::.
Awatar użytkownika
AWu
Słońce Austerlitz
Posty: 18143
Rejestracja: poniedziałek, 16 października 2006, 13:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: AWu »

jak pisałem wyżej - napisali mi ze najtanszy kurier a sla tylko kurierem.
Co do cen -wiem ze to rozboj bez krzty wstydu, bo dostalem ponad 50 figurek GW w wielkiej pace, poleconym z wysylka 10 funtow...

Thomasie - raczej odpada bo to grzecznosciowa sprawa i ja to wymieniam droga barteru, bezgotowkowo, w dodatku nie chce obciazac mojego zrodla ;>.
Awatar użytkownika
Thomas
First Lieutenant
Posty: 626
Rejestracja: czwartek, 1 czerwca 2006, 12:09
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Thomas »

Ok żaden problem. Będę kombinował w takim razie dalej :)

Pozdro
T
.:: !! POSZUKIWANI WARGAMERZY Z ŁODZI I OKOLIC. ZGŁOSZENIA I INFO NA PW !! ::.
Awatar użytkownika
AWu
Słońce Austerlitz
Posty: 18143
Rejestracja: poniedziałek, 16 października 2006, 13:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: AWu »

znalazl sie 3 chetny
jeszcze jeden i mozemy ruszac bo bedzie 8 i pol na lebka
Awatar użytkownika
Thomas
First Lieutenant
Posty: 626
Rejestracja: czwartek, 1 czerwca 2006, 12:09
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Thomas »

Znalazłem znajomka, który może mi pomóc i mieszka w UK aktualnie, a oto odpowiedź czy mogą z Peter Piga wysłać na jego adres (do UK):
Hello Thomas
Thank you for the E mail. We will be very happy to send it to a UK address. The reason it costs so much to send it to Poland is that the Polish post office steals most of the packages we send to Poland. We were losing a lot of money to Poland because of the large amount of stealing. The £35 is what it cost to send by an honest /trackable carrier.
Sorry this is the case, maybe the polish government will sort out the post office.

All the best

Martin at PETER pIG
Zgadzam się całkowicie... Niestety... :?

pozdro
T
.:: !! POSZUKIWANI WARGAMERZY Z ŁODZI I OKOLIC. ZGŁOSZENIA I INFO NA PW !! ::.
Awatar użytkownika
AWu
Słońce Austerlitz
Posty: 18143
Rejestracja: poniedziałek, 16 października 2006, 13:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: AWu »

a ja nie
pierdziela ja kpotluczeni
wlasnie dostalem z USA zwykla poczta domki do 1:600 i szly 5 dni

z UKA zawsze wszystko dochodzi w maks tydzien, a paczka polecona to 10 funtow...
Awatar użytkownika
Gustavus
Warrant Officer
Posty: 830
Rejestracja: piątek, 2 marca 2007, 18:36
Lokalizacja: Włochy ;)

Post autor: Gustavus »

Thomas pisze:"...Polish post office steals most of the packages we send to Poland..."
Ciekawe co na ten tekst by odpowiedziała Poczta Polska :rotfl:

Historycznie rzecz ujmując trzy lata temu zgubili mi paczkę z Krakowa.
Sprzedawca pieniądze oddał ale towar był unikatowy T_T
Zeppelin, flieg,
Hilf uns im krieg,
Flieg nach England,
England wird abgebrannt,
Zeppelin, flieg.
Awatar użytkownika
Thomas
First Lieutenant
Posty: 626
Rejestracja: czwartek, 1 czerwca 2006, 12:09
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Thomas »

AWu pisze:a ja nie
pierdziela ja kpotluczeni
wlasnie dostalem z USA zwykla poczta domki do 1:600 i szly 5 dni

z UKA zawsze wszystko dochodzi w maks tydzien, a paczka polecona to 10 funtow...
To się ciesz, bo ja na paczkę z UK czekałem ponad miesiąc. W końcu paczkę ci zgubią (czyt. ukradną) i inaczej będziesz mówił :)


Pozdro
T
.:: !! POSZUKIWANI WARGAMERZY Z ŁODZI I OKOLIC. ZGŁOSZENIA I INFO NA PW !! ::.
Awatar użytkownika
AWu
Słońce Austerlitz
Posty: 18143
Rejestracja: poniedziałek, 16 października 2006, 13:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: AWu »

to zamawiales od fajfusow jakichs ...
zamow cos z GZG to zobaczysz ile powinna isc paczka.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólnie o grach bitewnych”