Ruch a walka

Gra wydawnictwa GMT Games (polska edycja wyd. Gołębiewski)
TommyGn
Sous-lieutenant
Posty: 411
Rejestracja: piątek, 29 sierpnia 2014, 12:11
Has thanked: 150 times
Been thanked: 23 times

Re: Ruch a walka

Post autor: TommyGn »

Dziękuję Raleenie za wyczerpującą odpowiedź.
W pełni się zgadzam co do tłumaczenia, że armia musi podejść, rozwinąć się, przygotować itd. Jednak takie rozwiązanie poważnie ogranicza dynamikę manewru, a już prawie na pewno uniemożliwia "Drive on Paris", zresztą razem z siatką połączeń.
Np. po zajęciu Sedanu gracz niemiecki może tylko atakować Verdun razem z 4 i 5 A, lub Anglików w Brukseli, Jeśli chce zaatakować Ch-T lub Ammiens to naraża się na okrążenie, bo jednocześnie nie może podciągnąć żadnego odwodu, by wzmocnić obsadę Sedanu gdy 1 rzut pójdzie dalej.
Przywołałem WW jako przykład ekskluzywnych przepisów w różnych CDG. Niestety, jeśli inni pytanie o to w jakich jeszcze grach zostało zastosowane odbierają jako trollowanie to …
Tak jak napisałem, im głębiej w historię to CDG na silniku ścieżek robią się mniej kontrowersyjne. W Ścieżkach mierzi mnie mocno to, że limit kart i punktów jest wspólny dla frontu wschodniego i zachodniego. Podczas gdy Alianci zachodni i Rosja, a także Niemcy i Austro-Węgry korzystały z innych zasobów. Choć przyznam, że mam na to pewien pomysł.
Kiedy drzewa padają, i pni wycieka żywica jak krew - Janusz Reichel - Czorsztyn '91 https://www.youtube.com/watch?v=7cdP1fm4VjM
ODPOWIEDZ

Wróć do „Ścieżki chwały”