[CB] Tannenberg 1914

Dostępne w sieci instrukcje gier i ich tłumaczenia, cyberboardy (gameboxy) i różnego rodzaju inne moduły do grania w planszówki przez sieć, home rulesy, erraty i uzupełnienia zasad gier, wykazy żetonów, użyteczne programy do tworzenia gier i wszystko inne co się graczowi przydać może.

[CB] Tannenberg 1914

Postby Grohmann » Monday, 30 January 2006, 19:08

Wersja prototypowa:

proszę używać opcji: prawy przycisk myszy->zapisz jako
bezpośrednie klikanie w przycisk nic nie da niestety

http://www.gryplanszowe.internet.v.pl/Tannv0.98.gbx


Proszę o oceny, uwagi oraz wszelkie wychwycone 'bugi' .
User avatar
Grohmann
Starosta
 
Posts: 926
Joined: Wednesday, 4 January 2006, 23:39
Location: Szczecin

Postby Karel W.F.M. Doorman » Monday, 30 January 2006, 21:51

Jaka wersja Cyberboarda to obsługuje, że 3,1 nie rusza?
User avatar
Karel W.F.M. Doorman
Vice-admiraal
 
Posts: 3361
Joined: Thursday, 22 December 2005, 17:24
Location: lichte kruiser HrMs "De Ruyter"

Postby Grohmann » Tuesday, 31 January 2006, 01:15

To jest na razie tylko sam gamebox, więc pod CBDesign odpalać proszę.

3.1 powinien odpalić. W każdym razie ostatnią wersję pliku zapisywałem w wersji programu 3.0.0.320 :)

A jeśli i to nie pomaga, to spróbować odpalić ręcznie z programu.


EDIT: Mozna juz bez problemów ściagnąć z poniższego linka:
http://www.gryplanszowe.internet.v.pl/Tannv0.98.zip
User avatar
Grohmann
Starosta
 
Posts: 926
Joined: Wednesday, 4 January 2006, 23:39
Location: Szczecin

Postby Karel W.F.M. Doorman » Tuesday, 31 January 2006, 23:25

Bardzo to ponieważ, ale już widzę przynajmniej jedną rzecz do poprawki:
pierwsza od lewej kolej rosyjska jednotorowa nie istniała jescze wtedy..
User avatar
Karel W.F.M. Doorman
Vice-admiraal
 
Posts: 3361
Joined: Thursday, 22 December 2005, 17:24
Location: lichte kruiser HrMs "De Ruyter"

Postby Grohmann » Wednesday, 1 February 2006, 12:29

Jenerale starałem się oddać mapę tak jak w oryginale.

Nic nie stoi na przeszkodzie aby w prowadzonej rozgrywce strony umówiły się, że taka kolej nie istnieje.

Może nieprawidłowo, ale założyłem w przypadku planszy nieomylność autora :D;) A to z tego powodu, że można spotkać się również z innymi uwagami do mapy i po prostu lepiej aby gracze samodzielnie przed grą ustalali takie rzeczy. Bo trudniej byłoby graczom uznać, że istnieje jednak jakaś kolej i ją dorysować niż uznać , że jej nie ma i pokryć przykładowo żetonami zniszczenia torów.
Get the graal or die tryin.
User avatar
Grohmann
Starosta
 
Posts: 926
Joined: Wednesday, 4 January 2006, 23:39
Location: Szczecin

Postby Karel W.F.M. Doorman » Wednesday, 1 February 2006, 12:46

Grohmann wrote:Jenerale starałem się oddać mapę tak jak w oryginale.

Nic nie stoi na przeszkodzie aby w prowadzonej rozgrywce strony umówiły się, że taka kolej nie istnieje.

Może nieprawidłowo, ale założyłem w przypadku planszy nieomylność autora :D;) A to z tego powodu, że można spotkać się również z innymi uwagami do mapy i po prostu lepiej aby gracze samodzielnie przed grą ustalali takie rzeczy. Bo trudniej byłoby graczom uznać, że istnieje jednak jakaś kolej i ją dorysować niż uznać , że jej nie ma i pokryć przykładowo żetonami zniszczenia torów.


Rozumiem założenia.
Natomiast fakt braku tej linii w 1914 można łatwo ustalić, więc mnie odpowiedź nieco dziwi, ale jak mówię szanuję Twoje zdanie.
User avatar
Karel W.F.M. Doorman
Vice-admiraal
 
Posts: 3361
Joined: Thursday, 22 December 2005, 17:24
Location: lichte kruiser HrMs "De Ruyter"

Postby Grohmann » Friday, 21 April 2006, 19:48

Można już pobrać skończoną wersję gameboxu wraz ze scenariuszami do Tannenbergu. Piszę ze scenariuszami a to dlatego, że pokusiłem sie również o przeniesienie dodatkowego scenariusza z "Dragona" pt. "Operacja Mazurska".

Wersja boxu to wciąz 0.98 a to dlatego, że liczę się z koniecznością uwzględnienia ewentualnych poprawek oraz zaimplementowania akcesoriów umożliwiająch uatjnianie jednostek (ale tego ostatniego nie rozgryzłem jeszcze ostatecznie - jeśli ktos ma pomysł czekam na sugestie).

W każdym razie nie ma ŻADNYCH przeszkód aby móc już grać.

POBIERZ
User avatar
Grohmann
Starosta
 
Posts: 926
Joined: Wednesday, 4 January 2006, 23:39
Location: Szczecin

Postby Nico » Wednesday, 13 September 2006, 16:16

Grafike to juz mozna bylo lepsza zrobic nawet bez skanow;P to jakies sredniowiecze!;P
Niech żyje Napoleon! - wołaj ludzie tkliwy
niech żyje po tysiąc lat (kto z nas będzie żywy),
Niech Polak ostatni z tym czuciem umiera
A hasło: Napoleon! niech mu usta zwiera!
User avatar
Nico
Général de Division
 
Posts: 3932
Joined: Monday, 24 April 2006, 10:50

Postby Grohmann » Wednesday, 13 September 2006, 16:17

W średniowieczu nikt nie robił gameboxów :D:P
CBPlayer ma bardzo mało narzędzi do obróbki graficznej stąd takie a nie inne efekty.
Get the graal or die tryin.
User avatar
Grohmann
Starosta
 
Posts: 926
Joined: Wednesday, 4 January 2006, 23:39
Location: Szczecin

Postby Nico » Wednesday, 13 September 2006, 16:17

Ale uzytkownik ma takie narzedzia jak Photoshop;P
Niech żyje Napoleon! - wołaj ludzie tkliwy
niech żyje po tysiąc lat (kto z nas będzie żywy),
Niech Polak ostatni z tym czuciem umiera
A hasło: Napoleon! niech mu usta zwiera!
User avatar
Nico
Général de Division
 
Posts: 3932
Joined: Monday, 24 April 2006, 10:50


Return to Akcesoria do Gier Planszowych

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests

cron