O siatce heksagonalnej i jej wpływie na gry wojenne:
viewtopic.php?f=67&p=420718#p420718
Myślę, że dobrze będzie jeśli przeniesiemy tam także (ewentualną) dalszą dyskusję o aspektach wizualnych gier, czyli wyglądzie żetonów i innych, o czym tutaj było. Tak się składa, że Rachel Simmons też o tym pisała, stąd będzie to uzasadnione.
Battles of Napoleon: Volume I - Eylau 1807
- Raleen
- Colonel Général
- Posty: 42706
- Rejestracja: czwartek, 22 grudnia 2005, 14:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 3464 times
- Been thanked: 2149 times
- Kontakt:
Re: Battles of Napoleon: Volume I - Eylau 1807
Panie, weźcie kości w rękę i wyobraźcie sobie, że gracie z królem Kastylii, i rzucając je na stół zdajecie wszystko na los bitwy. Jeśli dopisze wam szczęście, zrobicie najlepszy rzut, jaki kiedykolwiek uczynił król na ziemi; a jeśli rzut wam się nie powiedzie, inaczej nie odejdziecie z gry, jak z honorem.
Gil de Osem do króla Portugalii Jana I Dobrego przed bitwą pod Aljubarrotą (14.VIII.1385)
Gil de Osem do króla Portugalii Jana I Dobrego przed bitwą pod Aljubarrotą (14.VIII.1385)
- dbj
- Capitaine
- Posty: 834
- Rejestracja: czwartek, 22 grudnia 2005, 15:09
- Lokalizacja: Muszyna
- Has thanked: 254 times
- Been thanked: 241 times
- Kontakt:
Re: Battles of Napoleon: Volume I - Eylau 1807
Jak dla mnie, żetony powinny być estetyczne, czytelne, funkcjonalne i klimatyczne - dokładnie w tej kolejności. Jak dobrze wiemy, każdy z nas inaczej będzie oceniał żetony zgodnie z powyższymi kryteriami, dlatego dyskusja o preferencjach wyglądu żetonów sprowadza się do dyskusji o gustach, czyli jako taka nie powinna mieć miejsca. Jednak z wypiekami na twarzy przeczytałem ten wątek. Bardziej przychylam sie do poglądu Raleena i Bergera. Czekam na info o mechanice.
Nie ma idealnych systemów, są tylko takie, które akceptujemy bardziej lub mniej.
Autor nieznany, przełom XX i XXI wieku.
Autor nieznany, przełom XX i XXI wieku.