Znaleziono 228 wyników

autor: MaaX
wtorek, 1 maja 2018, 11:48
Forum: Battlegroup
Temat: Kolejne podręczniki z serii "Battlegroup"
Odpowiedzi: 30
Odsłony: 7453

Re: Kolejne podręczniki z serii "Battlegroup"

nexus6 pisze:Co oni się uparli na te softbacki. W twardej oprawie tak dobrze się prezentuje na półce i nie grozi rozpadnięciem się od częstego wertowania.
Duze ksiazki sa raz do roku, softbacki sa tansze i mniejsze wiec moga je wydawac dodatkowo.
autor: MaaX
wtorek, 24 kwietnia 2018, 15:57
Forum: Battlegroup
Temat: Kolejne podręczniki z serii "Battlegroup"
Odpowiedzi: 30
Odsłony: 7453

Re: Kolejne podręczniki z serii "Battlegroup"

Mozliwe ze tym roku jako "softback" bedzie albo Stalingrad albo Wegry 1944.
W przyszlym roku na Salute "duza" ksiazka to prawdopodobnie bedzie Pacyfik.

Info bylo przed Salute czyli przed tym jak oglosili ze PSC ich kupilo wiec to sie moze zmienic.

Zrodlo: Few Brits podcast
autor: MaaX
wtorek, 24 kwietnia 2018, 11:23
Forum: Battlegroup
Temat: PSC przejmuje Ironfist Publishing
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 1438

PSC przejmuje Ironfist Publishing

Przeklejam post Piersa dla tych co nie sledza FB Gents, Just a little bit of news... As Plastic Soldier Company are taking full ownership of Ironfist Publishing and Battlegroup, they will no longer have any capacity for external writers or system support and need to manage financial input closely. T...
autor: MaaX
wtorek, 24 kwietnia 2018, 11:05
Forum: Battlegroup
Temat: Mirror Battlegroup Builder
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 2047

Re: Mirror Battlegroup Builder

Mirek1939 pisze:5) Russian - cokolwiek na lata 1936-1941 (Spanish Cywil War, Winter War).
Spanish Civil War wyszło? W której to było książce?
autor: MaaX
wtorek, 27 marca 2018, 09:54
Forum: Battlegroup
Temat: [AAR] Der letzte Schub
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 1905

Re: [AAR] Der letzte Schub

Raleen pisze:Poza tym chyba relację ze strony alianckiej pisał jej przedstawiciel.
Otóż nie, przedstawiciel strony alianckiej pisał tylko podsumowanie ;)
autor: MaaX
wtorek, 6 marca 2018, 14:13
Forum: Battlegroup
Temat: Oficjalne forum Battlegroup
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 1529

Re: Oficjalne forum Battlegroup

The Guild Wargamers wstalo pod nowym adresem tak btw.

http://thewargamersforum.com/
autor: MaaX
wtorek, 6 lutego 2018, 20:19
Forum: Battlegroup
Temat: Pytania o zasady
Odpowiedzi: 184
Odsłony: 29602

Re: Pytania o zasady

W rulebooku jest napisane:

Kod: Zaznacz cały

Unit composition: 2 
Transport: SdKfz 250/10
To jest przy Recon Platoon Command. O jakiej jednostce mowisz? Najlepiej podaj ksiazke i strone.
autor: MaaX
niedziela, 21 stycznia 2018, 22:00
Forum: Battlegroup
Temat: Pytania o zasady
Odpowiedzi: 184
Odsłony: 29602

Re: Pytania o zasady

Ja bym to traktował jako infantry in the open czyli 6+ i możesz zabić tylko tych co widzisz.
Jeśli to był by mur przez który widać to wtedy cały oddział traktował bym jako w coverze.
autor: MaaX
czwartek, 14 grudnia 2017, 08:34
Forum: Battlegroup
Temat: Pytania o zasady
Odpowiedzi: 184
Odsłony: 29602

Re: Pytania o zasady

Ja bym to interpretował że nie możesz użyć go na pre-registered target, bo w jego opisie jest napisane ze Artylery spoter(albo mortar) musi wezwać te działa. No i communication test zależy od tego jakie chcesz wsparcie więc zdawanie go automatycznie było by bez sensu.
autor: MaaX
poniedziałek, 11 grudnia 2017, 22:45
Forum: Battlegroup
Temat: Dyskusje o zasadach
Odpowiedzi: 99
Odsłony: 15451

Re: Dyskusje o zasadach

Wez pod uwage ze czolgi w tamtych czasach mialy dosc ograniczone pole widzenia. Z tego co pamietam to w zasadach jest nawet fajnie opisane dlaczego robi sie ten test na widzenie i co on przedstawia.
autor: MaaX
czwartek, 7 grudnia 2017, 23:27
Forum: Battlegroup
Temat: Pierwsza potyczka
Odpowiedzi: 13
Odsłony: 2776

Re: Pierwsza potyczka

A fakt sa tylko z HE, myslalem ze z AP tez.
autor: MaaX
czwartek, 7 grudnia 2017, 14:55
Forum: Battlegroup
Temat: Pierwsza potyczka
Odpowiedzi: 13
Odsłony: 2776

Re: Pierwsza potyczka

Plotek nie daje Covera pojazdom, tylko daje kare do trafienia tak jak kazdy element terenu ktory zaslania cel. Czolgu ktory jest okopany ma dodatkowo save wiec nie jest traktowany tak samo.
autor: MaaX
niedziela, 3 grudnia 2017, 22:40
Forum: Battlegroup
Temat: Pierwsza potyczka
Odpowiedzi: 13
Odsłony: 2776

Re: Pierwsza potyczka

Przemos19 pisze: Ewentualine z bliska uznaję, że obserwator z czołgu jest ponad płotkiem (bo tak jest - wieża wyższa niż płot).
Nawet jesli wieza jest ponad plotkiem to i tak czesc pojazdu jest zaslonieta wiec jest obscured ;)
autor: MaaX
sobota, 2 grudnia 2017, 22:33
Forum: Battlegroup
Temat: Pytania o zasady
Odpowiedzi: 184
Odsłony: 29602

Re: Pytania o zasady

Tak, sumuje się.
autor: MaaX
sobota, 2 grudnia 2017, 08:47
Forum: Battlegroup
Temat: Pytania o zasady
Odpowiedzi: 184
Odsłony: 29602

Re: Pytania o zasady

nexus6 pisze:Na przykład to - czy snajper i spoter są traktowani jako dwa teamy? Analogicznie jak w przypadku obsługi działka i teamu loaderów, którzy są traktowani jako oddzielne jednostki.
Nie, to jest jeden team, jak zginie spoter to zasieg snajpera wraca o 30".

Wyszukiwanie zaawansowane