Kolejne.Miny Hawkinsa: Możesz postawić pole minowe, jeżeli figurka posiadająca miny spędzi w bez ruchu 2 pełne tury (reszta oddziału może działać normalnie). Pole działa przeciw czołgowo i przeciw piechotnie.
Ciężki pancerz: Odejmij od wyniku -2 w przypadku trafienia z przodu i -1 po trafieniu w bok/tył pojazdu
Wysoka manewrowość: Pojazd może cofać z pełną prędkością oraz w czasie tego ruchu dokonać 2 zwrotów.
Haubica: Armata tak sklasyfikowana nie może mieć pocisków przeciwpancernych
Broń zamontowana w kadłubie: Pojazdy z działem montowanym w kadłubie mogą obrócić je w granicy 45° (22,5° w prawo, 22,5° w lewo).
Zawieszenie HVSS: Pojazd z tą charakterystyką ignoruje charakterystykę „Łatwo Grzęznący”
EDIT:
O miotaczu ognia:
Było:
Jest:Lekkie i ciężkie miotacze ognia przeciwko Piechocie
Użycie miotaczy ognia w terenie zurbanizowanym było coraz bardziej i bardziej powszechne. Rosjanie, Niemcy i Amerykanie (walczący na Pacyfiku) używali tej broni aby wypłoszyć nawet najbardziej wytrzymałych przeciwników z ich kryjówek. W terminologii gry, miotacze ognia używają ognia bezpośredniego, więc w wyniku nie trafienia nie stosuje się zasady zniesienia (NE(Bez Efektu)): należy rozważyć taki strzał z miotacza ognia jako źle wymierzony, lub z powodu niskiego ciśnienia w butli). W przypadku udanego trafienia, wszystkie modele na obszarze objętym działaniem miotacza ognia, zostają trafione i nie uwzględnia się osłony na Tabeli Obrażeń.
Lekkie i ciężkie miotacze ognia przeciwko Piechocie
Użycie miotaczy ognia w terenie zurbanizowanym było coraz bardziej powszechne. Rosjanie, Niemcy i Amerykanie (walczący na Pacyfiku) używali tej broni aby wypłoszyć nawet najbardziej wytrzymałych przeciwników z ich kryjówek. Miotacz płomieni wymaga użycia trójkątnego szablonu. Ogólnie, jeśli podstawa modelu piechoty albo części pojazdu jest w granicach szablonu w tedy ten modelem został trafiony.W przypadku udanego trafienia, wszystkie modele na obszarze objętym działaniem miotacza ognia, zostają trafione i nie uwzględnia się osłony na Tabeli Obrażeń.
Zaznaczone na czerwono jest dla mnie nie jasne ,czy tak ma zostać.
Ignoruje osłone (L/M/H)?: Podczas rzucania na obrażenia , broń ignoruje taką lub gorszą osłonę.
Ulepszone pociski:Dodaj bonus +1 do trafienia.
Samodzielna jednostka: Model z taką charakterystyką nie musi utrzymywać kohezji? z jednostką macierzystą. Ewentualną separacje należy zadeklarować przed startem gry. Jednostka wtedy ma RP:1.