Warhammer: Total War
- Telamon
- Maréchal d'Empire
- Posty: 6920
- Rejestracja: środa, 30 maja 2012, 17:27
- Lokalizacja: Kraków/Zakliczyn
- Has thanked: 697 times
- Been thanked: 404 times
- Kontakt:
Re: Warhammer: Total War
Chomiku.
Tak właśnie CA optymalizuje grę. Wycina to z czym sobie nie poradziło.
Dlatego też nie ma już bitew-pojedynków, oprócz tego chciano uzyskać "efekt masy" znany z Medievala II czyli przepychanie się oddziałów / poszczególnych żołnierzy.
Jak chcesz znaleźć obiektywne recenzje użytkowników zobacz np. na gry-online. Fala hype'u powoli mija, nie wszyscy gracze są fanami Warhammera zatem wyłapują i piętnują uproszczenia.
Z dobrych wieści podobno gra nie ma bugów.
Ps. Za 3 dni "Wino i Krew".
Tak właśnie CA optymalizuje grę. Wycina to z czym sobie nie poradziło.
Dlatego też nie ma już bitew-pojedynków, oprócz tego chciano uzyskać "efekt masy" znany z Medievala II czyli przepychanie się oddziałów / poszczególnych żołnierzy.
Jak chcesz znaleźć obiektywne recenzje użytkowników zobacz np. na gry-online. Fala hype'u powoli mija, nie wszyscy gracze są fanami Warhammera zatem wyłapują i piętnują uproszczenia.
Z dobrych wieści podobno gra nie ma bugów.
Ps. Za 3 dni "Wino i Krew".
- WarHammster
- Général de Division
- Posty: 3211
- Rejestracja: czwartek, 8 marca 2012, 22:56
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 7 times
- Kontakt:
Re: Warhammer: Total War
Poczekam z kupnem jeszcze jakiś czas.
http://warhammster.blogspot.com/
W żywocie Herborda - starszyzna nie może podjąć żadnej decyzji bez konsultacji z ludem.
W żywocie Herborda - starszyzna nie może podjąć żadnej decyzji bez konsultacji z ludem.
- Telamon
- Maréchal d'Empire
- Posty: 6920
- Rejestracja: środa, 30 maja 2012, 17:27
- Lokalizacja: Kraków/Zakliczyn
- Has thanked: 697 times
- Been thanked: 404 times
- Kontakt:
Re: Warhammer: Total War
Możesz zawsze wybłagać u kogoś użyczenie tej gry za pośrednictwem "Family Sharing". Będziesz ją mógł legalnie pobrać i grać (testować do woli).
- Torgill
- General of the Army
- Posty: 6210
- Rejestracja: poniedziałek, 14 czerwca 2010, 00:00
- Lokalizacja: Wrocław
- Has thanked: 917 times
- Been thanked: 438 times
- Kontakt:
Re: Warhammer: Total War
A jest uwzględniona ludność w miastach i czy są problemy z rekrutacją jednostek, bo tej ludności zaczyna brakować?
Jak czytam o tych podbojach krasnoludów, to nie bardzo mi to brzmi w klimacie Warhammera, gdzie krasnoludów było coraz mniej i trudno sobie wyobrazić, żeby mogli podbić i zasiedlić pół Starego Świata. Mieliście jakieś problemy z rekrutacją jednostek ze względu na ludność?
Jak czytam o tych podbojach krasnoludów, to nie bardzo mi to brzmi w klimacie Warhammera, gdzie krasnoludów było coraz mniej i trudno sobie wyobrazić, żeby mogli podbić i zasiedlić pół Starego Świata. Mieliście jakieś problemy z rekrutacją jednostek ze względu na ludność?
Re: Warhammer: Total War
Ja drugi raz odpaliłem krasnoludzką kampanię. I jest już dużo łatwiej- wiem jak grać więc idzie całkiem dobrze. I dużo szybciej doszedłem do lepszych technologii- dział i lepszych wojowników. Co prawda bardzo mi się buntują południowe osady ale łatwo można ich stłumić. Czekam na najazd chaosu i powoli gromadzę siły do odparcia. I jak z Orkami idzie mi dość łatwo to wampiry jeśli nie mam sporej przewagi liczebnej to ciężko jest zrobić auto win za pomocą komputera.
Ja też mam taką ciekawostkę- za pierwszym razem jak grałem to liczebnośc oddziałów to było jakieś 60 wojowników na oddział. Teraz mam po 25 i nie wiem czy to wina grafiki, poziomu trudności czy nastąpiła jakaś zmiana.
A co do ludzi i ich kampanii to faktycznie przez to ,że są na otwartym terenie i są atakowani ze wszystkich stron to jest im dużo ciężej się bronić. Bo jak już uporałem się z atakami z jednej strony to mnie od południa bretonia zaatakowała i weszła bez problemu gdzie chciała.
Ja też mam taką ciekawostkę- za pierwszym razem jak grałem to liczebnośc oddziałów to było jakieś 60 wojowników na oddział. Teraz mam po 25 i nie wiem czy to wina grafiki, poziomu trudności czy nastąpiła jakaś zmiana.
A co do ludzi i ich kampanii to faktycznie przez to ,że są na otwartym terenie i są atakowani ze wszystkich stron to jest im dużo ciężej się bronić. Bo jak już uporałem się z atakami z jednej strony to mnie od południa bretonia zaatakowała i weszła bez problemu gdzie chciała.
"Kto nie potrafi żyć bez honoru, niech umiera z honorem..."
- Torgill
- General of the Army
- Posty: 6210
- Rejestracja: poniedziałek, 14 czerwca 2010, 00:00
- Lokalizacja: Wrocław
- Has thanked: 917 times
- Been thanked: 438 times
- Kontakt:
Re: Warhammer: Total War
Helmgart nie zdołał ich zablokować?ink pisze:Bo jak już uporałem się z atakami z jednej strony to mnie od południa bretonia zaatakowała i weszła bez problemu gdzie chciała.
- GRZ
- Général de Brigade
- Posty: 2695
- Rejestracja: niedziela, 10 lipca 2011, 15:26
- Lokalizacja: Warszawa
- Been thanked: 3 times
Re: Warhammer: Total War
Dodam że granie chaosem jest nudne. Mechanika hordy mogłaby być lepsza. Zwłaszcza uzupełnianie strat jest słabe. Rusz się o 75% ruchu, zrób obóz, skończ turę. Zmień ustawienie na ruch, rusz się 75%...
O ile grając krasnoludami bawiłem się całkiem ok to chaos to porażka.
Trzeba chwile poczekać na mody. Integracja workshopu była jedną z przyczyn dla których kupiłem tę grę.
O ile grając krasnoludami bawiłem się całkiem ok to chaos to porażka.
Trzeba chwile poczekać na mody. Integracja workshopu była jedną z przyczyn dla których kupiłem tę grę.
"In war victory is one part planing and nine parts faith"
ale dobre kostki pomagają.
ale dobre kostki pomagają.
Re: Warhammer: Total War
Ja drugi raz grając krasnoludami opanowałem sytuację z Orkami- wyciąłem ich w pień. Z resztkami Imperium i Bretonii mam sztamę i zostawiłem sobie Zhufbar jako sojusznika bo nie chce ich jeszcze konfederować z Chaosem trochę problemów mam ale powoli idzie do przodu.
"Kto nie potrafi żyć bez honoru, niech umiera z honorem..."
- Torgill
- General of the Army
- Posty: 6210
- Rejestracja: poniedziałek, 14 czerwca 2010, 00:00
- Lokalizacja: Wrocław
- Has thanked: 917 times
- Been thanked: 438 times
- Kontakt:
Re: Warhammer: Total War
Jeśli można skończyć kampanię nie mając nawet możliwości rekrutowania wszystkich jednostek z drzewa technologicznego danej rasy to nie jest to dobra rzecz.
Zrobiłem kiedyś moda do Roma I, który umożliwiał rekrutację większości jednostek od razu, a lepsze budynki (tam baraki) poprawiały po prostu ich jakość.
Zrobiłem kiedyś moda do Roma I, który umożliwiał rekrutację większości jednostek od razu, a lepsze budynki (tam baraki) poprawiały po prostu ich jakość.
- GRZ
- Général de Brigade
- Posty: 2695
- Rejestracja: niedziela, 10 lipca 2011, 15:26
- Lokalizacja: Warszawa
- Been thanked: 3 times
Re: Warhammer: Total War
Tak brodacze rozbijają obóz i strzelają a jak się do nich dojdzie to okazuje się że mogą powalczyć.
Jak za łatwo uzupełniać straty to pograj chaosem.
Jak za łatwo uzupełniać straty to pograj chaosem.
"In war victory is one part planing and nine parts faith"
ale dobre kostki pomagają.
ale dobre kostki pomagają.
-
- Capitaine-Adjudant-Major
- Posty: 998
- Rejestracja: poniedziałek, 21 sierpnia 2006, 18:16
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 10 times
Re: Warhammer: Total War
Takie coś wyciekło odnośnie planowanych DLC
DLC 3: Beastmen (podfrakcje: Redhorn Brayherd, Khazrak Herd, Brayherd Skrinderkin, Brayherd Jagged Horn, Skrinderkin Ripper Horn, Brayherd Shadowgor, Brayherd Rredhorn);
DLC 5: Leśne Elfy (podfrakcje: Anmyr, Arranoc, Argwylon, Atylwyth, Cavaroc, Cythral, Durthu, Eorgovann, Fyr Darric, Modryn, Tirsyth, Talsyn, Wydrioth);
DLC 8: Królowie Grobowców;
DLC 10: Skaven;
DLC 13: Krasnoludy Chaosu;
DLC 15: Królestwa Ogrów;
Rozszerzenie 1: mapa powiększona o Ulthuan i Nowy Świat; nowe frakcje: Wysokie Elfy, Mroczne Elfy, Jaszczuroludzie
Rozszerzenie 2: skupi się na Chaosie; cztery nowe frakcje związane z różnymi bogami Chaosu.
Źródło: http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=98739
DLC 3: Beastmen (podfrakcje: Redhorn Brayherd, Khazrak Herd, Brayherd Skrinderkin, Brayherd Jagged Horn, Skrinderkin Ripper Horn, Brayherd Shadowgor, Brayherd Rredhorn);
DLC 5: Leśne Elfy (podfrakcje: Anmyr, Arranoc, Argwylon, Atylwyth, Cavaroc, Cythral, Durthu, Eorgovann, Fyr Darric, Modryn, Tirsyth, Talsyn, Wydrioth);
DLC 8: Królowie Grobowców;
DLC 10: Skaven;
DLC 13: Krasnoludy Chaosu;
DLC 15: Królestwa Ogrów;
Rozszerzenie 1: mapa powiększona o Ulthuan i Nowy Świat; nowe frakcje: Wysokie Elfy, Mroczne Elfy, Jaszczuroludzie
Rozszerzenie 2: skupi się na Chaosie; cztery nowe frakcje związane z różnymi bogami Chaosu.
Źródło: http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=98739
-
- Capitaine-Adjudant-Major
- Posty: 998
- Rejestracja: poniedziałek, 21 sierpnia 2006, 18:16
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 10 times
-
- Caporal
- Posty: 54
- Rejestracja: środa, 16 marca 2016, 17:56
- Torgill
- General of the Army
- Posty: 6210
- Rejestracja: poniedziałek, 14 czerwca 2010, 00:00
- Lokalizacja: Wrocław
- Has thanked: 917 times
- Been thanked: 438 times
- Kontakt:
Re: Warhammer: Total War
https://www.youtube.com/watch?v=fXxe897bW-A
Będzie Warhammer Total War II. W zasadzie to chyba taka poprawiona jedynka. Najważniejsze jednak, że będą Lizardmeni
A poza tym Elfy.
Będzie Warhammer Total War II. W zasadzie to chyba taka poprawiona jedynka. Najważniejsze jednak, że będą Lizardmeni
A poza tym Elfy.
-
- Capitaine-Adjudant-Major
- Posty: 998
- Rejestracja: poniedziałek, 21 sierpnia 2006, 18:16
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 10 times
Re: Warhammer: Total War
Ponoć się chwalą, że jak się ma jedynkę, będzie można grac na mega wielkiej mapie.