Powrót Specialist Games?
- Sarmor
- Lieutenant General
- Posty: 4286
- Rejestracja: wtorek, 21 września 2010, 14:06
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 146 times
- Been thanked: 110 times
- Kontakt:
Powrót Specialist Games?
Na stronie jednego ze sklepów GW pojawiła się poniższy plakat:
Trzy inne sklepy potwierdzają te informacje, ale centrala na razie siedzi cicho.
http://www.belloflostsouls.net/2015/11/ ... turns.html
Po końcu WFB takie posunięcie wydaje się mało prawdopodobne, choć kto wie... Może chodzi o powrót w formie gier jednopudełkowych (jak niedawno wydana Herezja Horusa)?
Trzy inne sklepy potwierdzają te informacje, ale centrala na razie siedzi cicho.
http://www.belloflostsouls.net/2015/11/ ... turns.html
Po końcu WFB takie posunięcie wydaje się mało prawdopodobne, choć kto wie... Może chodzi o powrót w formie gier jednopudełkowych (jak niedawno wydana Herezja Horusa)?
TheNode.pl – zapraszam!
- Przemos19
- General der Panzertruppen
- Posty: 4986
- Rejestracja: sobota, 10 czerwca 2006, 22:46
- Lokalizacja: Zawiercie/Katowice
- Been thanked: 18 times
- Kontakt:
Re: Powrót Specialist Games?
Odnośnie Betrayal at Calth to Forgeworld wydał zestawy naramienników i innych konwersji do tego zestawu - to zabieg marketingowy taki legion marines w grze pudełkowej.
http://www.przemos85.blogspot.com/ - blog poświęcony OWW2 i wargamingowi
http://www.battlegroup.net.pl - strona poświęcona Operation World War 2 i wargamingowi
http://www.battlegroup.net.pl - strona poświęcona Operation World War 2 i wargamingowi
- AWu
- Słońce Austerlitz
- Posty: 18134
- Rejestracja: poniedziałek, 16 października 2006, 13:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Powrót Specialist Games?
Widziałem.. Ale co tu kryć..
Większość tych gier jest w dzisiejszych czasach przestarzała.. przespali 15 lat.
To mówiąc
Modele do Epica zawsze w cenie to chyba najlepsza gra GW.
BloodBowl jest perfekcyjny i jest sporo producentów drużyn.
Gothic chyba by skorzystał najbardziej.
Mordheim i Necromundy na starych zasadach nie ma co dzisiaj wskrzeszać. To są fajne gry ale nie porwą masy nowych klientów.
Większość tych gier jest w dzisiejszych czasach przestarzała.. przespali 15 lat.
To mówiąc
Modele do Epica zawsze w cenie to chyba najlepsza gra GW.
BloodBowl jest perfekcyjny i jest sporo producentów drużyn.
Gothic chyba by skorzystał najbardziej.
Mordheim i Necromundy na starych zasadach nie ma co dzisiaj wskrzeszać. To są fajne gry ale nie porwą masy nowych klientów.
- MKG
- Adjoint
- Posty: 760
- Rejestracja: środa, 3 września 2008, 08:16
- Lokalizacja: Lublin
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 24 times
Re: Powrót Specialist Games?
Popratim-uwidim, jak to mawiali starożytni Rosjanie...
Jakoś po ostatnich wyczynach GW ciężko jest mi patrzeć z entuzjazmem na ich zapowiedzi.
Jakoś po ostatnich wyczynach GW ciężko jest mi patrzeć z entuzjazmem na ich zapowiedzi.
-
- Général de Division
- Posty: 3945
- Rejestracja: czwartek, 14 maja 2015, 14:09
- Has thanked: 120 times
- Been thanked: 409 times
Re: Powrót Specialist Games?
Czy ja wiem?
Do tej pory nie ma gry, która zapewniałaby rozwój postaci taki jak w Necromundzie.
IMHO nisza do wypełnienia istnieje.
Do tej pory nie ma gry, która zapewniałaby rozwój postaci taki jak w Necromundzie.
IMHO nisza do wypełnienia istnieje.
"Jest to gra planszowa. Każdy gracz ma planszę i lutuje nią przeciwnika." - cytat za "7 krasnoludków - historia prawdziwa."
- Sarmor
- Lieutenant General
- Posty: 4286
- Rejestracja: wtorek, 21 września 2010, 14:06
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 146 times
- Been thanked: 110 times
- Kontakt:
Re: Powrót Specialist Games?
Ale GW tej niszy nie wypełni, bo zrobią grę na K6, a to już znacznie ogranicza możliwości rozwoju.
Ja tam liczę tylko na modele, bo dobrych zasad z możliwością ich dalszego rozbudowywania się nie spodziewam...
Ja tam liczę tylko na modele, bo dobrych zasad z możliwością ich dalszego rozbudowywania się nie spodziewam...
TheNode.pl – zapraszam!
-
- Général de Division
- Posty: 3945
- Rejestracja: czwartek, 14 maja 2015, 14:09
- Has thanked: 120 times
- Been thanked: 409 times
Re: Powrót Specialist Games?
A co ma k6 do kampanijnego rozwijania figurek/postaci?
Ja bardzo chętnie bym znowu pograł Van Saarami.
Ja bardzo chętnie bym znowu pograł Van Saarami.
"Jest to gra planszowa. Każdy gracz ma planszę i lutuje nią przeciwnika." - cytat za "7 krasnoludków - historia prawdziwa."
- AWu
- Słońce Austerlitz
- Posty: 18134
- Rejestracja: poniedziałek, 16 października 2006, 13:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Powrót Specialist Games?
Raju jesteś mocno nie na czasie z grami
Ale jak słusznie zauważył Sarmor.. mówisz o dobrej części Necromundy a jej problemem są fatalne zasady oparte na k6 z 1986 które nie dają wiele możliwości i są jak Ford T koło dzisiejszej Toyoty.
Jasne w swojej epoce szokowały nowoczesnością rozwiązań i doskonałością modelu rozgrywki, ale dzisiaj sa eksponatem muzealnym.
I mówię to mimo tego, że Necromunda to moja ulubiona gra wszech czasów i mam do niej pod oryginalnych modeli 200 modeli i pewnie z połowę tego robionych samodzielnie/konwertowanych.
Ale jak słusznie zauważył Sarmor.. mówisz o dobrej części Necromundy a jej problemem są fatalne zasady oparte na k6 z 1986 które nie dają wiele możliwości i są jak Ford T koło dzisiejszej Toyoty.
Jasne w swojej epoce szokowały nowoczesnością rozwiązań i doskonałością modelu rozgrywki, ale dzisiaj sa eksponatem muzealnym.
I mówię to mimo tego, że Necromunda to moja ulubiona gra wszech czasów i mam do niej pod oryginalnych modeli 200 modeli i pewnie z połowę tego robionych samodzielnie/konwertowanych.
- Sarmor
- Lieutenant General
- Posty: 4286
- Rejestracja: wtorek, 21 września 2010, 14:06
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 146 times
- Been thanked: 110 times
- Kontakt:
Re: Powrót Specialist Games?
Raju, przy mechanice, w której test polega na wyrzuceniu jedną kostką jak najwięcej (czy najmniej), im mniej ścianek ma kostka, tym większe różnice między oddziałami i tym mniejsze możliwości rozwoju współczynników postaci.
A mając bardzo ograniczone możliwości zwiększania współczynników, pozostaje zwiększać liczbę współczynników lub zasad specjalnych - ale żadne z tych rozwiązań nie jest dobre.
BTW jak bardzo różnił się rozwój postaci w Mordheimie i Necromundzie? Zawsze mi się wydawało, że był bardzo podobny.
A mając bardzo ograniczone możliwości zwiększania współczynników, pozostaje zwiększać liczbę współczynników lub zasad specjalnych - ale żadne z tych rozwiązań nie jest dobre.
BTW jak bardzo różnił się rozwój postaci w Mordheimie i Necromundzie? Zawsze mi się wydawało, że był bardzo podobny.
TheNode.pl – zapraszam!
- AWu
- Słońce Austerlitz
- Posty: 18134
- Rejestracja: poniedziałek, 16 października 2006, 13:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Powrót Specialist Games?
W Mordheimie był podział na Bohaterów, którzy działali jak w Necro z ułatwieniem (zmniejszona losowość awansów) i henczmanów z bardzo ograniczonym rozwojem.
Problem Necromundy rozwinięć i K6 polega na tym, że jest spora szansa na wybicie 5-6 strzelania bardzo szybko..
A to rozkłada grę nieco i sens osłon i całego tego terenu. Jak jeden gang ma dwa takie modele to juz się robi masakra bo trafienia są praktycznie na pewniaka.
Poznałem ta grę na wylot, ostatnia kampanię grałem ze 2 lata temu.
Przy czym to wciąż jest wspaniała gra, z chęcią zagram kolejna, znając jej ograniczenia, ale ona potrzebuje houserulesów a w ogóle to jakichś zasad naprzemiennych pojedynczych aktywacji w ogóle, o których myślę cąły czas bo uwielbiam ten klimat (i mam te ponad 200 modeli ale zasady są no nienajlepsze..
BTW Malifaux ma zasady kampanijne z Necro skopiowane prawie w 90% tylko przeniesione na mechanikę karcianą.
Ale mimo, że ostatnio ją wielbię to absolutnie nie jest mechanika pod Necromunde.
Bardziej tam widzę coś w stylu Inkwizytora, ale już prosta losowa aktywacja karciana z TFL niesamowicie wzbogaci ta gre i obniżenie level capa dla wzrostu współczynników (inna opcja którą rozważałem są małe ekspy przy rozwijaniu strzelania-tzn jedno rozwinięcie wylosowane daje ci 1 expa a potrzeba np; 2 małych ekspów by podnieść współczynnik o 1).
Podejrzewam, że ultraprosta mechanika z Frostgrejwa tez by dała radę w wersji sci-fi
Problem Necromundy rozwinięć i K6 polega na tym, że jest spora szansa na wybicie 5-6 strzelania bardzo szybko..
A to rozkłada grę nieco i sens osłon i całego tego terenu. Jak jeden gang ma dwa takie modele to juz się robi masakra bo trafienia są praktycznie na pewniaka.
Poznałem ta grę na wylot, ostatnia kampanię grałem ze 2 lata temu.
Przy czym to wciąż jest wspaniała gra, z chęcią zagram kolejna, znając jej ograniczenia, ale ona potrzebuje houserulesów a w ogóle to jakichś zasad naprzemiennych pojedynczych aktywacji w ogóle, o których myślę cąły czas bo uwielbiam ten klimat (i mam te ponad 200 modeli ale zasady są no nienajlepsze..
BTW Malifaux ma zasady kampanijne z Necro skopiowane prawie w 90% tylko przeniesione na mechanikę karcianą.
Ale mimo, że ostatnio ją wielbię to absolutnie nie jest mechanika pod Necromunde.
Bardziej tam widzę coś w stylu Inkwizytora, ale już prosta losowa aktywacja karciana z TFL niesamowicie wzbogaci ta gre i obniżenie level capa dla wzrostu współczynników (inna opcja którą rozważałem są małe ekspy przy rozwijaniu strzelania-tzn jedno rozwinięcie wylosowane daje ci 1 expa a potrzeba np; 2 małych ekspów by podnieść współczynnik o 1).
Podejrzewam, że ultraprosta mechanika z Frostgrejwa tez by dała radę w wersji sci-fi
-
- Général de Division
- Posty: 3945
- Rejestracja: czwartek, 14 maja 2015, 14:09
- Has thanked: 120 times
- Been thanked: 409 times
Re: Powrót Specialist Games?
Super, to podaj mi tytuły s-f, które posiadają te cechy necromundy o których pisałem.AWu pisze:Raju jesteś mocno nie na czasie z grami
O mordheimie wiem, ale wole s-f, poza tym to ta sama "stajnia".
"Jest to gra planszowa. Każdy gracz ma planszę i lutuje nią przeciwnika." - cytat za "7 krasnoludków - historia prawdziwa."
-
- Sous-lieutenant
- Posty: 350
- Rejestracja: wtorek, 11 czerwca 2013, 00:09
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
- AWu
- Słońce Austerlitz
- Posty: 18134
- Rejestracja: poniedziałek, 16 października 2006, 13:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Powrót Specialist Games?
Mogę wymienic na takie których nie posiadam kilka.
Z głowy bez szukania: Space Mogul - wzorowane, iTEN jakies ma
A jest sporo gier, których nie znam/ nie czytałem.
Z głowy bez szukania: Space Mogul - wzorowane, iTEN jakies ma
A jest sporo gier, których nie znam/ nie czytałem.
-
- Général de Division
- Posty: 3945
- Rejestracja: czwartek, 14 maja 2015, 14:09
- Has thanked: 120 times
- Been thanked: 409 times
Re: Powrót Specialist Games?
To do mnie? tylko, że nie ma takich gier...AWu pisze:Z głowy bez szukania: Space Mogul - wzorowane, iTEN jakies ma
"Jest to gra planszowa. Każdy gracz ma planszę i lutuje nią przeciwnika." - cytat za "7 krasnoludków - historia prawdziwa."
-
- Chui
- Posty: 747
- Rejestracja: środa, 31 grudnia 2014, 17:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 214 times
- Been thanked: 22 times