Necromunda i pochodne
- AWu
- Słońce Austerlitz
- Posty: 18134
- Rejestracja: poniedziałek, 16 października 2006, 13:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Necromunda i pochodne
Podobno klimat cię interesował, widzisz najemników w plemieniu Indian? :>
Zresztą twoi Ratskini nie utrzymają nigdy żadnego najemnika.. Więc po co się nimi kłopotać w ogóle?
Jak chcesz wydać dużo kasy to kup lepiej więcej Ratskinów... potrzeba ci jeszcze ze 3-4.
Zresztą twoi Ratskini nie utrzymają nigdy żadnego najemnika.. Więc po co się nimi kłopotać w ogóle?
Jak chcesz wydać dużo kasy to kup lepiej więcej Ratskinów... potrzeba ci jeszcze ze 3-4.
-
- Sous-lieutenant
- Posty: 350
- Rejestracja: wtorek, 11 czerwca 2013, 00:09
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Re: Necromunda i pochodne
Nie no bez jaj wydanie takich pieniędzy na jedną figurkę to jakaś abstrakcja dla mnie. A w grze Bakar jest za darmo przecież i jest dedykowany dla ratskinów. Pozostali co wymieniłem po prostu mi się podobają podobnie jak łowcy głów. Czy to aż takie nieklimatyczne???
W liście na przyszłość w pierwszej kolejności mam brava z blunderbussem i paru ratskinów.
W liście na przyszłość w pierwszej kolejności mam brava z blunderbussem i paru ratskinów.
- AWu
- Słońce Austerlitz
- Posty: 18134
- Rejestracja: poniedziałek, 16 października 2006, 13:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Necromunda i pochodne
Dla Ratskinów tak, Przecież to banda mścicieli polująca na skalpy osadników :>
A w praktyce łowcy nagród są mało wydajni.
Unerhive scum to najlepszy najemnik, choć stosuje też Wyrda czasem :>
Pomyśl nad Wyrdem hodującym Szczury.
Ale generalnie najemnicy są mniej klimatyczni i mniej opłacalni od zwykłych członków gangu. Nie zdobywają doświadczenia.
Zwłaszcza go szkoda Ratskinom, którzy praktycznie nie umierają.
A w praktyce łowcy nagród są mało wydajni.
Unerhive scum to najlepszy najemnik, choć stosuje też Wyrda czasem :>
Pomyśl nad Wyrdem hodującym Szczury.
Ale generalnie najemnicy są mniej klimatyczni i mniej opłacalni od zwykłych członków gangu. Nie zdobywają doświadczenia.
Zwłaszcza go szkoda Ratskinom, którzy praktycznie nie umierają.
-
- Sous-lieutenant
- Posty: 350
- Rejestracja: wtorek, 11 czerwca 2013, 00:09
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Re: Necromunda i pochodne
A opłaca się bardziej ratskinów brać czy totem wariorów? Ci drudzy wychodzą drożej,a statystyki jakoś nie powalają. I gorszej broni używają. Czy mi się wydaje?
Jakby nie patrzeć to nadal jestem zielony w tym systemie.
Jakby nie patrzeć to nadal jestem zielony w tym systemie.
- AWu
- Słońce Austerlitz
- Posty: 18134
- Rejestracja: poniedziałek, 16 października 2006, 13:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
-
- Sous-lieutenant
- Posty: 350
- Rejestracja: wtorek, 11 czerwca 2013, 00:09
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
- AWu
- Słońce Austerlitz
- Posty: 18134
- Rejestracja: poniedziałek, 16 października 2006, 13:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Necromunda i pochodne
W Outlanderach są 4 rodzaje Ratskinów
Chief
Shaman
Ratskin
i Brave (ratskinowy juve)
Dodatkowe elementy podochodziły w Underhivie.
Nie znam tych zasad.
Chief
Shaman
Ratskin
i Brave (ratskinowy juve)
Dodatkowe elementy podochodziły w Underhivie.
Nie znam tych zasad.
-
- Sous-lieutenant
- Posty: 350
- Rejestracja: wtorek, 11 czerwca 2013, 00:09
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Re: Necromunda i pochodne
Chodziło mi o Outlanders Community Edition. I masz tam następujące postacie:
Ratskin Chief 140 c
Ratskin Shaman 120 c
Totem Warrior 80 c
Ratskin 60 c
Brave 30 c
Ratskin Chief 140 c
Ratskin Shaman 120 c
Totem Warrior 80 c
Ratskin 60 c
Brave 30 c
- AWu
- Słońce Austerlitz
- Posty: 18134
- Rejestracja: poniedziałek, 16 października 2006, 13:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Necromunda i pochodne
To jest wersja złożona z rzeczy do Underhiva (2 edycji) będąca odpowiednikiem Outlandersów (podrecznik zawierający outland gangi z 1 edycji)
Gram na 1 edycyjną wersję.
Ale możliwe, że się nie opłacają.
Muszę to ściągnąć i rzucić okiem.
Gram na 1 edycyjną wersję.
Ale możliwe, że się nie opłacają.
Muszę to ściągnąć i rzucić okiem.
-
- Sous-lieutenant
- Posty: 350
- Rejestracja: wtorek, 11 czerwca 2013, 00:09
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Re: Necromunda i pochodne
Mam już tą Twoją wersję. W niej faktycznie tylko 4 rodzaje występują. Teraz mam dylemat którą wersję wybrać. W jednej jest ciekawy motyw z tatuażami na 6+ chroniącymi przed bronią dystansową i do wyboru tamahawki. W drugiej w zasadach dla muszkietu i łuku mamy ruch lub starzał (czyli kupa) ale jest do wyboru także lasgun.
Na początku wybieramy ekwipunek z listy dla danego gangu. A jak to jest później? Mogę kupić inny sprzęt np lasgun, laspistol, tomahawk?
Na początku wybieramy ekwipunek z listy dla danego gangu. A jak to jest później? Mogę kupić inny sprzęt np lasgun, laspistol, tomahawk?
- AWu
- Słońce Austerlitz
- Posty: 18134
- Rejestracja: poniedziałek, 16 października 2006, 13:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Necromunda i pochodne
Tego nie wiem, bo jak pisałem, nie grywam na tabele broni startowej.
Głupie sa i strasznie daja po łapach niektórym gangom bez żadnego powodu.
Potem chyba poświęcało się jakiś rzut na specjalny ekwipunek.
Głupie sa i strasznie daja po łapach niektórym gangom bez żadnego powodu.
Potem chyba poświęcało się jakiś rzut na specjalny ekwipunek.
-
- Sous-lieutenant
- Posty: 350
- Rejestracja: wtorek, 11 czerwca 2013, 00:09
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Re: Necromunda i pochodne
A w pierwotnej wersji nie było podobnie? Też są gangi i listy broni przecież wymienione? Oświeć mnie
- AWu
- Słońce Austerlitz
- Posty: 18134
- Rejestracja: poniedziałek, 16 października 2006, 13:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Necromunda i pochodne
W 1 edycji jest jedna lista do wszystkich gangów domowych.
I oddzielne listy dla gangów outlandersowych.
Zawsze sa stałe i te same i możesz kupic tylko te rzeczy, które sa na listach twojego gangu.
Listy domowe działają na starcie i potem w jakiś sposób można je zawiesić jak się spełni jakiś warunek.
I oddzielne listy dla gangów outlandersowych.
Zawsze sa stałe i te same i możesz kupic tylko te rzeczy, które sa na listach twojego gangu.
Listy domowe działają na starcie i potem w jakiś sposób można je zawiesić jak się spełni jakiś warunek.
-
- Sous-lieutenant
- Posty: 350
- Rejestracja: wtorek, 11 czerwca 2013, 00:09
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Re: Necromunda i pochodne
Ok teraz rozumiem.
A powiedz mi możesz określić mocne i słabe strony mojego gangu?
Do słabych można zaliczyć na pewno broń bardziej prymitywną w stosunku do innych gangów. Co jeszcze? Trzeba pomyśleć nad taktyką.
A powiedz mi możesz określić mocne i słabe strony mojego gangu?
Do słabych można zaliczyć na pewno broń bardziej prymitywną w stosunku do innych gangów. Co jeszcze? Trzeba pomyśleć nad taktyką.
- AWu
- Słońce Austerlitz
- Posty: 18134
- Rejestracja: poniedziałek, 16 października 2006, 13:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Necromunda i pochodne
Mało pieniędzy słaby ekwipunek.
Reszta to same plusy, to jeden z silniejszych gangów, ale najważniejsza ich zdolność to ignorowanie Treacherous conditions.
Zawsze graj na Trecherous conditions i masz potęgę. Zwłaszcza jak się trafi coś spektakularnego w stylu : Goo albo Total darkness.. To pewne zwycięstwa są.
Ale każde z efektem dają ci solidną przewage.
Reszta to same plusy, to jeden z silniejszych gangów, ale najważniejsza ich zdolność to ignorowanie Treacherous conditions.
Zawsze graj na Trecherous conditions i masz potęgę. Zwłaszcza jak się trafi coś spektakularnego w stylu : Goo albo Total darkness.. To pewne zwycięstwa są.
Ale każde z efektem dają ci solidną przewage.