Necromunda i pochodne

Recenzje przepisów, relacje z rozgrywek (After Action Reports), zasady domowe.
Awatar użytkownika
AWu
Słońce Austerlitz
Posty: 18134
Rejestracja: poniedziałek, 16 października 2006, 13:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Necromunda i pochodne

Post autor: AWu »

Podobno klimat cię interesował, widzisz najemników w plemieniu Indian? :>

Zresztą twoi Ratskini nie utrzymają nigdy żadnego najemnika.. Więc po co się nimi kłopotać w ogóle?

Jak chcesz wydać dużo kasy to kup lepiej więcej Ratskinów... potrzeba ci jeszcze ze 3-4.
MichaelLando
Sous-lieutenant
Posty: 350
Rejestracja: wtorek, 11 czerwca 2013, 00:09
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Re: Necromunda i pochodne

Post autor: MichaelLando »

Nie no bez jaj wydanie takich pieniędzy na jedną figurkę to jakaś abstrakcja dla mnie. A w grze Bakar jest za darmo przecież i jest dedykowany dla ratskinów. Pozostali co wymieniłem po prostu mi się podobają podobnie jak łowcy głów. Czy to aż takie nieklimatyczne???
W liście na przyszłość w pierwszej kolejności mam brava z blunderbussem i paru ratskinów.
Awatar użytkownika
AWu
Słońce Austerlitz
Posty: 18134
Rejestracja: poniedziałek, 16 października 2006, 13:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Necromunda i pochodne

Post autor: AWu »

Dla Ratskinów tak, Przecież to banda mścicieli polująca na skalpy osadników :>

A w praktyce łowcy nagród są mało wydajni.

Unerhive scum to najlepszy najemnik, choć stosuje też Wyrda czasem :>

Pomyśl nad Wyrdem hodującym Szczury.

Ale generalnie najemnicy są mniej klimatyczni i mniej opłacalni od zwykłych członków gangu. Nie zdobywają doświadczenia.
Zwłaszcza go szkoda Ratskinom, którzy praktycznie nie umierają.
MichaelLando
Sous-lieutenant
Posty: 350
Rejestracja: wtorek, 11 czerwca 2013, 00:09
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Re: Necromunda i pochodne

Post autor: MichaelLando »

A opłaca się bardziej ratskinów brać czy totem wariorów? Ci drudzy wychodzą drożej,a statystyki jakoś nie powalają. I gorszej broni używają. Czy mi się wydaje?
Jakby nie patrzeć to nadal jestem zielony w tym systemie.
Awatar użytkownika
AWu
Słońce Austerlitz
Posty: 18134
Rejestracja: poniedziałek, 16 października 2006, 13:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Necromunda i pochodne

Post autor: AWu »

Nie wiem kto to, jak pisałem grałem Ratskinami na zasadach z 1.
MichaelLando
Sous-lieutenant
Posty: 350
Rejestracja: wtorek, 11 czerwca 2013, 00:09
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Re: Necromunda i pochodne

Post autor: MichaelLando »

Chodzi mi o zasady Outlanders.
Awatar użytkownika
AWu
Słońce Austerlitz
Posty: 18134
Rejestracja: poniedziałek, 16 października 2006, 13:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Necromunda i pochodne

Post autor: AWu »

W Outlanderach są 4 rodzaje Ratskinów

Chief
Shaman

Ratskin
i Brave (ratskinowy juve)

Dodatkowe elementy podochodziły w Underhivie.
Nie znam tych zasad.
MichaelLando
Sous-lieutenant
Posty: 350
Rejestracja: wtorek, 11 czerwca 2013, 00:09
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Re: Necromunda i pochodne

Post autor: MichaelLando »

Chodziło mi o Outlanders Community Edition. I masz tam następujące postacie:

Ratskin Chief 140 c
Ratskin Shaman 120 c
Totem Warrior 80 c
Ratskin 60 c
Brave 30 c
Awatar użytkownika
AWu
Słońce Austerlitz
Posty: 18134
Rejestracja: poniedziałek, 16 października 2006, 13:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Necromunda i pochodne

Post autor: AWu »

To jest wersja złożona z rzeczy do Underhiva (2 edycji) będąca odpowiednikiem Outlandersów (podrecznik zawierający outland gangi z 1 edycji)

Gram na 1 edycyjną wersję.

Ale możliwe, że się nie opłacają.

Muszę to ściągnąć i rzucić okiem.
MichaelLando
Sous-lieutenant
Posty: 350
Rejestracja: wtorek, 11 czerwca 2013, 00:09
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Re: Necromunda i pochodne

Post autor: MichaelLando »

Mam już tą Twoją wersję. W niej faktycznie tylko 4 rodzaje występują. Teraz mam dylemat którą wersję wybrać. W jednej jest ciekawy motyw z tatuażami na 6+ chroniącymi przed bronią dystansową i do wyboru tamahawki. W drugiej w zasadach dla muszkietu i łuku mamy ruch lub starzał (czyli kupa) ale jest do wyboru także lasgun.
Na początku wybieramy ekwipunek z listy dla danego gangu. A jak to jest później? Mogę kupić inny sprzęt np lasgun, laspistol, tomahawk?
Awatar użytkownika
AWu
Słońce Austerlitz
Posty: 18134
Rejestracja: poniedziałek, 16 października 2006, 13:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Necromunda i pochodne

Post autor: AWu »

Tego nie wiem, bo jak pisałem, nie grywam na tabele broni startowej.
Głupie sa i strasznie daja po łapach niektórym gangom bez żadnego powodu.

Potem chyba poświęcało się jakiś rzut na specjalny ekwipunek.
MichaelLando
Sous-lieutenant
Posty: 350
Rejestracja: wtorek, 11 czerwca 2013, 00:09
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Re: Necromunda i pochodne

Post autor: MichaelLando »

A w pierwotnej wersji nie było podobnie? Też są gangi i listy broni przecież wymienione? Oświeć mnie ;)
Awatar użytkownika
AWu
Słońce Austerlitz
Posty: 18134
Rejestracja: poniedziałek, 16 października 2006, 13:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Necromunda i pochodne

Post autor: AWu »

W 1 edycji jest jedna lista do wszystkich gangów domowych.

I oddzielne listy dla gangów outlandersowych.


Zawsze sa stałe i te same i możesz kupic tylko te rzeczy, które sa na listach twojego gangu.

Listy domowe działają na starcie i potem w jakiś sposób można je zawiesić jak się spełni jakiś warunek.
MichaelLando
Sous-lieutenant
Posty: 350
Rejestracja: wtorek, 11 czerwca 2013, 00:09
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Re: Necromunda i pochodne

Post autor: MichaelLando »

Ok teraz rozumiem.
A powiedz mi możesz określić mocne i słabe strony mojego gangu?
Do słabych można zaliczyć na pewno broń bardziej prymitywną w stosunku do innych gangów. Co jeszcze? Trzeba pomyśleć nad taktyką.
Awatar użytkownika
AWu
Słońce Austerlitz
Posty: 18134
Rejestracja: poniedziałek, 16 października 2006, 13:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Necromunda i pochodne

Post autor: AWu »

Mało pieniędzy słaby ekwipunek.

Reszta to same plusy, to jeden z silniejszych gangów, ale najważniejsza ich zdolność to ignorowanie Treacherous conditions.
Zawsze graj na Trecherous conditions i masz potęgę. Zwłaszcza jak się trafi coś spektakularnego w stylu : Goo albo Total darkness.. To pewne zwycięstwa są.
Ale każde z efektem dają ci solidną przewage.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Systemy sci-fi i fantasy”