Rzuty w grach

Awatar użytkownika
Nero
Caporal-Fourrier
Posty: 91
Rejestracja: piątek, 7 stycznia 2011, 19:43
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

Post autor: Nero »

Dzięki :]
"Albo odnajdziemy drogę, albo ją zbudujemy."
Hannibal
Awatar użytkownika
Pejotl
Major en second
Posty: 1131
Rejestracja: czwartek, 24 lipca 2008, 22:26
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 7 times
Been thanked: 9 times

Post autor: Pejotl »

A jednak prosty rzut 1 k6 jest dla gracza najbardziej intuicyjny niż wymyślanie coraz to innych kostek ;-) Osobiście przy większych kościach czuję się zagubiony - problem ten pogłębiają tabele wyników, autor gry mając "większą" (w sensie wielości różnych wyników) kostkę czuje się zobowiązany do zamieszczenia większego wachlarza wyników, co z kolei powoduje że walki stają się coraz mniej przewidywalne (tak z dziurawej pamięci piszę, więc proszę mnie nie przepytywać z nazw gier).
Człowiek potyka się o kretowiska, nie o góry.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Forum autorów”