Świat Według Xardas'a

Forum systemu bitewnego "Operation: World War II".
Awatar użytkownika
xardas12r
Generalleutnant
Posty: 3912
Rejestracja: poniedziałek, 27 listopada 2006, 13:05
Lokalizacja: Olsztyn/Warszawa
Been thanked: 21 times
Kontakt:

Świat Według Xardas'a

Post autor: xardas12r »

Moje propozycje nowych zasad/ modyfikacji starych. Zbiorek zrodził się podczas gry z QB w wrześniu, kiedy to zaproponowałem parę zasad własnych. QB kazał to spisać.

http://www.megaupload.com/?d=QCU8MFPU
http://www.sendspace.pl/file/1a08f6dfe879d4086576ab8
http://chomikuj.pl/xardas12r?inbox=1
http://rapidshare.com/files/421536046/_ ... asa_v1.pdf

Zapraszam do wyzywania ,krytyki oraz mordowania za wiarę w imię czystości oryginalnych zasad ;D

Ps. Większość tych zasad działa lepiej w większych starciach. Do strzelawki na poziomie dwóch plutonów proponuje raczej oryginalne zasady.
Ostatnio zmieniony poniedziałek, 27 września 2010, 01:37 przez xardas12r, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
ertman_176
Sergent-Major
Posty: 158
Rejestracja: poniedziałek, 14 grudnia 2009, 22:27
Lokalizacja: Iława/Olsztyn/Warszawa

Post autor: ertman_176 »

Może powiem tak, granie plutonami przerabiałem, nawet pamietam jak z tobą tak grałem. Nie chce sobie przypisywać tego pomysłu ale coś mi świta że zapodałem go do ciebie. Nieważne, w każdym razie. Ja gram szybko nawet normalnym systemem.

Ale wracając do reszty zasad:

Dobrze dobraliście modyfikatory morale dla plutonów

Branie jeńców - super sprawa ale nie kumam jak training rzucać - wyrzuce 4 a ty masz 3+ i biore jeńców ? No i nie ściągałbym modeli a w scenariuszu musiał ich odprowadzić np. do ciężarówki a samą ciężarówkę przejechać do końca drogi. No i przydało by sie jakieś zasady buntu, typu rzut K10, ściągam swoich [wynik] i zabijam strażnika.

Dowolny podział na sekcje mnie się podoba

Doły strzeleckie XD
Paweł
Awatar użytkownika
xardas12r
Generalleutnant
Posty: 3912
Rejestracja: poniedziałek, 27 listopada 2006, 13:05
Lokalizacja: Olsztyn/Warszawa
Been thanked: 21 times
Kontakt:

Post autor: xardas12r »

ertman_176 pisze:Może powiem tak, granie plutonami przerabiałem, nawet pamietam jak z tobą tak grałem. Nie chce sobie przypisywać tego pomysłu ale coś mi świta że zapodałem go do ciebie. Nieważne, w każdym razie. Ja gram szybko nawet normalnym systemem.
Tak , tamta gra dużo mi powiedziała na ten temat. Wcześniej jednak grałem z QB grę gdzie plutony czołgów jeździły grupowo
ertman_176 pisze:Branie jeńców - super sprawa ale nie kumam jak training rzucać - wyrzuce 4 a ty masz 3+ i biore jeńców ? No i nie ściągałbym modeli a w scenariuszu musiał ich odprowadzić np. do ciężarówki a samą ciężarówkę przejechać do końca drogi. No i przydało by sie jakieś zasady buntu, typu rzut K10, ściągam swoich [wynik] i zabijam strażnika.
Rzucasz trening każdemu z swoich oddziałów który może wziąć jeńców - jak nie wyjdzie - skopali sprawę dali uciec, lub ewentualnie nie biorą jeńców - strzelają od razu. Zdecydowałem się na proste zdejmowanie, ponieważ odbici jeńcy są pozbawieni wartości bojowej - oczywiście można robić scenariusze bardziej rozbudowane i skupiające się tylko na wzięciu jeńców.
Doły strzeleckie XD

Angielskie - Fox Holes
Lisie doły , Lisie Nory ??
Obrazek
ertman_176
Sergent-Major
Posty: 158
Rejestracja: poniedziałek, 14 grudnia 2009, 22:27
Lokalizacja: Iława/Olsztyn/Warszawa

Post autor: ertman_176 »

Chodziło o to że brakowało własnie okopania sie, laduje sie w las i musisz wyrzucić 7 aby zdjąć mi model. Tak widzę tą zasadę.
Paweł
ODPOWIEDZ

Wróć do „Operation: World War II”