Moje propozycje nowych zasad/ modyfikacji starych. Zbiorek zrodził się podczas gry z QB w wrześniu, kiedy to zaproponowałem parę zasad własnych. QB kazał to spisać.
http://www.megaupload.com/?d=QCU8MFPU
http://www.sendspace.pl/file/1a08f6dfe879d4086576ab8
http://chomikuj.pl/xardas12r?inbox=1
http://rapidshare.com/files/421536046/_ ... asa_v1.pdf
Zapraszam do wyzywania ,krytyki oraz mordowania za wiarę w imię czystości oryginalnych zasad ;D
Ps. Większość tych zasad działa lepiej w większych starciach. Do strzelawki na poziomie dwóch plutonów proponuje raczej oryginalne zasady.
Świat Według Xardas'a
- xardas12r
- Generalleutnant
- Posty: 3912
- Rejestracja: poniedziałek, 27 listopada 2006, 13:05
- Lokalizacja: Olsztyn/Warszawa
- Been thanked: 21 times
- Kontakt:
Świat Według Xardas'a
Ostatnio zmieniony poniedziałek, 27 września 2010, 01:37 przez xardas12r, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Sergent-Major
- Posty: 158
- Rejestracja: poniedziałek, 14 grudnia 2009, 22:27
- Lokalizacja: Iława/Olsztyn/Warszawa
Może powiem tak, granie plutonami przerabiałem, nawet pamietam jak z tobą tak grałem. Nie chce sobie przypisywać tego pomysłu ale coś mi świta że zapodałem go do ciebie. Nieważne, w każdym razie. Ja gram szybko nawet normalnym systemem.
Ale wracając do reszty zasad:
Dobrze dobraliście modyfikatory morale dla plutonów
Branie jeńców - super sprawa ale nie kumam jak training rzucać - wyrzuce 4 a ty masz 3+ i biore jeńców ? No i nie ściągałbym modeli a w scenariuszu musiał ich odprowadzić np. do ciężarówki a samą ciężarówkę przejechać do końca drogi. No i przydało by sie jakieś zasady buntu, typu rzut K10, ściągam swoich [wynik] i zabijam strażnika.
Dowolny podział na sekcje mnie się podoba
Doły strzeleckie XD
Ale wracając do reszty zasad:
Dobrze dobraliście modyfikatory morale dla plutonów
Branie jeńców - super sprawa ale nie kumam jak training rzucać - wyrzuce 4 a ty masz 3+ i biore jeńców ? No i nie ściągałbym modeli a w scenariuszu musiał ich odprowadzić np. do ciężarówki a samą ciężarówkę przejechać do końca drogi. No i przydało by sie jakieś zasady buntu, typu rzut K10, ściągam swoich [wynik] i zabijam strażnika.
Dowolny podział na sekcje mnie się podoba
Doły strzeleckie XD
Paweł
- xardas12r
- Generalleutnant
- Posty: 3912
- Rejestracja: poniedziałek, 27 listopada 2006, 13:05
- Lokalizacja: Olsztyn/Warszawa
- Been thanked: 21 times
- Kontakt:
Tak , tamta gra dużo mi powiedziała na ten temat. Wcześniej jednak grałem z QB grę gdzie plutony czołgów jeździły grupowoertman_176 pisze:Może powiem tak, granie plutonami przerabiałem, nawet pamietam jak z tobą tak grałem. Nie chce sobie przypisywać tego pomysłu ale coś mi świta że zapodałem go do ciebie. Nieważne, w każdym razie. Ja gram szybko nawet normalnym systemem.
Rzucasz trening każdemu z swoich oddziałów który może wziąć jeńców - jak nie wyjdzie - skopali sprawę dali uciec, lub ewentualnie nie biorą jeńców - strzelają od razu. Zdecydowałem się na proste zdejmowanie, ponieważ odbici jeńcy są pozbawieni wartości bojowej - oczywiście można robić scenariusze bardziej rozbudowane i skupiające się tylko na wzięciu jeńców.ertman_176 pisze:Branie jeńców - super sprawa ale nie kumam jak training rzucać - wyrzuce 4 a ty masz 3+ i biore jeńców ? No i nie ściągałbym modeli a w scenariuszu musiał ich odprowadzić np. do ciężarówki a samą ciężarówkę przejechać do końca drogi. No i przydało by sie jakieś zasady buntu, typu rzut K10, ściągam swoich [wynik] i zabijam strażnika.
Doły strzeleckie XD
Angielskie - Fox Holes
Lisie doły , Lisie Nory ??
-
- Sergent-Major
- Posty: 158
- Rejestracja: poniedziałek, 14 grudnia 2009, 22:27
- Lokalizacja: Iława/Olsztyn/Warszawa