Talie kart do OOW 2 - w drukarni Print-On-Demand Artscow
-
- Général en Chef
- Posty: 4159
- Rejestracja: czwartek, 10 września 2009, 01:58
- Lokalizacja: Szczecin
- Has thanked: 535 times
- Been thanked: 255 times
- Kontakt:
Alianci:
http://www.artscow.com/share/OOW2-Allie ... 2phoy4nlml
Oś (karty są ułożone do góry nogami, ale się nie martw, wszystkow w druku będzie OK):
http://www.artscow.com/share/OOW2-Axis- ... 3pr25cp5jx
Po prawej stronie przy składaniu zamówienia pojawia się ramka w którą wpisujesz kod zniżkowy.
Jeśli zamówisz więcej sztuk jednej talii, uzyskasz dodatkową niższą cenę (hurtem taniej).
Jak otrzymacie Karty to się podzielcie wrażeniami.
P.S.: Przypominam, że propozycje wykorzystania Kart Specjalnych zawarłem również w tym wątku:
http://www.strategie.net.pl/viewtopic.p ... sc&start=0
http://www.artscow.com/share/OOW2-Allie ... 2phoy4nlml
Oś (karty są ułożone do góry nogami, ale się nie martw, wszystkow w druku będzie OK):
http://www.artscow.com/share/OOW2-Axis- ... 3pr25cp5jx
Po prawej stronie przy składaniu zamówienia pojawia się ramka w którą wpisujesz kod zniżkowy.
Jeśli zamówisz więcej sztuk jednej talii, uzyskasz dodatkową niższą cenę (hurtem taniej).
Jak otrzymacie Karty to się podzielcie wrażeniami.
P.S.: Przypominam, że propozycje wykorzystania Kart Specjalnych zawarłem również w tym wątku:
http://www.strategie.net.pl/viewtopic.p ... sc&start=0
http://umpapas.blogspot.com/
Choć słońce skrył bojowy gaz / Choć żołdak pławi się w rozbojach
Wciąż przed upadkiem chroni nas / Zbroja
Choć słońce skrył bojowy gaz / Choć żołdak pławi się w rozbojach
Wciąż przed upadkiem chroni nas / Zbroja
-
- Sergent-Major
- Posty: 158
- Rejestracja: poniedziałek, 14 grudnia 2009, 22:27
- Lokalizacja: Iława/Olsztyn/Warszawa
Cześć
Karty można kupować na kod NEWPLCARDS kilka razy za 4,99, wystarczy użyć innego konta i komputera [albo ip]. Paypal może byc ten sam. Sklada się pojedyńcze zamówienie, dodaje kod i czeka na paczke. Ja dodatkowo podałem adres kolegi.
Mały trick a cieszy Jadą do mnie dwie nowe talie aby móc bezczelnie grać na dwie rosjanami
Nie dorabiałem kart nowych, wszystko standardowo. Szczerze to nie chciałoby mi się ich drukować podwójnie i wycinać.
Karty można kupować na kod NEWPLCARDS kilka razy za 4,99, wystarczy użyć innego konta i komputera [albo ip]. Paypal może byc ten sam. Sklada się pojedyńcze zamówienie, dodaje kod i czeka na paczke. Ja dodatkowo podałem adres kolegi.
Mały trick a cieszy Jadą do mnie dwie nowe talie aby móc bezczelnie grać na dwie rosjanami
Nie dorabiałem kart nowych, wszystko standardowo. Szczerze to nie chciałoby mi się ich drukować podwójnie i wycinać.
Paweł
-
- Sergent-Major
- Posty: 158
- Rejestracja: poniedziałek, 14 grudnia 2009, 22:27
- Lokalizacja: Iława/Olsztyn/Warszawa
Gralismy dwa razy na spadochroniarzy USA, było całkiem sympatycznie. Nie grałem nigdy ani Niemcami ani USA a więc było różnie. Oczywiście dwa razy aparat odmówił współpracy...
Pierwsza gra została rozegrana na ~3600pkt. Wylądowało łącznie 3 kompanie spadochroniarzy[prawie pełne - bez moździerzy], po kompanii na turę aby stół był przejrzysty. Gramy na 120x90cm gdyż większego nie mamy. Sama procedura lądowania została uproszczona, po prostu pokazywaliśmy gdzie spadli. Niemcy grali grenadierami + 2xstg44 na drużyne + tygrys + Pz III + sdkfz z quad flakiem.
Graliśmy jedną talią niestety, nie podzieloną.
Udało nam się ustawić ciekawą zasadę dla karty miny. Otóż na poruszający się bądź szturmujący oddział przeciwnik rzuca karte miny. Za każdą figurkę wykonujemy rzut kostką, parzyste/nieparzyste wybiera gracz wg. uznania. U nas ofiara wybierała. Skuteczne i zabawne.
Wsparcie pancerne wymaga dopracowania, myślę że tutaj najciekawiej przedstawia się rzut kością i tabela [przykładowa] :
1-3 sdkfz 251/10
4-6 panzer III
7-8 panzer IV
9 Tygrys
10 Królewski
Wszystko zależy czym się dysponuje, im mniejszy wynik tym mniejsza wartość sprzętu. Wsparcie nie posiada wariantów. Dodatkowe nawet 1500pkt to i tak sporo. Do tego gracz rzucający może wybrać stronę z jakiej wyjeżdża wsparcie. Startuje na krawędzi pośrodku wybranego boku stołu.
Przy okazji jeśli chodzi o spadochroniarzy USA to IMO warto wyrzucić 1919 i dać po dwa bary. Zatrzymanie w miejscu 12 ludzi aby móc oddać lepsze 5 strzałów to głupota. Można spokojnie złożyć sobie gniazda na zasadach machine gun platoon.
Druga bitwa była grana na podzielonej talii, z tą zmianą że amerykanie na ziemi mieli już dwa shermany i zrzucali tylko jedną kompanie. Niemcy przywitali ich tym samym co ostatnio tyle że bez quad flaka. Gra poszła sprawnie, granie na podzielonych taliach było lepsze, co turę też wszystkie karty jakie używaliśmy składaliśmy na nowo zatrzymując tylko te które mieliśmy na ręku.
I tutaj zagwozdka totalna, wg. naszych ustaleń atak lotniczy wykonuje się rzucając kartę i rzuca się k10, na 6+ atak udaje się. Obrażenia zadawane są wg. tabeli broni ciężkiej. Wykonałem niemcami łącznie 5 ataków lotniczych, wystrzeliłem panzershreka, 3 panzerfausty i co ?
W ostatniej turze udało mi się unieruchomić jednego shermana przy pomocy ataku lotniczego. Snajper zdjął też dowódcę. Żeby było ciekawiej, ataki lotnicze weszły ale wynik jaki zawsze pokazywała kostka na damage wynosił 1. Wyobraźcie sobie moją frustrację gdy po raz 5 rzucam i widze znowu 1, nie 3 nie 2 - 1 poraz 5 ...
Następna bitwa już rosjanami bo mnie denerwuje granie tylko kilkoma oddziałami ...
Pierwsza gra została rozegrana na ~3600pkt. Wylądowało łącznie 3 kompanie spadochroniarzy[prawie pełne - bez moździerzy], po kompanii na turę aby stół był przejrzysty. Gramy na 120x90cm gdyż większego nie mamy. Sama procedura lądowania została uproszczona, po prostu pokazywaliśmy gdzie spadli. Niemcy grali grenadierami + 2xstg44 na drużyne + tygrys + Pz III + sdkfz z quad flakiem.
Graliśmy jedną talią niestety, nie podzieloną.
Udało nam się ustawić ciekawą zasadę dla karty miny. Otóż na poruszający się bądź szturmujący oddział przeciwnik rzuca karte miny. Za każdą figurkę wykonujemy rzut kostką, parzyste/nieparzyste wybiera gracz wg. uznania. U nas ofiara wybierała. Skuteczne i zabawne.
Wsparcie pancerne wymaga dopracowania, myślę że tutaj najciekawiej przedstawia się rzut kością i tabela [przykładowa] :
1-3 sdkfz 251/10
4-6 panzer III
7-8 panzer IV
9 Tygrys
10 Królewski
Wszystko zależy czym się dysponuje, im mniejszy wynik tym mniejsza wartość sprzętu. Wsparcie nie posiada wariantów. Dodatkowe nawet 1500pkt to i tak sporo. Do tego gracz rzucający może wybrać stronę z jakiej wyjeżdża wsparcie. Startuje na krawędzi pośrodku wybranego boku stołu.
Przy okazji jeśli chodzi o spadochroniarzy USA to IMO warto wyrzucić 1919 i dać po dwa bary. Zatrzymanie w miejscu 12 ludzi aby móc oddać lepsze 5 strzałów to głupota. Można spokojnie złożyć sobie gniazda na zasadach machine gun platoon.
Druga bitwa była grana na podzielonej talii, z tą zmianą że amerykanie na ziemi mieli już dwa shermany i zrzucali tylko jedną kompanie. Niemcy przywitali ich tym samym co ostatnio tyle że bez quad flaka. Gra poszła sprawnie, granie na podzielonych taliach było lepsze, co turę też wszystkie karty jakie używaliśmy składaliśmy na nowo zatrzymując tylko te które mieliśmy na ręku.
I tutaj zagwozdka totalna, wg. naszych ustaleń atak lotniczy wykonuje się rzucając kartę i rzuca się k10, na 6+ atak udaje się. Obrażenia zadawane są wg. tabeli broni ciężkiej. Wykonałem niemcami łącznie 5 ataków lotniczych, wystrzeliłem panzershreka, 3 panzerfausty i co ?
W ostatniej turze udało mi się unieruchomić jednego shermana przy pomocy ataku lotniczego. Snajper zdjął też dowódcę. Żeby było ciekawiej, ataki lotnicze weszły ale wynik jaki zawsze pokazywała kostka na damage wynosił 1. Wyobraźcie sobie moją frustrację gdy po raz 5 rzucam i widze znowu 1, nie 3 nie 2 - 1 poraz 5 ...
Następna bitwa już rosjanami bo mnie denerwuje granie tylko kilkoma oddziałami ...
Paweł
-
- Sergent-Major
- Posty: 158
- Rejestracja: poniedziałek, 14 grudnia 2009, 22:27
- Lokalizacja: Iława/Olsztyn/Warszawa
Dołożyliśmy jeszcze coś w sprawie min - pole minowe zostaje na planszy - kazde wejscie na nie to ta sama procedura. Pole wykonaliśmy z starej płyty CD, kawałka taśmy papierowej i piasku. Teraz czas na dorobienie min, trawki itd.
PS. Czołgom/pojazdom urywa gąsienice/koło tak samo - wybieramy parzysta/nieparzysta i wykonujemy jeden rzut. Jeżeli urwie to załoga wykonuje SNT i jeżeli wychodzi z pojazdu to także wykonujemy rzuty na ranienie a ci co przeżyli muszą opuścić pole minowe. Jeżeli chcą wejść do pojazdu muszą znowu przejść przez pole minowe
Na 4000pkt nadal gramy na jedną kartę na ręku.
PS. Czołgom/pojazdom urywa gąsienice/koło tak samo - wybieramy parzysta/nieparzysta i wykonujemy jeden rzut. Jeżeli urwie to załoga wykonuje SNT i jeżeli wychodzi z pojazdu to także wykonujemy rzuty na ranienie a ci co przeżyli muszą opuścić pole minowe. Jeżeli chcą wejść do pojazdu muszą znowu przejść przez pole minowe
Na 4000pkt nadal gramy na jedną kartę na ręku.
Paweł
-
- Sergent-Major
- Posty: 158
- Rejestracja: poniedziałek, 14 grudnia 2009, 22:27
- Lokalizacja: Iława/Olsztyn/Warszawa
- Przemos19
- General der Panzertruppen
- Posty: 4986
- Rejestracja: sobota, 10 czerwca 2006, 22:46
- Lokalizacja: Zawiercie/Katowice
- Been thanked: 18 times
- Kontakt:
Do mnie też przyszła dzisiaj talia - niemiecka.
http://www.przemos85.blogspot.com/ - blog poświęcony OWW2 i wargamingowi
http://www.battlegroup.net.pl - strona poświęcona Operation World War 2 i wargamingowi
http://www.battlegroup.net.pl - strona poświęcona Operation World War 2 i wargamingowi
-
- Sergent-Major
- Posty: 158
- Rejestracja: poniedziałek, 14 grudnia 2009, 22:27
- Lokalizacja: Iława/Olsztyn/Warszawa
-
- Général en Chef
- Posty: 4159
- Rejestracja: czwartek, 10 września 2009, 01:58
- Lokalizacja: Szczecin
- Has thanked: 535 times
- Been thanked: 255 times
- Kontakt:
Cieszę się bardzo, że karty się podobają.
Czy macie już po weekendzie jakieś pomysły na użytkowanie kart specjalnych? Jakieś doświadczenia z gier?
Przypominam, że zbieram pomysły na nowe karty specjalne (do dodatkowej talii).
P.S.: Zastanawiamy się nad takim specefektem: po zagraniu speckarty dołączasz możesz niedobitki drużyny dołączyć do innej drużyny (ew. podwyższając jej RP). Pasuje do niemieckiej speckarty Inicjatywa Podoficerów, ale chciałbym by było to wykonalne również przez Aliantów...
Czy macie już po weekendzie jakieś pomysły na użytkowanie kart specjalnych? Jakieś doświadczenia z gier?
Przypominam, że zbieram pomysły na nowe karty specjalne (do dodatkowej talii).
P.S.: Zastanawiamy się nad takim specefektem: po zagraniu speckarty dołączasz możesz niedobitki drużyny dołączyć do innej drużyny (ew. podwyższając jej RP). Pasuje do niemieckiej speckarty Inicjatywa Podoficerów, ale chciałbym by było to wykonalne również przez Aliantów...
Ostatnio zmieniony czwartek, 1 stycznia 1970, 01:00 przez Umpapa, łącznie zmieniany 1 raz.
http://umpapas.blogspot.com/
Choć słońce skrył bojowy gaz / Choć żołdak pławi się w rozbojach
Wciąż przed upadkiem chroni nas / Zbroja
Choć słońce skrył bojowy gaz / Choć żołdak pławi się w rozbojach
Wciąż przed upadkiem chroni nas / Zbroja